HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Kom bare til å tenke på det.. Synes her er mye "jeg blir helt matt".. Dette hører jeg sjelden i dagligtalen til de jeg omgås.. Er det bare meg? Har dere lagt merke til "spesielle" ting her ? Ikke en skitslengetråd.. Mer som en lite høytidelig en
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Nav og kuk er gjengangere Anonym poster: 94eecb71c484044e9f8eda54de9adc4e
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2012 Ja, naving ja.. Er et ord som brukes mye i negativ sammenheng her inne hihi! Ikm.. Husker jeg brukte det så mye her inne for noen år siden da jeg var prøver.. Begynte å bruke det da jeg snakket med venninner også.. Men gav meg fort da de så ut som noen spørsmålstegn
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Mammahjertet .... Anonym poster: 3c4525614aa1e10ea64abf78f41b4956
stearin Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 "Kast han på ..... og ræva ut" Husker ikke helt hvordan den gikk, men ser den ofte.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2012 Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den
Gjest SprøstektLøk Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Og smarteste kniven i skuffen
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2012 Haha! Nå lo jeg høyt!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2012 "Hjeeeeelp" og "Jeeeeez"
Toocute Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Håper ikke dine barn tar etter deg* ring barnevernet* syns synd på barna dine som har deg som mor*
stearin Skrevet 12. desember 2012 #17 Skrevet 12. desember 2012 Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den Haha Det skal jammen ikke være lett
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2012 Sambo? Er ikke det helt normalt da ? Jeg har hvertfall en med snabel sovende ved siden av meg her.. Haha!
Lille♥mitt Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 Skjære alle under en kam.. Over en kam.. Med en kam.. Hørt mange versjoner av den Jeg er en av de som ikke skjønner dette.. hva heter det egentlig??
Lille♥mitt Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 "Du troller" har jeg aldri hørt noen si irl!
Voilà Skrevet 12. desember 2012 #21 Skrevet 12. desember 2012 Sambo? Er ikke det helt normalt da ? Jeg har hvertfall en med snabel sovende ved siden av meg her.. Haha! Det heter jo samboER. Sambo er lite fjongt...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #22 Skrevet 12. desember 2012 Ble litt i tvil hva som var rett ang kammen selv.. Må google litt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #23 Skrevet 12. desember 2012 Jeg sier ikke sambo jeg synes ordet er merkelig og trnker det kunne vært navn på en elefant.. I likhet med Dumbo..
Voilà Skrevet 12. desember 2012 #24 Skrevet 12. desember 2012 Å gre alle under en kam? Heter det ikke det? Nå forvirrer dere meg! Mulig jeg bare har nok en feil løsning som jeg bruker titt og ofte...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #25 Skrevet 12. desember 2012 Det var nok "skjære alle over en kam".. Sikre kilder http://biblioteksvar.no/arkiv/viewdialog.php?id=18551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå