Gå til innhold

JAAA!!! Elsker å bo i Norge!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat når jeg trenger penger som mest (oppkjøring rett rundt hjørnet pluss bilkjøp og ingen oppsparte penger) så tilbakebetaler nav tilskudd til barnetilsyn! For dette bhg året utgjør det nesten 6000 kr! Og det blir utbetalt i desember :) Lurte på hvordan jeg skulle få pengekabalen til å gå opp denne måneden med disse ekstra utgiftene, har ikke kjøpt mange gaver og har heller ingen planer om å gjøre det. Har liten inntekt og er aleneforsørger.

 

Må gi ros til nav, herlighet... Sendte søknaden i slutten av oktober/begynnelsen av november, og det gikk så fort! Og jeg som trodde det ikke ble tilbakebetalt i det hele tatt. Og med halv skatt på lønn og OS, så har jeg 8000 kr å kjøpe med på og betale oppkjøringen med. Kunne ikke vært mer glad og takknemlig :D

 

Trengte bare å lufte litt, dette orker jeg ikke å skrive om på facebook ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså jeg har 8000 kr til å kjøpe bil med og betale oppkjøring med. Skal ikke kjøpe "med" ;)

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Kan jo hende hu jobber daaahhh... Herregud, dah

Skrevet

Jobber 100%, gjort det siden jeg var 17. Men fordi jeg ikke har utdanning har jeg ikke inntekt.

Skrevet

Haha, har altså lav inntekt. Inntekt har jeg jo, men den er lav :D

Skrevet

Ble visst feil igjen, har jobbet siden jeg var 16. Er helt i hundre, så glad for dette at jeg går i surr :)

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/.

 

Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig*

Skrevet

Du er rimelig god om du klarer oppkjøring og bilkjøp for 8000 kr. Eller har jeg kanskje mistforstått noe?

Skrevet

Hehe... så herlig!

 

Men bil + oppkjøring til 8000 var kanskje litt optimistisk? ;)

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/.

 

Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig*

 

Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de.

 

Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen.

Skrevet

Hehe... så herlig!

 

Men bil + oppkjøring til 8000 var kanskje litt optimistisk? ;)

 

Håper på å få lån i banken til bilkjøp, så kjøper for maks 40-50 000. Betaler egenandelen pluss noen gebyrer. Vil nok gå litt i minus, men det gjør ingenting. Alternativet var å gå mye i minus :)

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/.

 

Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig*

 

Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de.

 

Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen.

:-) Lykke til med oppkjøring :-)
Skrevet

Norge og NAV er topp. Jeg har høy inntekt, men jobber bare i perioder, Dette kun for å opparbeide meg nye sykerettigheter. Ellers naver jeg. I LIKE IT!

 

Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c

Skrevet

Så flott at du forsørger deg selv dah...

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/.

 

Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig*

 

Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de.

 

Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen.

:-) Lykke til med oppkjøring :-)

 

Takk :)

Skrevet

Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså :o

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Skrevet

Norge og NAV er topp. Jeg har høy inntekt, men jobber bare i perioder, Dette kun for å opparbeide meg nye sykerettigheter. Ellers naver jeg. I LIKE IT!

 

Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c

 

Pisspreik.

 

Anonym poster: 0d41d6dc248f2f85b30e3836e4035df2

Skrevet (endret)

Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså :o

 

Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0

Navner? Noen som mangler navn? Hva vil du hete da anonym? Endret av ana_fi_hob_
Skrevet

Jeg er ikke fjortismor, ble mor da jeg var over 30. Vet ikke hvor navner kom fra. Jeg naver, når jeg ikke gidder å jobbe. Jeg setter faktisk så mye pris på barna mine, at jeg bruker heller tiden på de, enn å dra på jobb.

 

Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c

Skrevet

Har ikke du unge med en utlending?

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Skrevet

Har ikke du unge med en utlending?

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Hva har det med saken å gjøre?
Skrevet

Har ikke du unge med en utlending?

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Hva har det med saken å gjøre?

 

Bare typisk om hun har det...

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Skrevet

Så deilig å få tilbake penger! Unner deg de pengene! Lykke til med oppkjøring og bilkjøp. Ta med deg noen når du kjøper bil så du ikke blir lurt. NAF test er veldig lurt å få utført før kjøp.

Skrevet

Har ikke du unge med en utlending?

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Hva har det med saken å gjøre?

 

Bare typisk om hun har det...

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg!
Skrevet

Har ikke du unge med en utlending?

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Hva har det med saken å gjøre?

 

Bare typisk om hun har det...

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg!

 

Slutt å bland deg du. Du må ha noen issues selv, men har da sett nok av deg her inne til å vite hvorfor.

 

Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...