Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #76 Skrevet 12. desember 2012 fitteskatt Anonym poster: 67829cc176da5fa85468fd281ca52ac2
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 12. desember 2012 #77 Skrevet 12. desember 2012 Tante rød!! Tante! (er du 12 år eller? det heter mensen!) ForHÅNDsregler IKM Foster som ligger i dvale Sparebluss (at man ikke går ned i vekt hvis man spiser for lite, lurer på da om historiene om folk i fangeleire osv er bare oppspinn da) Sambo (hund?) Bonus meg ditt og bonus meg datt Sambo er ikke en hund nei, men en liten negerdukke i Thorbjørn egners bok om den lille elefanten jumbo. Mange dom har den dukka hjemme, virker det som Og jeg som trodde at de fleste her på forumet hadde menn av kjøtt og blod hjemme :D
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 12. desember 2012 #78 Skrevet 12. desember 2012 Er jeg gravid? Anonym poster: 67829cc176da5fa85468fd281ca52ac2 JAA! Gjerne 2 timer etter sexakten.
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2012 #79 Skrevet 12. desember 2012 Sambo: en betegnelse på en av afrikansk og indiansk opphav. Også ofte brukt nedsettende. Ble før i tiden gjerne brukt som mannsnavn i bøker, som oftest på slaver. I Norge kjenner de fleste Sambo fra Egners bøker. Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dukkemann, kjørte rundt og rundt i trekkoppbilen til Johan. Ikke akkurat det beste kjærlenavn man kan gi sin samboer?
lowe+spire Skrevet 12. desember 2012 #80 Skrevet 12. desember 2012 Sambo: en betegnelse på en av afrikansk og indiansk opphav. Også ofte brukt nedsettende. Ble før i tiden gjerne brukt som mannsnavn i bøker, som oftest på slaver. I Norge kjenner de fleste Sambo fra Egners bøker. Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dukkemann, kjørte rundt og rundt i trekkoppbilen til Johan. Ikke akkurat det beste kjærlenavn man kan gi sin samboer? Sambo: en betegnelse på en av afrikansk og indiansk opphav. Også ofte brukt nedsettende. Ble før i tiden gjerne brukt som mannsnavn i bøker, som oftest på slaver. I Norge kjenner de fleste Sambo fra Egners bøker. Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dukkemann, kjørte rundt og rundt i trekkoppbilen til Johan. Ikke akkurat det beste kjærlenavn man kan gi sin samboer? Uff, tror faktisk jeg har kommet i skade for å kalle min samboER for sambo her inne fysj! haha
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #81 Skrevet 12. desember 2012 "Jeg hadde sex tre dager før EL, jeg testa negativt fire dager før IKM, er løpet kjørt selv om jeg ikke får TR og er DPO???" Atte.... Hæ??? Det må da kun være på bim man finner så mange meningsløse forkortelser? Anonym poster: 422b85106a52172d9f2cad017dd2e204
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #82 Skrevet 12. desember 2012 Er nesten litt imponert her.. Over 80 innlegg og ingen krangler!! Applaus
silje1989 Skrevet 12. desember 2012 #83 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har alltid sagt: ``gre alle under samme kam``. Jaja da lærte man noe nytt i dag å
Amelita^ Skrevet 12. desember 2012 #84 Skrevet 12. desember 2012 Slimproppen... Jeg har aldri pratet med mine gravide venninner om denne proppen. Psikolog/sykolog! Honkle, som noen andre nevnte. Jeg fniser hver gang jeg ser det ordet. ^^ El-slim D: "På hue og rævva" "Hvem farge" :< åj, slimproppen, er ikke det vanlig å snakke om den? hadde ikke hørt om den før jeg ble gravid og så at alle skrev om det her inne så gikk ut ifra at det var vanlig å snakke om og... uff da
khm Skrevet 12. desember 2012 #85 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Hersketeknikk! Har bestandig vist at ordet finnes, men her inne får man virkelig sett det bli brukt! Holder på å flire meg ihjel av noen tråder når en begynner med at den andre bruker hersketeknikk...får så å få høre at det er en hersketeknikk og bruke ordet hersketeknikk! Der da den andre slår tilbake med at det virkelig er hersketeknikk og si at den taktikken man selv bruker er hersketeknikk siden det også er en hersketeknikk...uhm, hvor er jeg nå med det jeg har skrevet!? Datt ut selv:P Endret 12. desember 2012 av khm
*SommerFrisk* Skrevet 12. desember 2012 #86 Skrevet 12. desember 2012 Det mest irriterende og patetiske orden jeg kan tenke megm, går igjen her inne, og det er "vitterlig". ! Som i et forsøk på å høre intelligent og smart ut. Jeg ler meg ihjel når folk bruker det
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #87 Skrevet 13. desember 2012 Kuk Anonym poster: 67829cc176da5fa85468fd281ca52ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå