Gå til innhold

Andre som HATER å jobbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben er jo veldig ok, jobber med mennesker, men hater å jobbe i seg selv. Er lat , vil helst være hjemme, være hjemme med barna, rydde, bare være hjemme å kose meg. Har vært hjemme i 4 år, begynte å jobbe deltid i fjor, og kjenner nå at jeg mer kunne tenkt meg å være hjemme igjen....., men så føler jeg at jeg kun jobber fordi jeg skal "bety" noe, kjekkere å si til folk at jeg jobber enn at jeg ikke jobber.

Anonym poster: 2f5d0839b7e1cbd94f49ac1c2ac8f5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg liker jobben min veldig godt, men merket veldig godt at jeg ble "arbeidssky" av å gå hjemme med ungene. Det er lettvint at man ikke trenger å yte maks hver dag, ungene krever sitt, men det er mindre virkelig bruk av hjernen, og jeg ble litt redd for at jobbkravene blie for høye når jeg kom tilbake igjen.

Nå jobber jeg 80 %, og koser meg den dagen jeg er hjemme med ungene, men synes det er mer lettvint å være på jobb..

Skrevet

elsker å jobbe, men jobber ikke med mennesker :-) Om du vil gå hjemme med barn, og har økonomi til det, hvorfor ikke? Det er ikke alle som ønsker å "realisere seg selv" gjennom jobben! Når det er sagt er det ofte vanskelig ån sosialisere med andre mennesker om man ikke driver med noe. Hva med en kveldshobby?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Absolutt ikke!

Jeg er glad i jobben min, jeg liker å jobbe, selv om man blir grusomt sliten av og til. Jeg hadde kjedet vettet av meg hvis jeg hadde "gått hjemme".

Skrevet

jeg elsker å jobbe, men jobben min nå hater jeg. Jeg hater å ikke kunne bruke potensiale mitt, at jeg gjør en jobb som en på vgs kunne hatt.

Føler jeg har tatt en utdannelse til ingen nytte.

Anonym poster: 8f52554aca6e52e00a807aec88136342

Skrevet

Har økonomi til å gå hjemme, og det er ingen på jobben jeg er sosial med på fritiden uansett da mesteparten er over 50 år, men noen dager så liker jeg da å bruke hodet..., men synes det kipt å måtte dra på jobb, ville helst valgt dager selv:P

Anonym poster: 2f5d0839b7e1cbd94f49ac1c2ac8f5eb

Skrevet

Overhode ikke! Har kjempet hardt i flere år for å bli så frisk at jeg kan jobbe litt. Det er kjempefrustrerende å ikke kunne jobbe litt mer enn jeg gjør nå. Interessante oppgaver og samfunnsnyttig innsats!

Jeg blir faktisk helt matt av slike som deg som foretrekker å gå på stas fremfor å tjene til livets opphold!

Anonym poster: 6e155150557ef71b96ecfd50e895a164

Skrevet

Jeg hater ikke å jobbe;) Men jeg elsker å holde på hjemme sånn som deg:) Har tusen prosjekter og høner og grønnsaker og hage ++. Akkurat nå jobber jeg 50%. Jeg jobber ellers også da, men får ikke lønn for det på samme måten...hehe Etter jul får jeg se hva jeg gjør. Jeg er frilans, så bestemmer selv...

Skrevet

Jeg elsker å være hjemme, som jeg har gjort dette året i permisjon. Skulle gjerne fortsatt å være hjemme :) Gruer meg til å begynne å jobbe igjen i januar, mn det er fordi jeg ikke trives i jobben. Jeg trivdes vanvittig godt i min forrige jobb, og da gledet jeg meg til å dra på jobb.

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv... Skulle ønske at jeg hadde økonomi til å være hjemme med barna!!

Anonym poster: 71c86a1526e2b7d9dba8ece00484fbe4

Skrevet

Jeg syns det går nok energi og tid på å være mamma, kone og husmor. Så jeg trives best hjemme. Nå som jeg har fått barn ville jeg nok mistrives med å jobbe fordi det stjeler tid jeg følte jeg burde ha til andre ting som er viktigere for meg. Jeg er ikke lat, men trenger ikke "bruke" hodet eller ha en jobb for å føle meg betydningsfull. Jeg liker heldigvis å gjøre typiske tradisjonelle kvinneting, så jeg kjeder meg sjelden. Er nok å henge fingrene i. Føler jeg det blir litt kjedelig tar vi en kjøretur og gjør noen innkjøp. På kveldene besøker jeg venninner om jeg vil være sosial med andre enn familien. Den dagen det ikke er behov for meg hjemme får jeg sparke ræva mi ut og gjøre noe fornuftig en eller annen plass.

