Gå til innhold

Hva er typiske Dib/Bim ord?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom bare til å tenke på det.. Synes her er mye "jeg blir helt matt".. Dette hører jeg sjelden i dagligtalen til de jeg omgås.. Er det bare meg? Har dere lagt merke til "spesielle" ting her ?

 

Ikke en skitslengetråd.. Mer som en lite høytidelig en ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav og kuk er gjengangere

 

Anonym poster: 94eecb71c484044e9f8eda54de9adc4e

Skrevet

Ja, naving ja.. Er et ord som brukes mye i negativ sammenheng her inne :P hihi! Ikm.. Husker jeg brukte det så mye her inne for noen år siden da jeg var prøver.. Begynte å bruke det da jeg snakket med venninner også.. Men gav meg fort da de så ut som noen spørsmålstegn :P

Skrevet

Mammahjertet ....

 

Anonym poster: 3c4525614aa1e10ea64abf78f41b4956

Skrevet

"Kast han på ..... og ræva ut"

 

Husker ikke helt hvordan den gikk, men ser den ofte.

Skrevet

Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den :P

Skrevet

Haha! Nå lo jeg høyt!

Skrevet

"Hjeeeeelp" og "Jeeeeez"

Skrevet

Håper ikke dine barn tar etter deg* ring barnevernet* syns synd på barna dine som har deg som mor*

Skrevet

Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den :P

 

Haha :D Det skal jammen ikke være lett :P

Skrevet

Sambo? Er ikke det helt normalt da :P ? Jeg har hvertfall en med snabel sovende ved siden av meg her.. Haha!

Skrevet

Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den :P

 

Jeg er en av de som ikke skjønner dette.. hva heter det egentlig?? :P

Skrevet

"Du troller" har jeg aldri hørt noen si irl!

Skrevet

Sambo? Er ikke det helt normalt da tongue.png ? Jeg har hvertfall en med snabel sovende ved siden av meg her.. Haha!

 

Det heter jo samboER. Sambo er lite fjongt...

Skrevet

Ble litt i tvil hva som var rett ang kammen selv.. Må google litt ;)

Skrevet

Jeg sier ikke sambo :) jeg synes ordet er merkelig og trnker det kunne vært navn på en elefant.. I likhet med Dumbo..

Skrevet

Å gre alle under en kam? Heter det ikke det?

 

Nå forvirrer dere meg!

Mulig jeg bare har nok en feil løsning som jeg bruker titt og ofte... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...