Gå til innhold

Hvor ble det av "mamma til 3 små gull"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder med malore jeg. Er lov å spekulere, å ytringsfriheten er til stedet.

Dessuten.. hvorfor i det hele tatt gå inn hit å slette seg i stedet for å takke for gode tilbakemeldinger og støtte? Kanskje hun slettet seg for at det nå ble for mange løgner å holde styr på?

Anonym poster: afee5583a3bf3ec7bac0d7f90ef69f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror også jeg ville ofret et par ord til alle de som støttet meg....Hvis jeg først var her inne mener jeg...

Anonym poster: 2850b84f644f24bab4ccbaa7c165e20e

Skrevet

Dessuten.. hvorfor i det hele tatt gå inn hit å slette seg i stedet for å takke for gode tilbakemeldinger og støtte? Kanskje hun slettet seg for at det nå ble for mange løgner å holde styr på?

Takk:)

Skrevet

Så hun har født tvillingene sine nå i uke 23?

Anonym poster: 405e7a85bb0b41e59e12f1c666c0e54d

Skrevet

trenger ikke være hun selv som har slettet seg. med tanke på hvor mye det har vært om henne nå så kan det være at de har skjult henne.

Jeg veldger og tro på henne for har sett tidligere innlegg der hu skriver at hun har vært på UL og at det blir tvillinger på nytt og div.

at hun skriver her inne noen timer senere og forteller hvordan det går ser jeg heller ikke noe problem med.

er sikkert ikke bare bare og sitte på sykehuset og vente og ikke vite hvordan ting vil gå. så at hun er på nett og svarer alle som brydde seg ser jeg ikke problemet med.

Skrevet

Takk:)

Holder med deg jeg og. Altfor mange naive mennesker her inne.

Godt mulig "mamma til 3 små gull" fortalte sannheten, MEN det er da lov å stusse, når det i flere innlegg er forskjell på om det er 1 barn, 2 og forskjell på kjønn.. Pluss, at jeg synes det er rart at noen rett etter en så dramatisk ting, logger seg inn på nettet for å fortelle om det. Det FINNES faktisk mennesker som finner på slike ting, og jeg håper jo faktisk at hun fant på det, sånn at det IKKE er to stakkars små som ligger å kanskje har det vondt nå.

Anonym poster: cc4621f7164eb14bf22954babfffcd7c

Skrevet

Ja, dette er jo virkelig et glimrende eksempel på hvorfor ytringsfriheten er så viktig... Ytringsfriheten virker imidlertid sammen med andre sosiale spilleregler og god, gammeldags folkeskikk. Hvorfor det er så viktig for enkelte å spekulere i om brukeren juger eller ikke er for meg uforståelig.

En bruker her inne har kanskje født tvillinger i uke 23, og i stedet for å støtte eller i det minste forholde seg taus, så begynner man å tvile på historien og spekulere over historien her inne? Kanskje er det ikke sant, i så fall har en bruker fått mye sympati for noe som ikke har skjedd. Kanskje ER det sant, og i så fall har dere bidratt med usakligheter og synsing i en fra før av vanskelig situasjon. Men, for all del, vi må ikke glemme ytringsfrihet, og den er det jo viktig å bruke i nettopp slike situasjoner.

Anonym poster: 2252424f22eacc6d3b5e198040627d30

Skrevet

HVORFOR spekulere i om det er sant eller ikke?

Javel, det finnes folk som lyver om alt mulig, men tenk om dette er sant?

Så sitter det noen høns på et nettforum og slenger dritt, mens man selv har to små barn som holder på å dø fra en? Det legger sten til byrden og er rett og slett jævlig dårlig gjort.

For all del, man trenger ikke tro på alt, men hold nå heller kjeft om det da!

Skrevet (endret)

Skjønner at hun er i en sårbar situasjon og alt det der, men ærlig talt, beskyldninger om trolling dukker opp i annenhver tråd her, og det må folk tåle. Fatter og begriper ikke hva som var så "grovt" med det, som noen her nevnte. En uskyldig spekulasjon fra Malore & co, og mange av dere oppfører dere som at spekulantene skal ha drept noen. Nå er det faktisk på tide at enkelte her inne tar litt rev i seilene.

Dessuten, hvem henger på mammaforum timer etter at premature barn er født, og man har fått beskjed om at man mye sannsynlig har begrenset tid med barna? Nei ikke vet jeg, men jeg skjønner at folk synes det er rart, og det må dere tåle.

Endret av LillePernille♥
Skrevet

Skjønner at hun er i en sårbar situasjon og alt det der, men ærlig talt, beskyldninger om trolling dukker opp i annenhver tråd her, og det må folk tåle. Fatter og begriper ikke hva som var så "grovt" med det, som noen her nevnte. En uskyldig spekulasjon fra Malore & co, og mange av dere oppfører dere som at spekulantene skal ha drept noen. Nå er det faktisk på tide at enkelte her inne skjerper tar litt rev i seilene.

Grunnen til at noen av oss ser det som så grovt er vel den sårbare situasjonen brukeren eventuelt er i. Det er etter mitt syn fryktelig unødvendig å skulle så tvil om en sånn situasjon mens brukeren er midt oppe i den.

Bare fordi beskyldninger om trolling tydeligvis er dagligdags her betyr det ikke at det er greit eller at det bør skje i tråder om så alvorlige temaer.

Skrevet

Grunnen til at noen av oss ser det som så grovt er vel den sårbare situasjonen brukeren eventuelt er i. Det er etter mitt syn fryktelig unødvendig å skulle så tvil om en sånn situasjon mens brukeren er midt oppe i den.

Bare fordi beskyldninger om trolling tydeligvis er dagligdags her betyr det ikke at det er greit eller at det bør skje i tråder om så alvorlige temaer.

De som er så sarte sjeler at de ikke takler at noen svarer useriøst, bør kanskje ikke være her.

Jeg synes dette har blåst helt ut av proporsjoner.

Skrevet

Hvis de som tror på HI bare kunne unngått å hetset de som er unige med Hi, så har det ikke vært så mye bråk. Så de snille, omtenksomme og medfølene brukerne står for mye av bråket her inne spør du meg!

Skrevet

de beskyldte henne rett og slett for å lyve om å i det hele tatt ha ventet tvillinger. Dermed at hun umulig kunne ha født dem nå i uke 23!

Bakgrunn var at hun har tvillinger på 8 måneder fra før og flere tvilte da på at hun kunne være 23 uker på vei med de neste nå....

Poenget var ikke om hun kunne ha tvillinger i magen... Det som gjorde at mange (inkludert meg) trodde dette var troll var at det virket usansynlig... Noen steder skrev hu at det var en i magen, så to, så eneggede tvillinger også en gutt og en jente... Hmm...

Du gir deg ikke altså?!?! Så at du bad så ydmykt om unnskyldning og påsto at du hadde lært en lekse, var bare tomme ord?

Fy fader for et menneske du er!

Skjerp deg. Du er da ikke det spor bedre enn noen andre.

Javel, Malore gjorde en feil, hvem har ikke gjort det. Du er da ikke feilfri heller, ikke kast stein når du sitter i glasshus.

La nå malore være. hun har da i det minste mot til å si unnskyld, i motstning til mange andre her inne.

Anonym poster: 446b1b8a62f47f2620c21cfed543c5b1

Skrevet

de beskyldte henne rett og slett for å lyve om å i det hele tatt ha ventet tvillinger. Dermed at hun umulig kunne ha født dem nå i uke 23!

Bakgrunn var at hun har tvillinger på 8 måneder fra før og flere tvilte da på at hun kunne være 23 uker på vei med de neste nå....

Poenget var ikke om hun kunne ha tvillinger i magen... Det som gjorde at mange (inkludert meg) trodde dette var troll var at det virket usansynlig... Noen steder skrev hu at det var en i magen, så to, så eneggede tvillinger også en gutt og en jente... Hmm...

Du gir deg ikke altså?!?! Så at du bad så ydmykt om unnskyldning og påsto at du hadde lært en lekse, var bare tomme ord?

Javel, Malore gjorde en feil, hvem har ikke gjort det. Du er da ikke feilfri heller, ikke kast stein når du sitter i glasshus.

La nå malore være. hun har da i det minste mot til å si unnskyld, i motstning til mange andre her inne.

Synes da virkelig ikke Malore gjorde en feil. Må da være lov å si ifra når man synes noe skurrer...?

Skrevet

Synes da virkelig ikke Malore gjorde en feil. Må da være lov å si ifra når man synes noe skurrer...?

Sier bare som jeg har sagt seg ganger det siste døgnet... Takk for støtta folkens:)

Skrevet

Forresten så er det like godt det er meg dere kjefter på... Jeg tåler det:) Er nok mange som ikke gjør vis man ser på en annen tråd her der folk forteller hvor såra de har blitt av folk her inne!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg fatter virkerlig ikke.. Greit nok at dere spekulerte, men dere kan umulig ha tenkt på at det sitter et annet menneske i den andre enden også?!

Er helt ok å spekulere, men å gjøre det i tråden hennes?? Om hun sitter på sykehuset og ser ungene sine kjemper for livet, tror dere virkelig at spekulasjonene deres var noe godt å komme over? Dere kunne holdt dere for gode til å kapre tråden ved å kalle henne for troll, løyner, psykotisk osv.

Slår det dere noen ganger at det KAN være sannhet i det som skrives? At den lille sansyneligheten som er der, er akurat denne gangen? Er det ikke bedre å støtte slike forferderlig vonde innlegg, og heller ta det for sanheten, enn å nesten latteliggjøre et menneske som føler at livet går i grus i disse dager?!

Tror dere bør tenke en del over det, og heller starte en annen tråd om dere spekulerer, så dere i det minste skjermer den dere ikke tror, tilfelle det faktisk er sannheten som blir fortalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...