Skrevet

Det ideelle for meg hadde vært å jobbe deltid :) Jeg synes det er koselig å være hjemme med baby fulltid, og å arbeide deltid med litt større barn. Men å være hjemmeværende fulltid over mange år hadde jeg aldri klart. Jeg må ha litt fri også, og da må jeg på jobb hehe.. Og har behov for voksenkontakt.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Nehei. Må jobbe for å ha det bra med meg selv :)

Skrevet

Vet ikke om jeg hater å jobbe, men hadde passet meg helt fint å være hjemmeværende og ta meg av barn og hjem. Så jeg hadde sklidd rett inn i 50 tallet :-)

Skrevet
Vet ikke om jeg hater å jobbe, men hadde passet meg helt fint å være hjemmeværende og ta meg av barn og hjem. Så jeg hadde sklidd rett inn i 50 tallet :-)

Uten alle flotte hjelpemidler vi har nå som gjør hverdagen lettere og festligere?

Skrevet

nja, hater ikke å jobbe i seg selv, men det jobbingen fører til tidsmessig misliker jeg.. før jeg fikk barn var jeg mer på jobb enn jeg var hjemme, men nå er ikke ønsket like stort. Jeg kunne fint ha jobbet noen timer på dagen, men vil virkelig ikke jobbe 7-8 timers vakter.. da mister jeg så utrolig mye tid sammen med gutten min, og han får da også lange dager i bhg.. søker på jobber med kort arbeidstid og håper jeg får det.

Anonym poster: fb5ac164120fb6f4dced5a7993827941

Skrevet

Ja jeg hater å jobbe. Elsker å gå hjemme å dulle med hus og barn. Den viktigste jobben i mitt liv er å være mamma, kone og husmor. Men man må ha penger for å kunne unne seg litt luksus, derfor fikk jeg meg en jobb og jobbet i 10 uker. Da ble jeg sykemeldt grunnet *vond* nakke. Går nå sykemeldt på andre mnd og får se hvor lenge jeg får sykemelding. Koser meg med å gjøre det som er viktigst her i livet. Hvis jeg til slutt ikke får videre sykemelding så slutter jeg i jobben, vi klarer oss jo på kun mannen sin inntekt, men alltid kjekt med litt ekstra så lenge det går. :)

Anonym poster: a9bed9c762bdff937e6054a2fe4aeafb

Skrevet

Uten alle flotte hjelpemidler vi har nå som gjør hverdagen lettere og festligere?

Helt klart :-)
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Elsker jobben, hater tiden den tar. Gikk fra 80-100% og merker stor forskjell! blir nok å gå ned igjen etter 3.mann. hvertfall for en periode

Skrevet

Jeg Hater å jobbe! Jeg føler Alltid at jeg gjør en dårlig jobb :-(

Anonym poster: 7ef4a0c3a115f1f3c4544386db9d19b9

Skrevet

Jeg elsker egentlig å jobbe, men kjenner det ikke slik i min nåværende jobb. Kunne egentlig tenke meg hjemmekontor en dag i uken i min neste jobb.

Anonym poster: 3bcc341ce46386b1f4c858b6b3eb0077

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja jeg hater å jobbe. Elsker å gå hjemme å dulle med hus og barn. Den viktigste jobben i mitt liv er å være mamma, kone og husmor. Men man må ha penger for å kunne unne seg litt luksus, derfor fikk jeg meg en jobb og jobbet i 10 uker. Da ble jeg sykemeldt grunnet *vond* nakke. Går nå sykemeldt på andre mnd og får se hvor lenge jeg får sykemelding. Koser meg med å gjøre det som er viktigst her i livet. Hvis jeg til slutt ikke får videre sykemelding så slutter jeg i jobben, vi klarer oss jo på kun mannen sin inntekt, men alltid kjekt med litt ekstra så lenge det går. :)

Anonym poster: a9bed9c762bdff937e6054a2fe4aeafb

Fy f***, for en moral!

Skrevet

Trives godt i jobben, men skulle ønske jeg hadde maks 5timers dager og dermed mer tid til barna. hadde jeg vært steinrik hadde jeg kjøpt hest og sulla noen timer i stallen hver dag mens barna var i bhagen. (drømme )

Skrevet

Sier det samme som sekretøsa, bortsett fra at jeg ikke elsker jobben min. Problemet er at det er konstant stress, press og arbeidsoppgavene er jeg ikke bra nok kvalifisert til, og det gjør jobben mye tyngre enn den egentlig er. Skulle ønske jeg hadde noen års skolegang før jeg begynte i jobben. Så jeg slutter snart for å gå på skole, gleder meg mye til det :)

Jobben tar mye tid, og det liker jeg heller ikke... Men slik er vel livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...