Frufluffy Skrevet 6. januar 2013 #51 Skrevet 6. januar 2013 Hurra! 12+1, endelig hørte det fine lille hjertet klart og tydelig på kontroll hos lege i går, herlig. Skal på UL på tirsdag, det blir spennende. Feiret med å kjøpe klær med plass til magen i dag, selv om det ikke synes ennå. Ligget likt vi da;) var hos legen i går jeg også og skal på ul på onsdag jeg da. Har ikke hørt hjertet enda, legen gjorde ikke annet enn å fylle ut papirer og ta blodprøver
Anonym*Gullklump* Skrevet 6. januar 2013 #52 Skrevet 6. januar 2013 Hører vel til her inne jeg no ut i fra det jeg leser rundt om her 12 uker i dag Jippi... Termin 23/07 <3
Thie88 Skrevet 8. januar 2013 #53 Skrevet 8. januar 2013 Hurraaaa <3 12 uker i dag :D måtte avbestille ul time på fredagen, fikk dårlig samvittighet over at jeg endelig var på jobb 100% så utsetter det litt. Men satser på at alt er bra med pokemonen våres Fikk jo se den i uke 9
tanken Skrevet 8. januar 2013 #54 Skrevet 8. januar 2013 Endelig over i andre trimester. Skal på første kontroll til lege i morgen. Gruer meg. Håper alt er som det skal. Vil også på ny ul å se sprellebaby. Vil ikke vente til uke 18:(
Julibaby 2013 Skrevet 8. januar 2013 #55 Skrevet 8. januar 2013 Da flytter jeg inn hit. HURRA! Er 12+1 i dag, herlig å ha kommet så langt (selv om det ikke er særlig langt). Hvordan går det med dere?
tanken Skrevet 8. januar 2013 #56 Skrevet 8. januar 2013 Endelig over i andre trimester. Skal på første kontroll til lege i morgen. Gruer meg. Håper alt er som det skal. Vil også på ny ul å se sprellebaby. Vil ikke vente til uke 18:(
1+1 blir 3 Skrevet 8. januar 2013 #58 Skrevet 8. januar 2013 Velkommen til dere nye:) Her har vi vært på ny ul og duotest i dag, alt var strålende, og jeg behold termindatoen fra forrige ul, så da regner jeg med at 13+0 bør stemme bra på rutineul også nyheten er delt med nermeste familie, og i morgen tenker jeg å meddele nyheten med sjefen... Gruer meg, men greit å ha gjort det før det blir spekulasjoner rundt det på arbeidsplassen. Flere som har kommentert ganglaget i det siste (forb**** bekken), og også flere som har spurt hvorfor jeg plutselig ikke drikker kaffe (som jo byr meg midt imot...). Så skal bli godt å kunne fortelle det. Gleder meg også til å dele nyheten med venner, veldig få som vet det enda, kun et par venninder og nermeste familie. Fantastisk opplevelse å få hilse på det lilleknøttet igjen, utrolig for en utvikling det har vært på 2,5 uker! 6,7 sm CRL, fikk se nyrene, magesekk, urinblære, armer og ben og fem fingre på hver hånd:) fire hjertekammer og hjernehalvdelene. Helt utrolig! Lilleknøttet drakk fostervann, hikket og sprellet godt der inne. Og det ser ut som om morkaken ligger på bakrevegg denne gangen, så da håper jeg på å få kjenne liv tidlig:) gleeeeder meg!
1+1 blir 3 Skrevet 8. januar 2013 #59 Skrevet 8. januar 2013 *6,7 cm ikke 6,7 sm, sånn går det fra iphone...
tanken Skrevet 8. januar 2013 #60 Skrevet 8. januar 2013 Inne på termingruppen for Juli er det ei som spør om det er opprettet en gruppe på Facebook for oss med termin i juli, er det noen som vet om det er det? Om ikke det er det, er det noen som er interessert i å være med på en hemmelig gruppe på Facebook for oss som har termin i juli?? Jeg er med i en annen hemmelig gruppe på Facebook, og det er ingen andre enn vi som er medlemmer i gruppen som kan se gruppen og det som blir postet der. Så det blir ikke noe av det som skrives som offentliggjøres for andre enn vi som er i gruppa. Noen som vil?? Fikk ikke til å sende deg pm. Anniken alexandra Solø her
Liljeduft Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #61 Skrevet 8. januar 2013 Det er jeg som har tatt over for Fisken2012 med innmeldinga i gruppa Så dere som vil være med på facebook så er det bare å sende med en pm
Håpefull77 Skrevet 9. januar 2013 #62 Skrevet 9. januar 2013 Da er jeg endelig 12 uker også! var på ul i går. Så en sovende knert med fin hjerteaktivitet på 55 mm. Dette er 8 gang jeg er gravid. Har et barn. Håper det går riktig vei nå!
Nurk er velkommen Skrevet 9. januar 2013 #63 Skrevet 9. januar 2013 2. trimester idag Og ul på fredag, blir spennende
Liljekonvall<3 Skrevet 9. januar 2013 #64 Skrevet 9. januar 2013 Da er jeg endelig 12 uker også! var på ul i går. Så en sovende knert med fin hjerteaktivitet på 55 mm. Dette er 8 gang jeg er gravid. Har et barn. Håper det går riktig vei nå! Krysser fingrene for deg og håper det går bra!! Nå er du jo over den magiske grensen, så du har oddsen med deg!
Frufluffy Skrevet 10. januar 2013 #65 Skrevet 10. januar 2013 Så hyggelig å se at så mange har vært på fine ulyralyder ! Håpefull krysser fingrene for deg nå har du i alle fall krysset over til 2. Tri!! Bra du har været på ul også. Alt for å berolige deg er viktig syns jeg! Thie88 har du fått ordnet ny ul? Går det greit på jobb? Jeg var selv på ul i går 13 uker, fantastisk opplevelse ! Ble som vanlig satt litt frem på termin, men det har skjedd med begge de forrige også så har ordinær ul gitt meg menstermin. Hjertet banket m 153 slag i minuttet:). Gleder meg likevel til å høre den lyden og ikke bare se hjertet på skjerm:) klager ikke. Hektisk dag i går altså. Rett fra ul til Riksen og er nå innlagt på hudavdelingen. Så blir noe rolige dager på meg her i alle fall. Kan bli litt kjedelig, men godt med hjelp og avslapning
Thie88 Skrevet 10. januar 2013 #66 Skrevet 10. januar 2013 Så hyggelig å se at så mange har vært på fine ulyralyder ! Håpefull krysser fingrene for deg nå har du i alle fall krysset over til 2. Tri!! Bra du har været på ul også. Alt for å berolige deg er viktig syns jeg! Thie88 har du fått ordnet ny ul? Går det greit på jobb? Jeg var selv på ul i går 13 uker, fantastisk opplevelse ! Ble som vanlig satt litt frem på termin, men det har skjedd med begge de forrige også så har ordinær ul gitt meg menstermin. Hjertet banket m 153 slag i minuttet:). Gleder meg likevel til å høre den lyden og ikke bare se hjertet på skjerm:) klager ikke. Hektisk dag i går altså. Rett fra ul til Riksen og er nå innlagt på hudavdelingen. Så blir noe rolige dager på meg her i alle fall. Kan bli litt kjedelig, men godt med hjelp og avslapning Har ikke ordnet noe time enda til ny ul. Kan hende jeg venter til ordinær ul i uke 18 (hvis jeg ikke dør av spenning) tror det har med at jeg er så glad av å være på jobb igjen det er så utrolig hyggelig, og jeg kommer i min vanlige rutine på alt, noe jeg trives så godt med Så vi får jo se, skal til fastlegen på kontroll i slutten av januar, så da får jeg sikkert høre hjertelyd
jentene på haugen Skrevet 10. januar 2013 #67 Skrevet 10. januar 2013 Vi har bestilt London tur den 7-10 februar. Siste ferie hvor det bare er oss to sammen uten barn. Tenkte å shoppe litt babyklær til de to små, men har ordninær ultralyd den 12, altså to dager etter at jeg kommer hjem. Vurdere å bestille en privar Ul uke før. Er jo litt kjekt å handle inn klær når man faktisk vet hva kjønn vi får. Hva tror dere, hva hadde dere gjort, ventet eller bestilt en privat Ul? Burde jo se noe på uka før. er da ca 17+noe. Er 18+5 når jeg har ordinær-
Liljeduft Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #68 Skrevet 10. januar 2013 Vi har bestilt London tur den 7-10 februar. Siste ferie hvor det bare er oss to sammen uten barn. Tenkte å shoppe litt babyklær til de to små, men har ordninær ultralyd den 12, altså to dager etter at jeg kommer hjem. Vurdere å bestille en privar Ul uke før. Er jo litt kjekt å handle inn klær når man faktisk vet hva kjønn vi får. Hva tror dere, hva hadde dere gjort, ventet eller bestilt en privat Ul? Burde jo se noe på uka før. er da ca 17+noe. Er 18+5 når jeg har ordinær- Lur ide! Kanskje vi burde reise vekk en helg iløpet av tidlig vår Jeg hadde nok bestillt før De ser allerede ifra uke 14 hva kjønnet er - hvis de ikke skjuler seg da For det er forferdelig mye kjedelige klær i nøytrale farger dessverre..
