Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #26 Skrevet 14. desember 2012 Ja, det er det fler som lurer litt på. Noen velger vel å tro at hun ble så lei seg for det totalt ukjente mennesker på bim lurer på, at hun prioriterer å slette brukeren sin, Mens andre velger vel å lure på om denne historien faktisk var litt for drøy, og at det var litt for mange ting som ikke stemte..... Anonym poster: f673436aa88d6b6e95a1f40b169261cb
Gjest Malore Skrevet 14. desember 2012 #27 Skrevet 14. desember 2012 I em tråd skrev hun det at en i magen, så to, så eneggede jenter, så var det gutt og jente. Med fare for å tråkke i salaten igjen og få så øra flagrer igjen så har jeg mine tvil fortsatt. Sorry. Å bare å klikke og begynne å hyle og skrike og kjefte på meg igjen... Rart at hun bruker tid på dette forumet mens barna kjemper for å overleve også.. Jaja, vi får nok aldri vite. Er et sant håper jeg de små klarer seg!!
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2012 #28 Skrevet 14. desember 2012 hadde jeg blitt utsatt for de grove beskyldingene som hun ble hadde jeg tatt samme løsning som henne. Jeg ville slettet brukeren min, iallefall skiftet nick og alle andre opplysninger så ingenting kunne spores tilbake. Det er mange som er tøffe og klarer å stå oppreist når det stormer som verst, men er nok mange som meg også. Selv om dere er helt fremmede hadde det såret så mye at jeg hadde brukt lang tid på å komme meg over det igjen!!
Gjest Malore Skrevet 14. desember 2012 #29 Skrevet 14. desember 2012 hadde jeg blitt utsatt for de grove beskyldingene som hun ble hadde jeg tatt samme løsning som henne. Jeg ville slettet brukeren min, iallefall skiftet nick og alle andre opplysninger så ingenting kunne spores tilbake. Det er mange som er tøffe og klarer å stå oppreist når det stormer som verst, men er nok mange som meg også. Selv om dere er helt fremmede hadde det såret så mye at jeg hadde brukt lang tid på å komme meg over det igjen!! Man må tåle at folk stiller spørsmålstegn ved ting når så mye forskjellig er skrevet av samme person om en spesiell ting. Som feks det at hu har en i magen, to osv...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #30 Skrevet 14. desember 2012 hadde jeg blitt utsatt for de grove beskyldingene som hun ble hadde jeg tatt samme løsning som henne. Jeg ville slettet brukeren min, iallefall skiftet nick og alle andre opplysninger så ingenting kunne spores tilbake. Det er mange som er tøffe og klarer å stå oppreist når det stormer som verst, men er nok mange som meg også. Selv om dere er helt fremmede hadde det såret så mye at jeg hadde brukt lang tid på å komme meg over det igjen!! Man må tåle at folk stiller spørsmålstegn ved ting når så mye forskjellig er skrevet av samme person om en spesiell ting. Som feks det at hu har en i magen, to osv... Ja, men så får kanskje du og resten av de som lurer så veldig tåle at dama har helt andre prioriteringer nå og at dere kanskje aldri får svar på alt det dere lurer på her i livet. Gi nå faen i denne saken, uansett. Hun har ikke kommenter, hun har slettet brukeren sin, hun ønsker ikke å kommentere dette. Nesten merkelig at det er nok folk til å holde liv i denne diskusjonen enda. Har det virkeelig noe å si?????? Anonym poster: ed101442a938ce6a6fdbcaa617e24000
Gjest Malore Skrevet 14. desember 2012 #31 Skrevet 14. desember 2012 hadde jeg blitt utsatt for de grove beskyldingene som hun ble hadde jeg tatt samme løsning som henne. Jeg ville slettet brukeren min, iallefall skiftet nick og alle andre opplysninger så ingenting kunne spores tilbake. Det er mange som er tøffe og klarer å stå oppreist når det stormer som verst, men er nok mange som meg også. Selv om dere er helt fremmede hadde det såret så mye at jeg hadde brukt lang tid på å komme meg over det igjen!! Man må tåle at folk stiller spørsmålstegn ved ting når så mye forskjellig er skrevet av samme person om en spesiell ting. Som feks det at hu har en i magen, to osv... Ja, men så får kanskje du og resten av de som lurer så veldig tåle at dama har helt andre prioriteringer nå og at dere kanskje aldri får svar på alt det dere lurer på her i livet. Gi nå faen i denne saken, uansett. Hun har ikke kommenter, hun har slettet brukeren sin, hun ønsker ikke å kommentere dette. Nesten merkelig at det er nok folk til å holde liv i denne diskusjonen enda. Har det virkeelig noe å si?????? Anonym poster: ed101442a938ce6a6fdbcaa617e24000 Tydeligvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå