Gå til innhold

Hmmm. Er jeg gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1 dag over tiden og tok en test. Den var positiv. Drakk masse vann og tok en ny 1 time etter. Den var negativ. Er jeg gravid eller ikke???

 

Anonym poster: 71cbb1a3a2e15799a376616ac5969cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor drakk du mye?? Og tok du den første til morgen i dag? Isåfall er du nok gravid

Skrevet

Tok den første halv 5. Så de kan faktisk vise falsk positiv?

 

Anonym poster: bf43ac6105dfa7ef9cfc6b414eeb4637

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvor lenge det var siden du var på do før du tok den og om du drakk mye i forkant av den første.

Kan vise falsk ja, men en dag over tiden er det lite sannsynlig. Jeg tipper på gravid. Men ta en til i morgen tidlig .

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Hadde drukket lite før jeg tok den første. Og drakk 0,5 l vann før jeg tok den andre.

Skrevet

Er ikke synsk så kan ikke si om du er gravid eller ikke, men vil anbefale deg å ta en ny test i morgen tidlig :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da holder jeg fortsatt en knapp på gravid, siden du er en dag over. ta ny i morgen!

Skrevet

Har nå hørt at de testene aldri kan vise falsk positiv, men de kan vise negativ selv om du er gravid.

Skrevet

Du er nok gravid vil jeg tro. Ta en test i morgen tidlig så er du helt sikker :)

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Tok en digital test i dag og den sto det gravid på.

Skrevet

Testene kan ikke vise falsk positiv, enten har kroppen fin laget hcg, og da er du gravid, eller så har den det ikke, og da vil testen være negativ. Men falsk negativ kan du få, hvis du testet så tidlig at kroppen har laget så lite hcg at testen ikke klarer å lese det.

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

Skrevet

Jeg har opplevd å få en positiv test først, neste test var negativ. Jeg var ikke gravid. Håper du får det resultatet du ønsker! :)

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Word! Eller den jeg har lest flere ganger "Når jeg får barn så skal jeg aaaaldri..." My god!

Skjønner jo at du har ønsker og planer, men det er ikke stort som irriterer mer enn folk som svarer uten å vite hva de snakker om.

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

 

Anonym poster: 41a25da693af934b13b8836ff96cf3eb

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Har fått 3 positive tester nå så er nok gravid ja.

Skrevet (endret)

Er 1 dag over tiden og tok en test. Den var positiv. Drakk masse vann og tok en ny 1 time etter. Den var negativ. Er jeg gravid eller ikke???

 

Anonym poster: 71cbb1a3a2e15799a376616ac5969cd0

 

Da er du nok gravid om du testet med morgenurin. Det er ikke unormalt å få negative tester når man tester senere på dagen tidlig i svangerskapet. Da jeg var gravid med nr1 testet jeg først svakt positvit, deretter negativt noen dager senere før jeg noen dager etterpå fikk 3 knallpositive tester.

 

Ta en ny test imorgen tidlig :)

Endret av Kremtopp
Skrevet

Har fått 3 positive tester nå så er nok gravid ja.

 

Gratulerer :)

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

Å du er skikkelig reflektert og greit.. Og feig og anonym

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

Å du er skikkelig reflektert og greit.. Og feig og anonym

 

Du er på et sted som heter Anonymforum. vil du at folk skal skrive under med nick, så gå på skravlesiden eller noe annet. Man er ikke feig fordi man er anonym. Bare fordi DU driter ut folk med nick (sikter til tråden der du mente ei som fikk tvillinger i uke 24 trollet, og var så glad for å fortelle hele forumet om "nyheten"), betyr ikke at det er noe bedre enn å skrive krasst som anonym.

 

Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gratulerer :)

 

Men til dere som sier man ikke kan få falsk positiv: Det stemmer ikke :-o Om egget streifer livmorveggen når det går fra eggleder til livmor, så kan kroppen produsere en viss mengde HCG, noen produserer dette fortere og kan få falsk positiv. HCG vil da øke rundt 12 timer om jeg husker rett, så vildet synketil normalen innen 24 timer. Så om du får positiv på morgenen, og negativ etter 12-24 timer, så har man fått falsk positiv, jeg fikk det når jeg var 17 år..

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

Å du er skikkelig reflektert og greit.. Og feig og anonym

 

Du er på et sted som heter Anonymforum. vil du at folk skal skrive under med nick, så gå på skravlesiden eller noe annet. Man er ikke feig fordi man er anonym. Bare fordi DU driter ut folk med nick (sikter til tråden der du mente ei som fikk tvillinger i uke 24 trollet, og var så glad for å fortelle hele forumet om "nyheten"), betyr ikke at det er noe bedre enn å skrive krasst som anonym.

 

Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c

seriøst? trenger du å være så stygg mot snartmamma123? hva får du ut av det egentlig? irritere deg over en person du ikke kjenner og rakke ned på hu? var ikke jeg som først stilte spørsmålstegn ang hu med tvillingene.. og jeg var ikke bastant i mine meninger, stilte spørsmålstegn ved historien det var alt!!!! så bare dropp å sleng ut av deg sånt vås... har rapportert deg så vet du det for hetsing av snartmamma123... syns det er dårlig gjort å hetse hene så mye og kommer til å si fra hver gang!!

Skrevet

er nok ikke gravid da hvis den siste var Negativ,men ta en til:) og se hva den sier:)

 

Du er så utrolig irriterende. Når har du tenkt å føde? Forhåpentligvis får du det så travelt da at jeg slipper å se de utrolig lite intelligente svarene dine på en stund.. Argh!

 

Anonym poster: be20bbbc3c4e947f950a5076daebe595

Å du er skikkelig reflektert og greit.. Og feig og anonym

 

Du er på et sted som heter Anonymforum. vil du at folk skal skrive under med nick, så gå på skravlesiden eller noe annet. Man er ikke feig fordi man er anonym. Bare fordi DU driter ut folk med nick (sikter til tråden der du mente ei som fikk tvillinger i uke 24 trollet, og var så glad for å fortelle hele forumet om "nyheten"), betyr ikke at det er noe bedre enn å skrive krasst som anonym.

 

Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c

seriøst? trenger du å være så stygg mot snartmamma123? hva får du ut av det egentlig? irritere deg over en person du ikke kjenner og rakke ned på hu? var ikke jeg som først stilte spørsmålstegn ang hu med tvillingene.. og jeg var ikke bastant i mine meninger, stilte spørsmålstegn ved historien det var alt!!!! så bare dropp å sleng ut av deg sånt vås... har rapportert deg så vet du det for hetsing av snartmamma123... syns det er dårlig gjort å hetse hene så mye og kommer til å si fra hver gang!!

 

Hvis du kan reglene på forumet, så ser du at min kode og kode til anonym som var stygg mot snartmamma123, er forskjellig, ergo er vi forskjellige personer. Du får rapportere riktig anonym vet du :D

 

Anonym poster: 6da7707d2ccfe06a69e322caceb8ef5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...