Gjest jule-Juliea Skrevet 12. desember 2012 #26 Skrevet 12. desember 2012 Skulle gjerne hjulpet med bilde, men siden jeg har joinet omgangssjukeklubben igjen orker jeg ikke engang å se på kukene i dag. Likevel, anbefaler de på det sterkeste når man er i momseform! Aiai ai! God bedring sendes din vei! Huff, vel sier som jeg sier til alle, peis på med kull og ta med macen på do å sett på en film og ha teppe under bena. Skal du først ligge der å spy kan du jo ha litt underholdning og noe mykt å hvile knærne på! Skjønner godt kuk utgår i dag, både mann og kake utgaven.
Mama Christmas Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #27 Skrevet 12. desember 2012 Takk og takk. Nei tror ikke mannen heller tenker med kuk i disse dager kull har vi heldigvis liggende fra forrige runde og det skal inntas aktivt så fort det er trygt. Badet er fullt av alt fra Asterix til Illustrert Vitenskap, så nam skal da få tida til å gå
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #28 Skrevet 12. desember 2012 Skulle gjerne hjulpet med bilde, men siden jeg har joinet omgangssjukeklubben igjen orker jeg ikke engang å se på kukene i dag. Likevel, anbefaler de på det sterkeste når man er i momseform! Stakkars stakkars krek, nå igjen? Huff!
Mama Christmas Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #29 Skrevet 12. desember 2012 Skulle gjerne hjulpet med bilde, men siden jeg har joinet omgangssjukeklubben igjen orker jeg ikke engang å se på kukene i dag. Likevel, anbefaler de på det sterkeste når man er i momseform! Stakkars stakkars krek, nå igjen? Huff! Ja, junior starta i natt med tre rennende bleier på rappen, og siden det har det gått slag i slag hos meg også. Gubben er alt sjukemeldt for kraftig influensa og magevirus, så det er skikkelig fest her i huset.
Mama Christmas Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #30 Skrevet 12. desember 2012 Skulle gjerne hjulpet med bilde, men siden jeg har joinet omgangssjukeklubben igjen orker jeg ikke engang å se på kukene i dag. Likevel, anbefaler de på det sterkeste når man er i momseform! Stakkars stakkars krek, nå igjen? Huff! Ja, junior starta i natt med tre rennende bleier på rappen, og siden det har det gått slag i slag hos meg også. Gubben er alt sjukemeldt for kraftig influensa og magevirus, så det er skikkelig fest her i huset. Skal prøve å ikke smitte noen her inne denne gangen altså :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå