Gå til innhold

¤ ~ Julimagene 2. trimester ~ ¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk ikke vite kjønn forresten, jeg har en liten snik i magen som vil overraske oss tydeligvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 1. august, men håper jeg kan få lov til å følge dere litt også. Har en fornemmelse for at det kanskje blir julibaby. ;) Er i dag 17+4. Har vært fin i formen til nå, bare veldig trøtt. Eneste jeg har slitt med er hodepine et par uker, men det virker som om det avtar nå. :)

Bare hyggelig at du vil være i våres termin gruppe :) så det skal ikke være noe problem det.

Har slitt med hodepine helt diden jeg har blitt gravid. Så har lært at det får jeg bsre leve med ett par mnd til. Men bra det har begynt å avta da :)

Takk Thie88! :) Blir spennende å se hvilken måned det faktisk blir på oss. Skal ha ul mandag (da er jeg 18+6), så da blir vel termin satt. Er 99% sikker på når eggløsning var, så er litt spent på om termin blir flyttet. ;)

Skrevet

Har termin 1. august, men håper jeg kan få lov til å følge dere litt også. Har en fornemmelse for at det kanskje blir julibaby. ;) Er i dag 17+4. Har vært fin i formen til nå, bare veldig trøtt. Eneste jeg har slitt med er hodepine et par uker, men det virker som om det avtar nå. :)

Bare hyggelig at du vil være i våres termin gruppe :) så det skal ikke være noe problem det.

Har slitt med hodepine helt diden jeg har blitt gravid. Så har lært at det får jeg bsre leve med ett par mnd til. Men bra det har begynt å avta da :)

Takk Thie88! :) Blir spennende å se hvilken måned det faktisk blir på oss. Skal ha ul mandag (da er jeg 18+6), så da blir vel termin satt. Er 99% sikker på når eggløsning var, så er litt spent på om termin blir flyttet. ;)

Jeg ble flyttet fra 25 til 29 juli. Men da jeg faktisk regnet ut når jeg hadde el, så stemte det med den 29. Juli. Men de på føden kommer uansett ikke til å la meg gå over termin. Så det er veldig fint å vite. Lykke til på ultralyd :)

Skrevet

Da blir det to jenter på oss! Hjelp og hurra!

grattis. Samme som meg...tenk deg hormonbomba om 13 år hehe

Gratulere :) Samme som meg ;) Har kommet så langt at vi har vent oss til det nå! :)

Skrevet

Da ble terminen min satt til 31. juli og det ser ut som det blir en liten jente. :) La ukene fly!

Skrevet

Hopper inn her, bedre sent enn aldri ;)

Har termin 14. juli, og UL viste svært tydelig at det er en liten gutt der inne, han var slettes ikke sjenert :)

Skrevet

Her viste Ul en liten jente, og ble satt frem tre dager så da er datoen 25. juli. Jeg synes det er så gøy at magen er vokst så mye og at jeg kan kjenne liv inni der hver dag :) med en gang jeg setter meg ned er det som hun begynner og turne og sparke som om hun vil at jeg skal bevege meg igjen:) Jeg nyter hvert sekund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...