Gå til innhold

Syns du at sushi er overvurdert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

oh yes.Synes at sushi er trend .Alle mååå like det sushi er såååå nydelig.Nei liker ikke sushi og har smakt det,kommer ikke til å spise det igjen.

Anonym poster: d9f2b3298bc198f2a9adfea3d12e389f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes.Synes at sushi er trend .Alle mååå like det sushi er såååå nydelig.Nei liker ikke sushi og har smakt det,kommer ikke til å spise det igjen.

Anonym poster: d9f2b3298bc198f2a9adfea3d12e389f

Skrevet

Overvurdert og trendy ja!

Jeg elsker sjømat, men sushi...DET SMAKER RÅ FISK! Kunne likegodt gått ned på brygga, fiska en fisk og begynt å gnage på den.

Anonym poster: 1d9732475eecbec78c4540015169e0b5

Skrevet

Jo, fysj... Usmaklige geleaktige ting, som du må ha sauser og dritt oppå, for at det faktisk skal smake noe.... Nei takk! Tar sushien min godt stekt jeg ;)

Haha! Da lurer jeg på hvilken luguber sjappe du har handla på om sushien var geleaktig :P mmm.. Sushi.. Slafs slafs...

Fisk som ikke er stekt eller kokt synes jeg er Gele aktig...

Skrevet

Jeg liker det ikke. Og jeg har smakt på det.

Skrevet

Sushi og mørk sjokolade er ok og "smaker godt" kun fordi man sitter der med litt ekstra god samvittighet. Man får i seg noe som er tålelig ok og spise, i forhold til hverdagsmat, men som egentlig ikke er KJEMPEGODT...

Altså, kjøtt og fete sauser og poteter slår hva som helst av sjømat til enhver tid. Selv om jeg er utrolig glad i skalldyr, så er det ikke på topp 3 liste det heller. Og mørk sjokolade, hadde man funnet ut at det er mye mer usundt enn melkesjokolade, hadde jeg ikke vurdert og putte det i munnen en gang. Som substitutt, helt ok, men i stedet for melkesjokolade når jeg skal kose meg..Nei..

Sushi, ok for og variere helgekosmaten, men ikke noe jeg elsker,- og alt smaker mer eller mindre det samme...Synes jeg :)Siden jeg er så glad i skalldyr og skjell tilberedt på ulike måter (varmebehandlet helst) så gledet jeg med FRYKTELIG til første gang med sushi...Følte det var bortkastet tid og penger etterpå...SÅ heretter er det kun til "Hjemmebruk",- kaster ikke bort restaurantturer på det mer...

Anonym poster: d61534925a033fc6475b59855e37baac

Skrevet

Har smakt det to ganger. Jeg syns ikke det er noe godt. Mannen min elsker det. Jeg brekker meg av konsistensen:/ Syns ikke det smaker noe serlig. Spiser heller ris med kikkoman! :) Men hver sin smak:)))

Skrevet

Kan du ikke spise sushi Catlady??

Er gravid, og tar rett og slett ikke sjansen.. Er så mange som sier fullstendig motsatt av hverandre, så 9 måneder får jeg bare klare meg uten.. Men du verden å jeg gleder meg til å spise det igjen !!!

Du kan jo trygt spise sushi selv om du er gravid, så lenge du holder deg unna tunfisk, smørfisk. Og så lenge det er nylaget og ferskt selvfølgelig.

Anonym poster: 3b228993461b7f9d4e0df7095b3f5ca3

Skrevet

Kan du ikke spise sushi Catlady??

Er gravid, og tar rett og slett ikke sjansen.. Er så mange som sier fullstendig motsatt av hverandre, så 9 måneder får jeg bare klare meg uten.. Men du verden å jeg gleder meg til å spise det igjen !!!

Du kan jo trygt spise sushi selv om du er gravid, så lenge du holder deg unna tunfisk, smørfisk. Og så lenge det er nylaget og ferskt selvfølgelig.

Anonym poster: 3b228993461b7f9d4e0df7095b3f5ca3

Hadde sikkert gått bra, men faktisk har både legen min og jordmoren frarådet meg det.. Og det står så mye forskjellig,pluss jeg har vært på ganske mye rart av sushi steder i Oslo,og spørs hvor ferskt noe av det er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...