Gå til innhold

For de som har lyst å diskutere å krangle videre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg syns det er på tide å la tråden til mamma med 3 små gull handle om henne og de nyfødte små tvillingene oppretter jeg denne tråden. Her kan vi forsette diskusjonen om meg (Malore) og alt annet som burde holdes utenfor den tråden... Så kjør på med kjeft og krangling her istede:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det gjerne hvis du oppdaterer meg på hva vi krangler om :P Vet ikke hvilken tråd det er snakk om.

Skrevet

Takk :) jeg syns du har fått igjen så det holder nå.. Men regner med det henger seg på et par bitre sjeler som må la sin dårlige dag gå utover noen ;)

Skrevet

Spør igjen: hva overbeviste deg om at dette er sant? Jeg tror ikke det...

Anonym poster: 9e4a5e402eb9c5a6a697066fbf2972ff

Skrevet

Jeg liker deg! Du innrømmer at du han gjort en feil, og det plager deg ikke at du får pepper for det du har sagt. Kult! ;)

Skrevet

Gjør det gjerne hvis du oppdaterer meg på hva vi krangler om :P Vet ikke hvilken tråd det er snakk om.

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143999266-jeg-blør-23-uker-pa-vei/page__st__160#entry144830903

Vis du leser fra side seks så ser du jeg tror dette er troll. Innser fort at jeg tok feil å beklaget men det var ikke bra nok. Tilslutt ble tråden handlende om krangling i stede for de to små som ikke har det bra. Syns det ble feil så opprettet denne så folk kunne forsette her å la tråden til mamma til 3 små gull være til trøst og oppmuntring for henne og hennes små!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Da jeg syns det er på tide å la tråden til mamma med 3 små gull handle om henne og de nyfødte små tvillingene oppretter jeg denne tråden. Her kan vi forsette diskusjonen om meg (Malore) og alt annet som burde holdes utenfor den tråden... Så kjør på med kjeft og krangling her istede:)

*krangle*pese*kaste popcorn på* :P

Aner ikke hva det dreide seg om jeg :) Men kult at du tok det ut av en tråd som skulle dreie seg om noe annet iallefall :)

Skrevet

Spør igjen: hva overbeviste deg om at dette er sant? Jeg tror ikke det...

Les kommentaren min på side 8 så ser du hvorfor jeg tror at dette ikke kan være tull...

Skrevet

Jeg liker deg! Du innrømmer at du han gjort en feil, og det plager deg ikke at du får pepper for det du har sagt. Kult! ;)

Takk:) Men det plager meg at jeg tok feil da, fikk dårlig samvittighet :/

Skrevet

Jeg er vel bare veldig mistenksom da... Har fremdeles dårlig magefølelse. Les tråden om sletting lenger nede.

Skrevet

Takk:) Men det plager meg at jeg tok feil da, fikk dårlig samvittighet :/

Men ville ikke slette innlegga i tilifelle andre skulle tro det var troll også... Så kanskje de tenkte seg om etter jeg tok feil å lot være å komme med mere sånt!

Skrevet

Jeg er vel bare veldig mistenksom da... Har fremdeles dårlig magefølelse. Les tråden om sletting lenger nede.

Men hva så om det er troll? Går jo ikke utover noen av oss om det faktisk er det... Så la det ligge i tilfelle det ikke er... Vi har gjort nok for å såre nå!

Skrevet

Aner ikke hva det dreide seg om jeg :) Men kult at du tok det ut av en tråd som skulle dreie seg om noe annet iallefall :)

Les den rett over hodet ditt søster du;) #6...

Skrevet

Har ingenting å komme med dessverre :P Har ikke lest halvparten engang. Men jeg stusset nå litt på at noen bruker tid på å oppdatere Dib morgenen etter fødsel. Men det var kanskje bare meg som prioriterte alt annet da.

Skrevet

Les den rett over hodet ditt søster du;) #6...

Søster= så ser du... Stavekontroll!!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Japp.. Jeg så tråden nå. Stakkars HI <3

Men saken er vel å regne som ute av verden nå vel? kan jo ikke bære nag i all evighet heller mener jeg. Folk driter seg ut, og slik der det. Hun unskyldte seg, og hva mer kan man gjøre liksom. Min respekt til deg Malore :) Slik gikk det, og vi er vel flere her inne som har bæsja på leggen en gang :)

Skrevet

Japp.. Jeg så tråden nå. Stakkars HI <3

Men saken er vel å regne som ute av verden nå vel? kan jo ikke bære nag i all evighet heller mener jeg. Folk driter seg ut, og slik der det. Hun unskyldte seg, og hva mer kan man gjøre liksom. Min respekt til deg Malore :) Slik gikk det, og vi er vel flere her inne som har bæsja på leggen en gang :)

Takk:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Problemet med Dib er at flere «hundre» MÅ si sin mening, selv om den er akkurat likedan som de tre forrige, og dermed er det ofte vanskelig å legge hotte tråder døde. Vi er mange som liker deg Malore, synes nok er nok nå ;)

Skrevet

Men til neste gang du mistenker trolling, kanskje du burde sjekke litt først, (som du tydeligvis gjorde etterhvert) før du poster at du tror det er trolling osv ...

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Men til neste gang du mistenker trolling, kanskje du burde sjekke litt først, (som du tydeligvis gjorde etterhvert) før du poster at du tror det er trolling osv ...

Trur hun lærte leksa si ;)

Skrevet

Trur hun lærte leksa si ;)

Tror du? Hehe, gjenstår å se da... Når man er såååå dum som meg er det ikke sikkert:p

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Som jeg sa Malore, vi er flere som har driti oss ut her inne :P hehe.. Ikke at det var noe morsomt i forbindelsen det skjedde i nå. Men litt komisk er det at folk liksom bare måå ha sin mening ned på en tråd, selvom den er akkurat lik som de 20 før. La den første uten skyld kaste den første steinen sier nå jeg bare :) Trur det blir dårlig med steinkasting da ;)

Skrevet

Blir helt rørt jeg over alle støtten jeg fikk her:-) Så snille dere er:<3

Skrevet

Har ingenting å komme med dessverre :P Har ikke lest halvparten engang. Men jeg stusset nå litt på at noen bruker tid på å oppdatere Dib morgenen etter fødsel. Men det var kanskje bare meg som prioriterte alt annet da.

og med en smileansikt til og med

Anonym poster: 548200af89052a671283935149e89373

Skrevet

Hvorfor er tråden og brukeren til mamma til 3 små gull slettet?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...