Gå til innhold

¤ ~ Julimagene 2. trimester ~ ¤

Anbefalte innlegg

For et herlig syn det var i dag!! :D Vi fikk dessverre ikke høre hjertelyd.. så får se frem i mot til vi endelig får høre det i slutten av januar :)

Hadde drukket sjokolademelk rett før vi gikk inn til legen, og det syntes :P Det var full samba og tango der inne. Svelgte fostervann og tok på seg selv på hodet. Byksa frem og tilbake :D Så det ble mye mer virkelig når vi fikk se nesa, fingrene, føttene, hele nurket som ser ut som en minibaby i stedent for en klomp :D

Men nå er jeg plutselig noen dager før det jeg skulle være så jeg skal bli fulgt opp ekstra etter uke 25 med vekstregistrering hos selve legen i tillegg til jordmor. Godt at han tar godt vare på oss :) Så nå blir det kos å reise hjem i jul til mor og vite at nurket vårt har det helt fint i magen :D

Hei så heldig du er :) Gleder meg til å se min når jeg er 12+5 eller når det var.

Ville bare si at når jeg var i uke 12 med første så ble jeg satt frem 3 dager ( og hele 9 dager i forhold til ul i uke 8 da jeg ble satt tilbake med 6) Legen sa det var normalt og på ordinær ul var jeg tilbake til menstermin.

Tenkte bare å si det sånn at du ikke skulle bli urolig om du ble satt frem noen få dager :)

notere til meg selv at jeg skal drikke sjokolademelk før ul :)

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Og en forsinket god jul og et godt nytt år ønsker jeg dere alle!

Ikke minst! Velkommen til dere alle som er kommet hit! :D

Her har julen vært tøff med bekkenløsning, trøtthet, lite søvn, null matlyst(Og konstant masing ifra alle om å eta.. ) samt. masse, masse krangling med samboeren. Først disse to siste dagene at det har vært rolig ang. krangling og for første gang på snart ti dager føler jeg kan slappe av. Sårt tiltrengt når det verste halvåret med skolen begynner..

Men! :D

Har allerde begynt å føle bevegelse i magen! Trodde først det var bare noe småluftbobler i magen eller noe, men samme type rar følelse på 4 dag på rad og en prat med ho mor, så kunne hun fortelle at det føltes det samme ut for henne når hun var gravid. Uvirkelig! er 14+1 nå :)

Fiolfiol: Takk :) Godt å høre at andre har god erfaring lell om knøttet vekser i rykk og napp :) Hehe sjokolademelken funket for å gi samba, men tror jeg skal unngå å drikke det rett før så det blir litt lettere å ta mål.. Neste gang: 1 time før :P:D

Ja kan være greit å droppe samba, men jeg måtte helle på med kald saft ved ul en gang jeg var så bekymret for liv. Gutten min var rolig han og jeg kjente lite til ham. Var en frisk og fin gutt som fortsatt er verdens beste og ikke så allerværst rolig den dag i dag, selv om har er som gutter flest :)

Godt nyttår til deg også Liljeduft.

Vi har kranglet litt i julen vi også, mannen min blir litt stressa når det er noe på programmet og da er jo alt jeg gjør helt feil :(

Heldigvis så har vi hatt alle selskapene borte så vi har jo ikke stresset sånn allverden.

God jul alle sammen!

Da er jeg endelig over her jeg også, 13+4 etter menstermin, 13+0 etter tidlig ultralyd. Trodde jeg skulle begynne å bli bedre snart, men de tre siste dagene har jeg vært kvalmere enn noen gang. Jaja, får håpe det gir seg snart.

Inne på termingruppen for Juli er det ei som spør om det er opprettet en gruppe på Facebook for oss med termin i juli, er det noen som vet om det er det?

Om ikke det er det, er det noen som er interessert i å være med på en hemmelig gruppe på Facebook for oss som har termin i juli?? Jeg er med i en annen hemmelig gruppe på Facebook, og det er ingen andre enn vi som er medlemmer i gruppen som kan se gruppen og det som blir postet der. Så det blir ikke noe av det som skrives som offentliggjøres for andre enn vi som er i gruppa.

Noen som vil??

Annonse

Inne på termingruppen for Juli er det ei som spør om det er opprettet en gruppe på Facebook for oss med termin i juli, er det noen som vet om det er det?

Om ikke det er det, er det noen som er interessert i å være med på en hemmelig gruppe på Facebook for oss som har termin i juli?? Jeg er med i en annen hemmelig gruppe på Facebook, og det er ingen andre enn vi som er medlemmer i gruppen som kan se gruppen og det som blir postet der. Så det blir ikke noe av det som skrives som offentliggjøres for andre enn vi som er i gruppa.

Noen som vil??

Jeg vil også gjerne :)

Da er gruppen opprettet :) Siden det er en hemmelig gruppe, så må jeg legge til hver og en av dere. Vi er nå to medlemmer hvertfall..hihi :) Bare send meg en pm her med navnet deres på Facebook, så legger jeg dere til :) Moro om vi blir mange da!

Annonse

Hverdag kunne godt ventet noen dager til :)

Kjenner jeg brygger på en forkjølelse, ikke verdens undergang, en passer dårlig med psoriasisen min nå for er skikkelig dårlig!

Ja ja har hatt en fantastisk jul og er mer uthvilt enn på lenge

Vi henger her inne snart hele gjengen TLK og Thie88 :)

Noen som vil??

ja, veldig gjerne :)

Da har vi vært på Riksen. Alt så bra ut HURRAAAA!!! Hun trodde det kanskje var ei lita tulle der inne :) Noe som pappaen ble veldig glad for siden vi har 2 gutter fra før!

Skal tilbake på ny kontroll 4 feb :)

Godt nytt år jenter, 2013 er vårt år :)

Her kommer jeg:) 12+0 ut i fra egne beregninger, 12+3 i følge tidlig ultralyd:) deilig å være inne i et litt tryggere trimester, selv om jeg har slappet greit av etter tidlig ul hvor alt så bra ut. Ul for duotest nå på tirsdag, gruer meg litt, men gleder meg også veldig til å se lilleknøttet igjen:)

Satser på at trøttheten snart gir helt slipp, og at bekkenet som allerede har begynt å krangle holder seg nogenlunde stabilt. Tenk, i år blir vi mamma (igjen)!!!

Jeg kommer inn her jeg også. 12+0 i dag, også krysser jeg fingrene før å forblir her så lenge som mulig. Ringte sykehuset i dag og skal inn på ny ultralyd over helga. Krysser fingrene for at vi får en positiv opplevelse.

er helt enig, Liljekonvall. Tiden går veldig fort nå. De første 10 ukene gikk utrolig tregt, men nå raser ukene :) Deilig.

Var hos jordmor i går, og jeg ligger laaaaangt over skalaen på mage strørrelse. 20 cm allerede i 13+3. Men så er jo skal det jo sis at det er to inni magen min, og skalaen bare er bygget for 1 baby.

Hun fant også hjertelyden til de begge med engang, så det er deiilig å vite at alt er iorden,

Gleder meg til Ul igjen, men det er uheldigvis noen uker til, 12 februar..så må vente litt.

Hurra! 12+1, endelig :) hørte det fine lille hjertet klart og tydelig på kontroll hos lege i går, herlig. Skal på UL på tirsdag, det blir spennende. Feiret med å kjøpe klær med plass til magen i dag, selv om det ikke synes ennå.

er helt enig, Liljekonvall. Tiden går veldig fort nå. De første 10 ukene gikk utrolig tregt, men nå raser ukene :) Deilig.

Var hos jordmor i går, og jeg ligger laaaaangt over skalaen på mage strørrelse. 20 cm allerede i 13+3. Men så er jo skal det jo sis at det er to inni magen min, og skalaen bare er bygget for 1 baby.

Hun fant også hjertelyden til de begge med engang, så det er deiilig å vite at alt er iorden,

Gleder meg til Ul igjen, men det er uheldigvis noen uker til, 12 februar..så må vente litt.

Åå!! Dobbel babylykke, så herlig! Gratulerer! :) Ja, de første ukene gikk sinnsykt tregt, men jeg syntes også at frykten for at det skulle gå galt var enda værre enn sist! Jeg også begynner å få en liten mage, men skal nok litt til for å ta igjen din;) UL 1.feb her, teller allerede dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...