Gå til innhold

Syns du at sushi er overvurdert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: acce04b21b068145f1754fc36bbc85b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!

Anonym poster: fe0b9c25ae32de21f125405e4daf7eba

Skrevet

Nei, det er virkelig digg.

Anonym poster: 0cb99ed6897d55ab826c515c2c6ea131

Skrevet

Hell, no.

Anonym poster: 23ca574c90b6e1bf35d835ccf35a6d4d

Skrevet

Jo, fysj... Usmaklige geleaktige ting, som du må ha sauser og dritt oppå, for at det faktisk skal smake noe.... Nei takk! Tar sushien min godt stekt jeg ;)

Skrevet

Nei, kunne mer eller mindre levd av det resten av livet:-))

Skrevet

Jo, fysj... Usmaklige geleaktige ting, som du må ha sauser og dritt oppå, for at det faktisk skal smake noe.... Nei takk! Tar sushien min godt stekt jeg ;)

Sushi kan jo godt inneholde ting som er godt stekt, da.

Anonym poster: 23ca574c90b6e1bf35d835ccf35a6d4d

Skrevet

Nei!!! Sushi er helt fantastisk, liker det bedre og bedre for hver gang jeg spiser det:) Lyst til å dra til Japan bare for å smake på sushin der!

Anonym poster: 01215b981c47148e979104820b878be2

Skrevet

Må nok si ja. Jeg liker veldig mye forskjellig, men sushi syns jeg har fått en ufortjent hype.

Skrevet

Nei, det er undervurdert..

Skrevet

Haha! Da lurer jeg på hvilken luguber sjappe du har handla på om sushien var geleaktig :P mmm.. Sushi.. Slafs slafs...

Skrevet

Det er kjempegodt, til og med for meg som ikke er noe glad i ris (aldri likt det).

Anonym poster: 90f4c8b9beb35a0bfbb57c811701d771

Skrevet

Aaaaahh !!!! Savner å spise sushi !!!!!!!! en drøy måned til nå så skal jeg harve over det jeg finner av sushi !! :) og spekeskinke, gravlaks og og og og :)

Skrevet

Kan du ikke spise sushi Catlady??

Skrevet

Ja. Liker fisk, og kan godt spise sushi, men det er langt fra noen favoritt. Jeg synes rett og slett at det er litt kjedelig mat, så her i huset er det mann og barn som velger sushi mens jeg velger noe annet når vi er ute og spiser.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sushi kan godt være godt, men det er i mine øyne veldig poppismat og overvurdert. I ekte Dib-ånd: Sushi er nesten litt Caroliamnder :P

Skrevet

Haha! Skjønner hva du mener undrende juleteppe :P jeg og mente det før.. Var ikke helt begeistra.. Syns det var ok, men ikke noe mer.. Så gikk jeg en lang periode uten. Og plutselig fikk jeg så lysy på det.. Gikk og spiste og var frelst.. Syns kombinasjonen av alle tingene er så facinerende godt. Og jeg spiser ikke poppismat bare for at det er pippis altså ;) ungen min heter ikke Carrosanderleander heller :P

Hihi! Følte jeg måtte forsvare min elsk for sushi litt der..

Skrevet

Elsker sushi :) Det har vært favorittstempel min i 20 år.

Skrevet

Det er jo skikkelig digg når det er lagd ordentlig, og fisken ikke bare er sleng rundt liksom.. Eller det er aaaalt for mye ris. Eller at risen er kald når fisken legges på, har opplevd at risen var varm, fysjom så heslig!!

Skrevet

Sushi er så forbanna godt! Kunne spist det et par ganger i uken om det ikke var så dyrt -både hjemlaget og kjøpesushi koster flesk og vi spiser mye. Det er favoritten til seksåringen og han er nok ikke opptatt av hva som er trendy.

Skrevet

Kan du ikke spise sushi Catlady??

Er gravid, og tar rett og slett ikke sjansen.. Er så mange som sier fullstendig motsatt av hverandre, så 9 måneder får jeg bare klare meg uten.. Men du verden å jeg gleder meg til å spise det igjen !!!

Skrevet

Det som selges på SmartClub, Kiwi, Deli De Luca osv er i høyeste grad overvurdert hvis noen syntes det smaker godt.

Skikkelige saker derimot; Ahh! Kan ikke vurderes for høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...