Gå til innhold

Hvor ble det av "mamma til 3 små gull"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonym poster: be1ae1066f21120d4ac26b7e229f934e

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Litt opptatt på sykehuset vil jeg tro

Skrevet

Ho har vel mer enn nok med Tvillingene sine,enn og henge her inne nå.

Skrevet

Ser ut som hun har slettet brukeren sin, noe jeg faktisk forstår meget godt!

Tror ikke det er noe lett for dem å sitte der, også skal dem lese så mye dritt.

Stakkars stakkars dem! :(

Anonym poster: 6ae964ce7d05e4918b1cf9e8fa4ef811

Skrevet

Litt opptatt på sykehuset vil jeg tro

Var det jeg også tenkte. Derfor jeg lurte. Synes det er litt rart at hun har slettet brukeren jeg da....Tenker utifra alle de som sender så masse kjærlighet og bønner til dem...Er jo mange fler av de enn av de som ikke tror på historien... HI

Anonym poster: 2850b84f644f24bab4ccbaa7c165e20e

Skrevet

Hva har skjedd?

Anonym poster: 5b0004ee8b815e44a63e500186bc9c4d

Skrevet

Vil tro hu har bedre ting å gjøre nå enn å henge her inne. Og hvis hun har sletta seg, så syns jeg ikke det er så rart. Folk her inne tenker jo ikke på at det sitter et annet menneske i den andre enden.

Skrevet

Får håpe hun finner tilbake hit etterhvert, for selv om det er noen tankeløse folk her, så er det mange som bryr seg på en positiv måte :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, har hun slettet den? Ja ja, kan jo hende det ble litt mye akkurat nå. Ble jo beskyldt for ganske grove ting og stakkar

Skrevet

Vil tro hu har bedre ting å gjøre nå enn å henge her inne. Og hvis hun har sletta seg, så syns jeg ikke det er så rart. Folk her inne tenker jo ikke på at det sitter et annet menneske i den andre enden.

??? Er jo veldig mange her som tenker på dem, og sender alt de har av kjærlighet og gode ønsker, så det skjønner jeg ikke helt....

Anonym poster: 2850b84f644f24bab4ccbaa7c165e20e

Skrevet

Det blir kanskje litt mye å takle akkurat nå, og jeg vil tro at når man er så sårbar og engstelige som de sikkert er nå, så stikker slengkommentarer som "troll" og "løgn" ganske så dypt i opprevne sjeler.

Pluss at, som de sier over her, de har vel mer enn nok med å komme seg gjennom dagene på sykehuset for tiden. Det ble nok et stort sjokk for hele familien, og da vil jeg neppe tro tiden prioriteres til oppdatering på et nettforum.

Håper de kan se fram mot en god start på det nye året, og at alt går bra med de små tvillingene.

Og jeg håper hun finner veien tibake hit en dag, når hun er klar for det.

Skrevet

For alt vi vet kan det hende hun følger med uansett. Tror faktisk jeg ville gjort det samme om jeg var i hennes situasjon.. Ble oppriktig lei meg av å lese det som ble skrevet til og om henne, og kan ikke forestille meg hvordan de må ha det akkurat nå.

Grøsser bare med tanken på hva folk får til å vrikke av seg i en slik situasjon!

Anonym poster: 6ae964ce7d05e4918b1cf9e8fa4ef811

Skrevet

Ofte er det dessverre slik at 2 stykker som går i mot deg veier mer enn 100 som støtter deg........ Den forrige tråden ble temmelig heftig selv om Malore var tøff nok til å be om unskyldning etterpå....

Skrevet

Ja, og før det var det temmelig mange som beskyldte hu for trolling. Selv om det blir "motbevist" er det alltid noen som henger etter og fortsetter. Nå har ikke jeg fulgt med på absolutt alt, men mye i den første tråden var ikke akkurat direkte hyggelig.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva har blitt sagt/beskyldt henne for? Skjønner oppriktig ikke hvordan folk kan si noe negativt i en slik situasjon, og klarer hvertfall ikke se for meg hva som har blitt sagt. Ble veldig nysgjerrig nå, da jeg ikke skjønner det er mulig? Kan noen være så snille å si litt om det?

Sender henne mange varme tanker nå uansett!!

Anonym poster: 5b0004ee8b815e44a63e500186bc9c4d

Skrevet

de beskyldte henne rett og slett for å lyve om å i det hele tatt ha ventet tvillinger. Dermed at hun umulig kunne ha født dem nå i uke 23!

Bakgrunn var at hun har tvillinger på 8 måneder fra før og flere tvilte da på at hun kunne være 23 uker på vei med de neste nå....

Skrevet

Hun skriver sin historie, og folk begynner å skrive troll, at hun lyver og at historien hennes skurrer. Det gjorde helt sikkert alt mye bedre.

Skrevet

de beskyldte henne rett og slett for å lyve om å i det hele tatt ha ventet tvillinger. Dermed at hun umulig kunne ha født dem nå i uke 23!

Bakgrunn var at hun har tvillinger på 8 måneder fra før og flere tvilte da på at hun kunne være 23 uker på vei med de neste nå....

Poenget var ikke om hun kunne ha tvillinger i magen... Det som gjorde at mange (inkludert meg) trodde dette var troll var at det virket usansynlig... Noen steder skrev hu at det var en i magen, så to, så eneggede tvillinger også en gutt og en jente... Hmm...

Skrevet

Malore du er ikke helt god. Nå begynner du igjen.

Anonym poster: a36c44b3ebee211cb950fb92edee3df7

Skrevet

Malore du er ikke helt god. Nå begynner du igjen.

Anonym poster: a36c44b3ebee211cb950fb92edee3df7

Nei god er jeg ikke... Men heldigvis finnes det noe som heter ytringsfrihet... Så jeg kan mene hva jeg vil:) Må da bære lov å opplyse om alle de forskjellige tinga mamma til 3 små gull har skrevet her inne?

Skrevet

Herremin-- hun skrev her inne noen få TIMER etter at det hadde skjedd... Så da synes jeg det er mystisk hvis hun plutselig ikke har tid til å skrive her... Jeg hadde ikke logget meg inn her noen timer etter noe sånt ihvertfall.. men men

Anonym poster: cc4621f7164eb14bf22954babfffcd7c

Gjest Heartbroken
Skrevet

Poenget var ikke om hun kunne ha tvillinger i magen... Det som gjorde at mange (inkludert meg) trodde dette var troll var at det virket usansynlig... Noen steder skrev hu at det var en i magen, så to, så eneggede tvillinger også en gutt og en jente... Hmm...

Du gir deg ikke altså?!?! Så at du bad så ydmykt om unnskyldning og påsto at du hadde lært en lekse, var bare tomme ord?

Fy fader for et menneske du er!

Skrevet

Du gir deg ikke altså?!?! Så at du bad så ydmykt om unnskyldning og påsto at du hadde lært en lekse, var bare tomme ord?

Herregud da, kjeft på alle de andre som mener at dette bare er tøv istede... Skrev bare HVORFOR folk mente det var tull og fjas... Svarte på noe ei annen her inne skrev... Må være lov å svare folk på det de spør om!!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Herregud da, kjeft på alle de andre som mener at dette bare er tøv istede... Skrev bare HVORFOR folk mente det var tull og fjas... Svarte på noe ei annen her inne skrev... Må være lov å svare folk på det de spør om!!

Hadde du ikke avsluttet med "Hmmm...." hadde det vært en helt annen sak - sånn som det ble nå, setter du fremdeles spørsmålstegn ved historien hennes.

Du må da skjønne det???

Skrevet

Hadde du ikke avsluttet med "Hmmm...." hadde det vært en helt annen sak - sånn som det ble nå, setter du fremdeles spørsmålstegn ved historien hennes.

Du må da skjønne det???

Nei det skjønte jeg ikke og ikke gidder jeg å krangle heller. Har annet å finne på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...