Thie88 Skrevet 11. januar 2013 #69 Skrevet 11. januar 2013 Vi har bestilt London tur den 7-10 februar. Siste ferie hvor det bare er oss to sammen uten barn. Tenkte å shoppe litt babyklær til de to små, men har ordninær ultralyd den 12, altså to dager etter at jeg kommer hjem. Vurdere å bestille en privar Ul uke før. Er jo litt kjekt å handle inn klær når man faktisk vet hva kjønn vi får. Hva tror dere, hva hadde dere gjort, ventet eller bestilt en privat Ul? Burde jo se noe på uka før. er da ca 17+noe. Er 18+5 når jeg har ordinær- Skal til London med søsteren min istedenfor å dra til varmere strøk i mai. Det var STOORT fy fy fra legen min. Så da blir det London tur og shopping istede da får jeg sikkert handlet baby klær også
Frufluffy Skrevet 11. januar 2013 #70 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har bestilt billetter til Spania jeg og gleder meg til to uker i sol og varme. Blir jo med barn,men deilig likevel. En av ukene blir det bare ett barn siden storebror må hjem på skolen. Han blir med besteforeldrene hjem og så får minstejenta kose seg ekstra med mamma og pappa. Ser ikke ut som jeg får lov å reise hjem i helgen. Så jeg får belage meg på en rolig helg på Riksen og hellerslappe helt av. Ligger og planlegger oppussing hjemme da:)
~Elba~ Skrevet 11. januar 2013 #71 Skrevet 11. januar 2013 Hei jenter! Kaster meg på her jeg også Var på UL i går 12+1 og fikk se et bankende hjerte, veivende armer og sparkende bein. Stor stas! En tur til London til våren skal nok jeg også prøve å presse inn. Lykke til alle sammen!
sofie2007 Skrevet 14. januar 2013 #72 Skrevet 14. januar 2013 Jeg hører plutselig også hjemme her! 12+3 og ultralyd i dag, så en livlig liten tass:) kom nettop hjem fra 16 dager i India, sol og varme gjorde godt:)
Vimse + gullene Skrevet 14. januar 2013 #73 Skrevet 14. januar 2013 Hei og hopp! Da er jeg og med i 2. Tri gjengen.
1+1 blir 3 Skrevet 14. januar 2013 #74 Skrevet 14. januar 2013 Så bra at turen til India ble topp:) da regner jeg med at formen har kommet seg betraktelig også sofie2007? her har kvalme og tretthet blitt byttet ut med brkkenløsning og kynnere, så er ikke helt fornøyd, me. Lettere å leve med og ta hensyn til enn den overhengende kvalmen, så glad den har gitt seg:) godt å se at alt var bra på ul kan jeg tenke meg, hærlig å se en bitteliten, men likevel perfekt baby, ikke sant?
Puma - sprekker snart! Skrevet 14. januar 2013 #75 Skrevet 14. januar 2013 12+0 i dag, så her er jeg. Venter tvillinger 31.07.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå