stearin Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Akkurat når jeg trenger penger som mest (oppkjøring rett rundt hjørnet pluss bilkjøp og ingen oppsparte penger) så tilbakebetaler nav tilskudd til barnetilsyn! For dette bhg året utgjør det nesten 6000 kr! Og det blir utbetalt i desember Lurte på hvordan jeg skulle få pengekabalen til å gå opp denne måneden med disse ekstra utgiftene, har ikke kjøpt mange gaver og har heller ingen planer om å gjøre det. Har liten inntekt og er aleneforsørger. Må gi ros til nav, herlighet... Sendte søknaden i slutten av oktober/begynnelsen av november, og det gikk så fort! Og jeg som trodde det ikke ble tilbakebetalt i det hele tatt. Og med halv skatt på lønn og OS, så har jeg 8000 kr å kjøpe med på og betale oppkjøringen med. Kunne ikke vært mer glad og takknemlig Trengte bare å lufte litt, dette orker jeg ikke å skrive om på facebook
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2012 Altså jeg har 8000 kr til å kjøpe bil med og betale oppkjøring med. Skal ikke kjøpe "med"
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0
Gjest Malore Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Kan jo hende hu jobber daaahhh... Herregud, dah
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2012 Jobber 100%, gjort det siden jeg var 17. Men fordi jeg ikke har utdanning har jeg ikke inntekt.
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2012 Haha, har altså lav inntekt. Inntekt har jeg jo, men den er lav
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2012 Ble visst feil igjen, har jobbet siden jeg var 16. Er helt i hundre, så glad for dette at jeg går i surr
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/. Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig*
Elsker livet Skrevet 10. desember 2012 #9 Skrevet 10. desember 2012 Du er rimelig god om du klarer oppkjøring og bilkjøp for 8000 kr. Eller har jeg kanskje mistforstått noe?
hol(L)y COW Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Hehe... så herlig! Men bil + oppkjøring til 8000 var kanskje litt optimistisk?
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/. Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig* Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de. Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen.
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2012 Hehe... så herlig! Men bil + oppkjøring til 8000 var kanskje litt optimistisk? Håper på å få lån i banken til bilkjøp, så kjøper for maks 40-50 000. Betaler egenandelen pluss noen gebyrer. Vil nok gå litt i minus, men det gjør ingenting. Alternativet var å gå mye i minus
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #13 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/. Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig* Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de. Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen. :-) Lykke til med oppkjøring :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #14 Skrevet 10. desember 2012 Norge og NAV er topp. Jeg har høy inntekt, men jobber bare i perioder, Dette kun for å opparbeide meg nye sykerettigheter. Ellers naver jeg. I LIKE IT! Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c
stearin Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2012 Så flott at du forsørger deg selv dah... Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Hvorfor er det alltid en sjalu anonym som deg som ikke klarer å leve med at andre får gode ting og må prøve å forgifte andre med sin sjalusi og negativitet ? Det er først og fremst patetisk, men så sinnsykt old news :-/. Kom på noe nytt. Det er så utrolig brukt opp. :-/. Stearin : tøft ! Grattis. Det blir sikkert kjempedigg å få lappen. *misunnelig* Kunne ikke vært mer enig. Old news er det virkelig, og det er virkelig en gammel myte at folk som mottar penger fra nav er trygdesnyltere. Man mottar jo pengene fordi man trenger de. Ja, blir så bra å få førerkortet, her jeg bor fungerer ikke busstilbudet så bra som det skal. Har opplevd at bussen er blitt innstilt fordi den var for sen (neste busssjåfør som kjørte fortalte meg det) pluss at den nesten alltid er 10-15 minutter for sen. Det er ikke tilstrekkelig bra, så jeg savner virkelig å komme meg fram i tide. Hadde ikke tatt førerkort hadde det ikke vært for at bussen nesten alltid er sen. :-) Lykke til med oppkjøring :-) Takk
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #16 Skrevet 10. desember 2012 Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #17 Skrevet 10. desember 2012 Norge og NAV er topp. Jeg har høy inntekt, men jobber bare i perioder, Dette kun for å opparbeide meg nye sykerettigheter. Ellers naver jeg. I LIKE IT! Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c Pisspreik. Anonym poster: 0d41d6dc248f2f85b30e3836e4035df2
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #18 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Ja, skikkelig old news at noen at kritisk til fjortismødrene som navner. Gosj altså Anonym poster: 34d6c120c0b27b4db9725fd39be4b4e0 Navner? Noen som mangler navn? Hva vil du hete da anonym? Endret 10. desember 2012 av ana_fi_hob_
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 Jeg er ikke fjortismor, ble mor da jeg var over 30. Vet ikke hvor navner kom fra. Jeg naver, når jeg ikke gidder å jobbe. Jeg setter faktisk så mye pris på barna mine, at jeg bruker heller tiden på de, enn å dra på jobb. Anonym poster: 8fdede60ad02ed274325be661735217c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #20 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #21 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #22 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
Audix78 Skrevet 10. desember 2012 #23 Skrevet 10. desember 2012 Så deilig å få tilbake penger! Unner deg de pengene! Lykke til med oppkjøring og bilkjøp. Ta med deg noen når du kjøper bil så du ikke blir lurt. NAF test er veldig lurt å få utført før kjøp.
ana_fi_hob_ Skrevet 10. desember 2012 #24 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #25 Skrevet 10. desember 2012 Har ikke du unge med en utlending? Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Hva har det med saken å gjøre? Bare typisk om hun har det... Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49 Du må seriøst ha et stort problem med deg selv. Skjerp deg! Slutt å bland deg du. Du må ha noen issues selv, men har da sett nok av deg her inne til å vite hvorfor. Anonym poster: 39f550b2b4e7f0e97f089f22038a0d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå