littoverrasket Skrevet 10. desember 2012 #26 Skrevet 10. desember 2012 Gratulerer og lykke til med oppkjøring
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #27 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg! Slutt å bland deg du. Du må ha noen issues selv, men har da sett nok av deg her inne til å vite hvorfor. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Blander meg når slike som deg forsøker å trampe ned folk her inne! Det er unødvendig og utrolig barnslig. De fleste her inne er voksne og burde oppføre seg deretter. Noe du ikke gjør. Det er klart du vil få reaksjoner når du sitter der å slenger dritt mot andre mennesker. I real life kalles slike som deg mobbere, slike som deg er vant til å Aldri få tilsnakk fordi ofrene deres er for redde eller svake. Men en nyhet : jeg er ikke redd eller svak. Så det er bare å fortsette. Jeg har issues som alle andre. Men da de som er vanlige for folk flest, ikke slike issues som deg. Som er nødt til å hakke og pirke rundt på alle andre for å få en følelse av at du er bedre. Det gjør deg faktisk så liten at du ikke selv ser det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #28 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg! Slutt å bland deg du. Du må ha noen issues selv, men har da sett nok av deg her inne til å vite hvorfor. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Blander meg når slike som deg forsøker å trampe ned folk her inne! Det er unødvendig og utrolig barnslig. De fleste her inne er voksne og burde oppføre seg deretter. Noe du ikke gjør. Det er klart du vil få reaksjoner når du sitter der å slenger dritt mot andre mennesker. I real life kalles slike som deg mobbere, slike som deg er vant til å Aldri få tilsnakk fordi ofrene deres er for redde eller svake. Men en nyhet : jeg er ikke redd eller svak. Så det er bare å fortsette. Jeg har issues som alle andre. Men da de som er vanlige for folk flest, ikke slike issues som deg. Som er nødt til å hakke og pirke rundt på alle andre for å få en følelse av at du er bedre. Det gjør deg faktisk så liten at du ikke selv ser det. Om du skal sitte der på din høye hest og kaste sten så bør du begynne å lese over hva du skriver før du trykker "publiser". Har sett MYE drøyt fra deg, så slutt å skap deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #29 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg! Slutt å bland deg du. Du må ha noen issues selv, men har da sett nok av deg her inne til å vite hvorfor. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Blander meg når slike som deg forsøker å trampe ned folk her inne! Det er unødvendig og utrolig barnslig. De fleste her inne er voksne og burde oppføre seg deretter. Noe du ikke gjør. Det er klart du vil få reaksjoner når du sitter der å slenger dritt mot andre mennesker. I real life kalles slike som deg mobbere, slike som deg er vant til å Aldri få tilsnakk fordi ofrene deres er for redde eller svake. Men en nyhet : jeg er ikke redd eller svak. Så det er bare å fortsette. Jeg har issues som alle andre. Men da de som er vanlige for folk flest, ikke slike issues som deg. Som er nødt til å hakke og pirke rundt på alle andre for å få en følelse av at du er bedre. Det gjør deg faktisk så liten at du ikke selv ser det. Om du skal sitte der på din høye hest og kaste sten så bør du begynne å lese over hva du skriver før du trykker "publiser". Har sett MYE drøyt fra deg, så slutt å skap deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #30 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #31 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #32 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #33 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #34 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #35 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Så artig. Dere har en sånn- alle hater Ana klubb der du et styrer da eller? :-) Nå skal jeg gå å kose meg mannen min i stede for å krangle med deg. Ha en fin kveld. Og jeg sier det igjen. Jeg kommer ikke til å slutte å reagere på drittkasting og mobbing.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #36 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Så artig. Dere har en sånn- alle hater Ana klubb der du et styrer da eller? :-) Nå skal jeg gå å kose meg mannen min i stede for å krangle med deg. Ha en fin kveld. Og jeg sier det igjen. Jeg kommer ikke til å slutte å reagere på drittkasting og mobbing. Bare synd det kun gjelder om det er muslimer og utlendinger du vil forsvare Du er temmelig latterlig, men du får kose deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #37 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Så artig. Dere har en sånn- alle hater Ana klubb der du et styrer da eller? :-) Nå skal jeg gå å kose meg mannen min i stede for å krangle med deg. Ha en fin kveld. Og jeg sier det igjen. Jeg kommer ikke til å slutte å reagere på drittkasting og mobbing. Bare synd det kun gjelder om det er muslimer og utlendinger du vil forsvare Du er temmelig latterlig, men du får kose deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hehehehehehe. Du tullet nå ikke sant? Haha. Kan ikke tro annet. Forsvarer alle og enhver som blir utsatt for ondskap og feig mobbing slik som du driver med. Samme om de er muslim , utlending , norsk eller katolikk osv osv. Jeg bryr meg 0 om opprinnelse og reliigion, men om mennesket. Du har tydelig et problem med å se at det er mennesket bak det sleipe kommentarene dine. Jeg sier det nå : du virker ikke som et godt menneske! Ok ? Ikke fordi vi ikke deler meninger eller fordi du hakker på meg. Men fordi du slenger dritt til andre mennesker på et forum for å selv føle du er noe her i verden. Og i tillegg anonymt.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. desember 2012 #38 Skrevet 10. desember 2012 Ta krangelen på pm istedenfor å ødelegge en hel tråd med piss.. Vær så snill?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #39 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Så artig. Dere har en sånn- alle hater Ana klubb der du et styrer da eller? :-) Nå skal jeg gå å kose meg mannen min i stede for å krangle med deg. Ha en fin kveld. Og jeg sier det igjen. Jeg kommer ikke til å slutte å reagere på drittkasting og mobbing. Bare synd det kun gjelder om det er muslimer og utlendinger du vil forsvare Du er temmelig latterlig, men du får kose deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hehehehehehe. Du tullet nå ikke sant? Haha. Kan ikke tro annet. Forsvarer alle og enhver som blir utsatt for ondskap og feig mobbing slik som du driver med. Samme om de er muslim , utlending , norsk eller katolikk osv osv. Jeg bryr meg 0 om opprinnelse og reliigion, men om mennesket. Du har tydelig et problem med å se at det er mennesket bak det sleipe kommentarene dine. Jeg sier det nå : du virker ikke som et godt menneske! Ok ? Ikke fordi vi ikke deler meninger eller fordi du hakker på meg. Men fordi du slenger dritt til andre mennesker på et forum for å selv føle du er noe her i verden. Og i tillegg anonymt. Du bare beviser gang på gang hva slags menneske du er. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #40 Skrevet 10. desember 2012 Sitter aldeles ikke på en høy hest. Jeg tenker vel og godt over hva jeg skriver. Hva har jeg skrevet som i det hele tatt kan sammenlignes med den oppførselen du har? Generelle holdninger til diverse. Jeg har lagt merke til deg. "Den oppførselen" jeg har faktisk. Fra nå av kan du jo heller slutte å blande deg, siden du er så lett å "krenke". Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Generelle holdninger faktisk. Fortell.... Skal du være på den måten du er mot andre, så får du faktisk tåle at jeg "blander" meg. Skjønner at du helst vil mobbe uten at noen sier noe på det. Men slik fungerer det da altså ikke alltid. Lev med det. Du krenker ikke meg. Men andre, og jeg reagerer. Deal with it! Jeg kommer til å fortsette å reagere når slike som deg forsøker å forsøple her inne. Piss om at muslimer er rensligere enn andre mennesker, forsvarer halalslakting, slenger dritt til andre for at de har gjort andre valg enn deg (Du sa feks til en person at hun ikke virket som en god person) og forsvarer omskjæring. Så det er nok ikke jeg som forsøpler. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 1. Kjære deg. Ganske gøy at du vrir rundt på det jeg har sagt. :-). Hehe. :-). Har aldri påstått at muslimer er rensligere enn andre mennesker, men har sagt de er veldig renslige. Jeg synes halalslakt ( det jeg har sett i alle fall ) ikke har sett så grusomt ut som mange skal ha det til. Har ikke sagt at noen ikke er en god person på grunnlag av at de er uenige med meg, men pga ting de sier. Stor forskjell på det. Jeg forsvarer omskjæring av gutter under bedøvelse ja. Ser ikke at det er galt å gjøre det. Men jeg har også skrevet at jeg mener det er noe som burde blitt gjort når gutten er gammel nok til å bestemme selv. ( du glemte vel å skrive det?, det ser jo litt sånn mer negativt ut om du ikke nevner det ikke sant) og du forsøker jo å finne mest mulig negativt om meg her. Jeg fikk meg om ikke annet en god latter:-D takk skal du ha. Men du, seriøst, ta deg sammen!! Fint at du ler, men jeg er ikke den eneste som har reagert på deg her inne, så at DU ber meg ta meg sammen tar jeg ikke så veldig tungt. Men fint at du ser det positive i det Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Så artig. Dere har en sånn- alle hater Ana klubb der du et styrer da eller? :-) Nå skal jeg gå å kose meg mannen min i stede for å krangle med deg. Ha en fin kveld. Og jeg sier det igjen. Jeg kommer ikke til å slutte å reagere på drittkasting og mobbing. Bare synd det kun gjelder om det er muslimer og utlendinger du vil forsvare Du er temmelig latterlig, men du får kose deg. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hehehehehehe. Du tullet nå ikke sant? Haha. Kan ikke tro annet. Forsvarer alle og enhver som blir utsatt for ondskap og feig mobbing slik som du driver med. Samme om de er muslim , utlending , norsk eller katolikk osv osv. Jeg bryr meg 0 om opprinnelse og reliigion, men om mennesket. Du har tydelig et problem med å se at det er mennesket bak det sleipe kommentarene dine. Jeg sier det nå : du virker ikke som et godt menneske! Ok ? Ikke fordi vi ikke deler meninger eller fordi du hakker på meg. Men fordi du slenger dritt til andre mennesker på et forum for å selv føle du er noe her i verden. Og i tillegg anonymt. Du bare beviser gang på gang hva slags menneske du er. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Ja, jeg vet. Jeg er et godt menneske. Jeg mobber ikke folk anonymt på et nettforum. Og jeg er heller ikke en stalker... Noe du begynner å minne litt om. Som har kontroll på alt jeg har skrevet her inne. :-/
Katteskinnet Skrevet 10. desember 2012 #41 Skrevet 10. desember 2012 Ja, jeg vet. Jeg er et godt menneske. Jeg mobber ikke folk anonymt på et nettforum. Og jeg er heller ikke en stalker... Noe du begynner å minne litt om. Som har kontroll på alt jeg har skrevet her inne. :-/ Å herrefred, gi deg. Du har allerede synket ned på samme nivå nå, de personangrepene dine er ikke akkurat noe bedre. Dere har spammet ned tråden nok begge to.
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #42 Skrevet 10. desember 2012 Ja, jeg vet. Jeg er et godt menneske. Jeg mobber ikke folk anonymt på et nettforum. Og jeg er heller ikke en stalker... Noe du begynner å minne litt om. Som har kontroll på alt jeg har skrevet her inne. :-/ Å herrefred, gi deg. Du har allerede synket ned på samme nivå nå, de personangrepene dine er ikke akkurat noe bedre. Dere har spammet ned tråden nok begge to. Realiteter eller personangrep?
Katteskinnet Skrevet 10. desember 2012 #43 Skrevet 10. desember 2012 Ja, jeg vet. Jeg er et godt menneske. Jeg mobber ikke folk anonymt på et nettforum. Og jeg er heller ikke en stalker... Noe du begynner å minne litt om. Som har kontroll på alt jeg har skrevet her inne. :-/ Å herrefred, gi deg. Du har allerede synket ned på samme nivå nå, de personangrepene dine er ikke akkurat noe bedre. Dere har spammet ned tråden nok begge to. Realiteter eller personangrep? Realiteter? Det kan du da ikke vite, siden du snakker om et menneske du aldri ha møtt. Du snakker om mobbing altså, du er ikke akkurat så fin selv!
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #44 Skrevet 10. desember 2012 Det er jo en realitet at hun skriver det hun gjør. Noe annet enn det hun har skrevet har jeg heller ikke kommentert eller sagt noe om.
Katteskinnet Skrevet 10. desember 2012 #45 Skrevet 10. desember 2012 Det er jo en realitet at hun skriver det hun gjør. Noe annet enn det hun har skrevet har jeg heller ikke kommentert eller sagt noe om. Poenget er at man ikke kaster sten i et glasshus. Du oppfører deg ikke noe bedre selv, du kommer med grove personangrep, og det har jeg sett flere ganger fra deg. Fei for egen dør først!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. desember 2012 #46 Skrevet 10. desember 2012 Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Å motta stønad til barnetilsyn er ikke "nave". Det er en rettighet man har hvis man er under viss lønnsgrense. Så lenge du oppgir riktige opplysninger og jobber fullt, har du krav på det. På samme måte som utvidet barnetrygd, sykepenger, overgangsstønad osv. Jeg hadde høy inntekt da jeg ble alene, men ikke høy nok til å få avslag på stønad om barnetilsyn. Mener du virkelig at man ikke skal søke på noe man har rett på, for å spare samfunnet eller spille "flink"??
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #47 Skrevet 10. desember 2012 Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Å motta stønad til barnetilsyn er ikke "nave". Det er en rettighet man har hvis man er under viss lønnsgrense. Så lenge du oppgir riktige opplysninger og jobber fullt, har du krav på det. På samme måte som utvidet barnetrygd, sykepenger, overgangsstønad osv. Jeg hadde høy inntekt da jeg ble alene, men ikke høy nok til å få avslag på stønad om barnetilsyn. Mener du virkelig at man ikke skal søke på noe man har rett på, for å spare samfunnet eller spille "flink"?? Nettopp Veldig enig i det du sa
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #48 Skrevet 10. desember 2012 Så kjekt at du fikk igjen de pengene, Stearin Lykke til med oppkjøringen når du kommer så langt! Masse positivt som har skjedd deg i det siste, det unner jeg deg virkelig! (Til anonym og ana.... mulig ana har skrevet ting som ikke alle er enig i... men jeg har faktisk bare fått med meg positive ting som hun har skrevet, bortsett fra en gang, og det var ikke ille en gang, det var bare at vi var uenige i sak. Ana har etter min mening vært veldig åpen på forumet, og det får hun tydligvis svi for innimellom av andre som virker som om de mener at de er bedre enn henne. Til alle: vær uenige i sak, ikke gå etter person!). Anonym poster: fca229068139264b853c832164d50164
ana_fi_hob_ Skrevet 11. desember 2012 #49 Skrevet 11. desember 2012 Ser det selv nå at jeg ble litt vel hard mot anonyme jeg diskuterte med her. Det er rett som Dere over her sier, at jeg sank like lavt selv Så til deg anonyme, beklager personlige angrep. Men vil alikevel si samtidig at det er lurt å ikke si stygge ting bare for å si de. Det du skrev til Hi var unødvendig og frekt. Jeg skulle ha snakket til deg på en helt annen måte, men reagerte med sinne i stede for å snakke ordentlig selv da du angrep meg.
stearin Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #50 Skrevet 11. desember 2012 Ser det selv nå at jeg ble litt vel hard mot anonyme jeg diskuterte med her. Det er rett som Dere over her sier, at jeg sank like lavt selv Så til deg anonyme, beklager personlige angrep. Men vil alikevel si samtidig at det er lurt å ikke si stygge ting bare for å si de. Det du skrev til Hi var unødvendig og frekt. Jeg skulle ha snakket til deg på en helt annen måte, men reagerte med sinne i stede for å snakke ordentlig selv da du angrep meg. Så bra å se denne! Men til dere som kalte ana fi hob stygge ting, dere burde følge hennes eksempel og beklage deres oppførsel. Utrolig rart at voksne mennesker kan si slike ting til andre, og uten å kjenne personen enda! Å mislike noen så sterkt, selv om man ikke kjenner personen (og personen ikke har gjort noe personlig sårende mot deg), jeg skjønner ikke hvordan det går an. Og når jeg tenker over det en gang til... Ana fi hob kalte ikke noen av dere stygge ting (?), men hun skriver at hun beklager at hun ble litt hard mot noen anonyme. Hvor er beklagelsen til de anonyme som kalte henne for bl.a. "forbanna fitte"? Den ønsker jeg å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå