Gjest Malore Skrevet 17. desember 2012 #26 Skrevet 17. desember 2012 er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:) Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh! Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595 Å du er skikkelig reflektert og greit.. Og feig og anonym Du er på et sted som heter Anonymforum. vil du at folk skal skrive under med nick, så gå på skravlesiden eller noe annet. Man er ikke feig fordi man er anonym. Bare fordi DU driter ut folk med nick (sikter til tråden der du mente ei som fikk tvillinger i uke 24 trollet, og var så glad for å fortelle hele forumet om "nyheten"), betyr ikke at det er noe bedre enn å skrive krasst som anonym. Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c seriøst? trenger du å være så stygg mot snartmamma123? hva får du ut av det egentlig? irritere deg over en person du ikke kjenner og rakke ned på hu? var ikke jeg som først stilte spørsmålstegn ang hu med tvillingene.. og jeg var ikke bastant i mine meninger, stilte spørsmålstegn ved historien det var alt!!!! så bare dropp å sleng ut av deg sånt vås... har rapportert deg så vet du det for hetsing av snartmamma123... syns det er dårlig gjort å hetse hene så mye og kommer til å si fra hver gang!! Hvis du kan reglene på forumet, så ser du at min kode og kode til anonym som var stygg mot snartmamma123, er forskjellig, ergo er vi forskjellige personer. Du får rapportere riktig anonym vet du Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c rapprterte første så da har jeg rapportert riktig anonym:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå