Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #26 Skrevet 17. desember 2012 Da spør jeg deg. synes du det er bedre at dem dreper dyret og bare kaster skrotten da. For Coyote bestanden må holdes nede i Canada samme pokker om vi liker fangstmetoden eller ikke. Jakmetoden er lovlig der og det vil den fortsette å være samme om vi kjøper Jakkene eller ikke. Alternativet vil da være at de bare dreper dyret uten noen som helst nyttegjørelse av skrotten. Hvis det gjør meg til et menneske du mener har svekkede sjelsevner så får du bare mene det. DU kjenner meg ikke så hva du mener plager meg ikke så veldig. Jeg har derimot en revmatisk lidelse og sliter med kroniske smerter i vinterhalvåret og da spesielt når jeg fryser og det er kaldt.Denne jakka holder meg varm og det betyr mer en hva du mener om meg. Om forbrukere generelt brydde seg om hva de støttet så kunne man bedrevet "human" jakt uten bruk av barbariske virkemidler så man kunne "holdt bestanden nede" (selv om dette er en selvmotsigelse, bestander klarer seg selv om mennesket bare slutter å blande seg) og fremdeles solgt disse blodjakkene. At du er syk er ingen unnskyldning for å støtte dyremishandling. Det finnes andre alternativer enn mishandlet coyote og ribbede ender. Det tror jeg du vet selv også. Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #27 Skrevet 17. desember 2012 Ekte eller falsk, skulle aldri blitt produsert! De bruker jo ekte skinn fra coyote eller hund, eneste som er værre med å kjøpe falsk: Er at man støtter opp en kriminell industri.. Begge utgavene av jakka burde bli stoppet. Samtidig coyotene blir ofte skadeskutt, før de faktisk blir drept, med andre ord, de er ikke fri og frank til de dør, ville noen av dere følt dere fri og frank, om dere levde i store smerter, om det så var siste minuttene eller flere timer, før dere fikk slippe unna? Anonym poster: 33d7d5db13f1586baaa3a79b996ae07c
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #28 Skrevet 17. desember 2012 Jeg forstår ikke hvorfor det skal komme beinrester og klør inn i jakken, når de har ribba fuglene levende? Tviler på at de kutter bena av dem, for å lege litt rått kjøtt i fake jakker. Ellers så har jeg ikke noe slik jakke, og ingen ambisjon om å kjøpe meg en slik jakke, jeg har simpelthen ikke behov. Anonym poster: 2ab720fc0e8cceb9f0275dda17028be5 Sjekk ut det som står her og de tilsvarende linkene så ser du. http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/se-opp-for-falske-canada-goosejakker-3946151.html "daglig leder i Canada Goose Norge. Leopold var med da vi skjærte opp én ekte og en falsk Canada Goose-jakke. – Da vi skjærte opp den falske jakka viste det seg at den inneholdt hud og hår fra et ukjent dyr, blod på noe som så ut som kyllingfjær og omtrent null fjær som kunne holdt deg varm. Den innholdt også støv som spredde seg overalt."
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. desember 2012 #29 Skrevet 17. desember 2012 Falsk eller ekte, skulle aldri blitt produsert.
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #30 Skrevet 17. desember 2012 Da spør jeg deg. synes du det er bedre at dem dreper dyret og bare kaster skrotten da. For Coyote bestanden må holdes nede i Canada samme pokker om vi liker fangstmetoden eller ikke. Jakmetoden er lovlig der og det vil den fortsette å være samme om vi kjøper Jakkene eller ikke. Alternativet vil da være at de bare dreper dyret uten noen som helst nyttegjørelse av skrotten. Hvis det gjør meg til et menneske du mener har svekkede sjelsevner så får du bare mene det. DU kjenner meg ikke så hva du mener plager meg ikke så veldig. Jeg har derimot en revmatisk lidelse og sliter med kroniske smerter i vinterhalvåret og da spesielt når jeg fryser og det er kaldt.Denne jakka holder meg varm og det betyr mer en hva du mener om meg. Om forbrukere generelt brydde seg om hva de støttet så kunne man bedrevet "human" jakt uten bruk av barbariske virkemidler så man kunne "holdt bestanden nede" (selv om dette er en selvmotsigelse, bestander klarer seg selv om mennesket bare slutter å blande seg) og fremdeles solgt disse blodjakkene. At du er syk er ingen unnskyldning for å støtte dyremishandling. Det finnes andre alternativer enn mishandlet coyote og ribbede ender. Det tror jeg du vet selv også. Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Og fortsatt bryr jeg meg NADA om hva du måtte mene. Jeg har allerede tatt stilling til dette og står for den. Og på 44 år trur du ikke jeg har vært igjennom en del jakker på den tia? Trur jeg vet hva som holder meg varm og ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #31 Skrevet 17. desember 2012 Da spør jeg deg. synes du det er bedre at dem dreper dyret og bare kaster skrotten da. For Coyote bestanden må holdes nede i Canada samme pokker om vi liker fangstmetoden eller ikke. Jakmetoden er lovlig der og det vil den fortsette å være samme om vi kjøper Jakkene eller ikke. Alternativet vil da være at de bare dreper dyret uten noen som helst nyttegjørelse av skrotten. Hvis det gjør meg til et menneske du mener har svekkede sjelsevner så får du bare mene det. DU kjenner meg ikke så hva du mener plager meg ikke så veldig. Jeg har derimot en revmatisk lidelse og sliter med kroniske smerter i vinterhalvåret og da spesielt når jeg fryser og det er kaldt.Denne jakka holder meg varm og det betyr mer en hva du mener om meg. Om forbrukere generelt brydde seg om hva de støttet så kunne man bedrevet "human" jakt uten bruk av barbariske virkemidler så man kunne "holdt bestanden nede" (selv om dette er en selvmotsigelse, bestander klarer seg selv om mennesket bare slutter å blande seg) og fremdeles solgt disse blodjakkene. At du er syk er ingen unnskyldning for å støtte dyremishandling. Det finnes andre alternativer enn mishandlet coyote og ribbede ender. Det tror jeg du vet selv også. Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Og fortsatt bryr jeg meg NADA om hva du måtte mene. Jeg har allerede tatt stilling til dette og står for den. Og på 44 år trur du ikke jeg har vært igjennom en del jakker på den tia? Trur jeg vet hva som holder meg varm og ikke. Egoismen lenge leve. Har bare et ord til det: Skammelig! Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #32 Skrevet 17. desember 2012 Men på Cubus så selger de mange jakker på de forskjellige avdelingene med pels på. Er alle fuskepels, sånn at man ikke støtter dyreplageri ved å kjøpe og bruke disse? Anonym poster: 6967ef5c6374d4c3ef97ba51d022ee58
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #33 Skrevet 17. desember 2012 Da spør jeg deg. synes du det er bedre at dem dreper dyret og bare kaster skrotten da. For Coyote bestanden må holdes nede i Canada samme pokker om vi liker fangstmetoden eller ikke. Jakmetoden er lovlig der og det vil den fortsette å være samme om vi kjøper Jakkene eller ikke. Alternativet vil da være at de bare dreper dyret uten noen som helst nyttegjørelse av skrotten. Hvis det gjør meg til et menneske du mener har svekkede sjelsevner så får du bare mene det. DU kjenner meg ikke så hva du mener plager meg ikke så veldig. Jeg har derimot en revmatisk lidelse og sliter med kroniske smerter i vinterhalvåret og da spesielt når jeg fryser og det er kaldt.Denne jakka holder meg varm og det betyr mer en hva du mener om meg. Om forbrukere generelt brydde seg om hva de støttet så kunne man bedrevet "human" jakt uten bruk av barbariske virkemidler så man kunne "holdt bestanden nede" (selv om dette er en selvmotsigelse, bestander klarer seg selv om mennesket bare slutter å blande seg) og fremdeles solgt disse blodjakkene. At du er syk er ingen unnskyldning for å støtte dyremishandling. Det finnes andre alternativer enn mishandlet coyote og ribbede ender. Det tror jeg du vet selv også. Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Og fortsatt bryr jeg meg NADA om hva du måtte mene. Jeg har allerede tatt stilling til dette og står for den. Og på 44 år trur du ikke jeg har vært igjennom en del jakker på den tia? Trur jeg vet hva som holder meg varm og ikke. Egoismen lenge leve. Har bare et ord til det: Skammelig! Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Ok. God Jul til deg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå