Gå til innhold

Han var ikke faren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe? HI skriver en setning og alle vet alt rundt hele historien smile.png

Kan noen linke til den første tråden? For oss som ikke får med seg alt;)

2.tråden

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143995893-da-har-samboeren-tatt-farskaptest/page__hl__farskapstest#entry144790210

Første tråden

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143994252-kan-jeg-tvinge-samboeren-min-til-og-ta-farskapstest/page__hl__farskapstest

Anonym poster: 063af94092926a1a9b34187c0fd19b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for dere da :) Greit å slippe styret med særkullsbarn, og veldig greit å finne det ut nå, hadde hun vært større hadde det blitt fryktelig trist.

En ett-åring vil da vel ikke engang huske det år hun blir større. Synes dere tar for dere feil person her, det er da moren til ungen som har pult rundt og rundlurt "far", ikke HI som er den store stygge ulven her? Eller hadde dere syntes det var helt greit om dere felles økonomi skulle gå med til å finansiere barnet som eksen til mannen deres har med en annen fyr? Skjønner ikke hvor dere vil med det en gang...

Anonym poster: fc4c92598972628191dfaccb731279bc

Signerer denne:)

Skrevet

Jeg vet at han tar det veldig tung og støtter han så godt jeg kan,men var beste for alle og finne det ut nå,både for jenta,samboeren min og barnet som kommer. har en mistanke hvem som er faren ja,men jeg vet ikke, men vet han skal ta en test nå. Moren til barnet ønsker ikke at samboeren skal ha mer kontakt,men ønsker at den ekte faren får det.

Anonym poster: 5413691bf5fe53e3170982df9ced3333

tror det er første gang jeg ser du skriver at du faktisk bryr deg om følelsene til samboeren din. Bra at du støtter ham nå. for det kan ikke være lett for ham. Masse lykke til framover.
Skrevet

Jeg fikk et nytt søskenbarn når hun var 14år. Før den tid hadde hun en annen far, det var ganske opprivende å finne ut av en slik ting så mange år etter. Men han taklet det UTROLIG fint og er enda sammen med barnets mor, og min onkel er også inni bildet. De kommer i familieselskaper sammen, helt utrolig egentlig. Alle er gode venner. Men det er en solskinnshistorie. I de fleste andre sammenhenger ville ikke en slik ting gått så bra

Man hører om i media menn som har måttet betale barnebidrag i 18år, enda de nektet for at de var faren til ungen. DET er ganske mye penger det på de 18årene, og det er penger du iKKE får tilbake om det skulle vise seg at du ikke er det i ettertid. Takk gud for DNA tester sier jeg!

Anonym poster: 9d6ae05dd68c1547e318548869c56beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...