Gå til innhold

Andre som HATER å jobbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistrives skikkelig på jobb. Har en elendig sjef. Det er store konflikter med både tvisteløsningsnemd og fagforening inne i bildet. Han i foreningen sa det er den nedt styggeste saken han har vært borti på 20 år. Sier jo litt.... Jobber heldigvis kun 50% men nå kjenner jeg at det ikke går lenger heller. Stressvåkner med hjertebank i 4 tiden på natten og får ikke sove igjen, anspent og spenningsjodepine nesten konstant. Gruer så for å gå på jobb at jeg blir helt munnen i kroppen. Fordi jeg sover 4-5 timer i døgnet er jeg dødssliten. Det er helt grusomt å ha det sånn!! Skal til legen i dag for å be om sykemelding. Hvis jeg ikke får det, vet jeg ikke hva som skjer.

Det verste er at jeg begynner å miste gleden med yrket mitt. Huff....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater å jobbe, føler den tar bort jobben fra det som er viktig i livet. Kan ikke skjønne de som mener det er bedre å jobbe enn å være med barna.. Jeg ble født 50 år for sent... :)

Anonym poster: d6485a8f963bf9d557d0563ea58b6ca8

Skrevet

Jeg mistrives skikkelig på jobb. Har en elendig sjef. Det er store konflikter med både tvisteløsningsnemd og fagforening inne i bildet. Han i foreningen sa det er den nedt styggeste saken han har vært borti på 20 år. Sier jo litt.... Jobber heldigvis kun 50% men nå kjenner jeg at det ikke går lenger heller. Stressvåkner med hjertebank i 4 tiden på natten og får ikke sove igjen, anspent og spenningsjodepine nesten konstant. Gruer så for å gå på jobb at jeg blir helt munnen i kroppen. Fordi jeg sover 4-5 timer i døgnet er jeg dødssliten. Det er helt grusomt å ha det sånn!! Skal til legen i dag for å be om sykemelding. Hvis jeg ikke får det, vet jeg ikke hva som skjer.

Det verste er at jeg begynner å miste gleden med yrket mitt. Huff....sad.png

For en kjip situasjon, sånn kan du jo ikke ha det! Er det mulig for deg å finne en annen jobb evt begynne på skole?

Virtuell sympatiklem herfra :-)

Skrevet

Hater ikke å jobbe, men trives ikke med å måtte være et sted 8-16 fem dager i uken. Heldigvis finnes det jobber med fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor. :)

Skrevet

Utrolig at det fortsatt er noen som velger å leve på mannen og går med overlegg rett i minstepensjonistfella.

Skrevet

Jeg elsker at det er helg, skal gå ned i 50% stilling etter jul å gleder meg!!!

HI

Anonym poster: 2f5d0839b7e1cbd94f49ac1c2ac8f5eb

Skrevet

Utrolig at det fortsatt er noen som velger å leve på mannen og går med overlegg rett i minstepensjonistfella.

Man trenger ikke være dum eller gå i den fella selv om man lever på mannens inntekter.

Gjest Antarctica
Skrevet

HI; kanskje du ikke er lat, du bare har feil jobb?

Skrevet

Ja, jeg har alltid hatet å jobbe.

Anonym poster: 4d36f5b46558898d089f3c13c2d096fa

Skrevet

Jeg er egentlig lat og trives godt med å stulle hjemme. Men som alenemor så må jeg pent jobbe 100 % for at det skal gå rundt.

Heldigvis liker jeg jobben min!

Skrevet

HI; kanskje du ikke er lat, du bare har feil jobb?

Jeg er aldri syk, godt likt og har en ok jobb, men veldig ensidig og kjedelig til tider. Når det er sagt så er jeg deprimert også, så hjelper ikke på. Men deprimert eller misfornøyd har jeg vært i mange mange år. Liker meg best hjemme.

Anonym poster: 2f5d0839b7e1cbd94f49ac1c2ac8f5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...