Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Spiller det egentlig noen rolle da, så lenge jakka er god og varm? Kanskje kvaliteten ikke er fullt så god, men når man kan kjøpe 3 fakejakker til prisen av en ekte. Anonym poster: 72f4ddd84fc3b3ff2e4e5039664d5249
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det spiller en rolle når pelsen er lagd av hund. Coyote er ille, men hund er verre. Når det er sagt så vil jeg ikke kjøpe noen av de jakkene pga. pelsbruken Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Da hadde jeg heller kjøpt meg en varm og god jakke fra cubus, enn å gå rundt i en fake jakke!
Gjest SprøstektLøk Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 .. Og nei, jeg ville ikke hatt den ekte heller!
Light of my life Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Ville aldri kjøpt en jakke med ekte pels. Hund eller coyote; like ille!
CaptainHindsight Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det spiller en rolle når pelsen er lagd av hund. Coyote er ille, men hund er verre. Når det er sagt så vil jeg ikke kjøpe noen av de jakkene pga. pelsbruken Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986 Merkelig tankegang. Begge deler er da akkurat like ille. Det eneste som kanskje er verre er at hundene mest sannsynlig blir flådd levende, men de stakkars coyotene har det ikke så veldig mye bedre. Begge deler bør boykottes, jeg klarer ikke å forstå folk som kjøper dette, vel vitende om hva det står for. Grøss!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det spiller en rolle når pelsen er lagd av hund. Coyote er ille, men hund er verre. Når det er sagt så vil jeg ikke kjøpe noen av de jakkene pga. pelsbruken Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986 Merkelig tankegang. Begge deler er da akkurat like ille. Det eneste som kanskje er verre er at hundene mest sannsynlig blir flådd levende, men de stakkars coyotene har det ikke så veldig mye bedre. Begge deler bør boykottes, jeg klarer ikke å forstå folk som kjøper dette, vel vitende om hva det står for. Grøss! Det er selvfølgelig like ille, det er bare "husdyrdamen" i meg som tenker at hund er verre. Vet at det er en merkelig tankegang og jeg pressiserer på nytt at jeg ALDRI ville kjøpt noen av jakkene. Kjøper aldri klær med pels av dyr som ikke har blitt nyttegjort på andre måter. Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986
CaptainHindsight Skrevet 9. desember 2012 #8 Skrevet 9. desember 2012 Ja, det spiller en rolle når pelsen er lagd av hund. Coyote er ille, men hund er verre. Når det er sagt så vil jeg ikke kjøpe noen av de jakkene pga. pelsbruken Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986 Merkelig tankegang. Begge deler er da akkurat like ille. Det eneste som kanskje er verre er at hundene mest sannsynlig blir flådd levende, men de stakkars coyotene har det ikke så veldig mye bedre. Begge deler bør boykottes, jeg klarer ikke å forstå folk som kjøper dette, vel vitende om hva det står for. Grøss! Det er selvfølgelig like ille, det er bare "husdyrdamen" i meg som tenker at hund er verre. Vet at det er en merkelig tankegang og jeg pressiserer på nytt at jeg ALDRI ville kjøpt noen av jakkene. Kjøper aldri klær med pels av dyr som ikke har blitt nyttegjort på andre måter. Anonym poster: cefea656fe4330d5afe8aa9419cbc986 Bra Joda, skjønner hva du mener, men jeg klarer ikke sette meg inn i det selv. Så en interessant dokumentar hvor de snakket om hvor lik mennesket grisen er, og at det er mer naturlig å spise en hund (noe programlederen også gjorde) Det er vel slik det ofte blir, det dyret man kan identifisere seg med er vanskelige å spise. Husker jeg gråt for noen år siden da jeg så en reklame for Robinson Ekspedisjonen hvor de drepte og spiste en katt. Beklager om jeg var krass, misforsto deg!
Cat.68 Skrevet 9. desember 2012 #9 Skrevet 9. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet .
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2012 #10 Skrevet 10. desember 2012 Like ille begge deler spør du meg. Anonym poster: 4a086740d8806b1bbd773b8404b02796
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Vet du hva du snakker om egentlig? Har du sett hvordan de stakkars coyotene lider? Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Hvorfor flår noen dyrene levende? Det må da være mye enklere å ta livet av dem først. Det samme med dun. Det må da være mye enklere å ribbe endød enn en levende fugl. Anonym poster: acf35dc1eb22a7b93c6237eec29809a3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Hvorfor flår noen dyrene levende? Det må da være mye enklere å ta livet av dem først. Det samme med dun. Det må da være mye enklere å ribbe endød enn en levende fugl. Anonym poster: acf35dc1eb22a7b93c6237eec29809a3 De flås levende for å ikke ødelegge pelsen med kulehull. Har du mage til det kan du se dokumentar om det på nett. Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #15 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok. Neeei, jeg tuller ikke. Det er like mye ekle ting i de ekte jakkene som i de fake. Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Vet du hva du snakker om egentlig? Har du sett hvordan de stakkars coyotene lider? Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Jeg skriver "Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned." Det betyr vel at jeg er klar over at de bruker fotfeller for å fange dem.
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok. Neeei, jeg tuller ikke. Det er like mye ekle ting i de ekte jakkene som i de fake. Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Gi meg en link på det da.......
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok. Neeei, jeg tuller ikke. Det er like mye ekle ting i de ekte jakkene som i de fake. Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Disse dyrevernere er så opptatt av sin egen boble at de skriver masse tull. Avle opp prærieulv? Hvem i all verden som gidder det? Jeg fikk forresten også høre at her i Norge så blir elg og hjort foret av myndighetene slik at folk skal kunne fortsette å jakte på dem... Dette var dyrevernernes svar på mitt innlegg om at jeg bruker elgskinn, kjøtt osv, og at kvoter på elg utstedes for at elgen skal slippe å bli påkjørt og bidra til trafikkulykker, samt lide sultedød på grunn av manglende beite. Noen link kunne hun heller ikke komme med. Anonym poster: 661764e4027ac00a7dc51885614b00d4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Å kunne bruke en slik jakke med god samvittighet, når man atpåtil er klar over fangstmetodene er for meg HELT ubegripelig! Snakk om svekket sjelsevne... Anonym poster: e8c90025aef3c0fd9ae4cd66ea207e92
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #21 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok. Neeei, jeg tuller ikke. Det er like mye ekle ting i de ekte jakkene som i de fake. Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Disse dyrevernere er så opptatt av sin egen boble at de skriver masse tull. Avle opp prærieulv? Hvem i all verden som gidder det? Jeg fikk forresten også høre at her i Norge så blir elg og hjort foret av myndighetene slik at folk skal kunne fortsette å jakte på dem... Dette var dyrevernernes svar på mitt innlegg om at jeg bruker elgskinn, kjøtt osv, og at kvoter på elg utstedes for at elgen skal slippe å bli påkjørt og bidra til trafikkulykker, samt lide sultedød på grunn av manglende beite. Noen link kunne hun heller ikke komme med. Anonym poster: 661764e4027ac00a7dc51885614b00d4 De som tar betalt 7000,- for en jakke, de gidder det! Ikke er jeg noe dyrevenn heller, jeg bare liker ikke at folk mishandler dyr for egen vinnings skyld Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #22 Skrevet 17. desember 2012 Jeg forstår ikke hvorfor det skal komme beinrester og klør inn i jakken, når de har ribba fuglene levende? Tviler på at de kutter bena av dem, for å lege litt rått kjøtt i fake jakker. Ellers så har jeg ikke noe slik jakke, og ingen ambisjon om å kjøpe meg en slik jakke, jeg har simpelthen ikke behov. Anonym poster: 2ab720fc0e8cceb9f0275dda17028be5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #23 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Det er kyllingrester i jakka di og, selvom den er ekte! Det er ikke bare de fake jakkene som er sånn, til info... Coyotene blir jo avlet opp nettopp pga dette, så du støtter jo det like herlig? Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Nå tuller du fælt. Man avler ikke opp coyote i Canada da det er mer en nok av de og bestanden truer faunan i Canadensisk natur., og nei det er ikke beinbiter og klør i jakken min, men dun er det riktig nok. Neeei, jeg tuller ikke. Det er like mye ekle ting i de ekte jakkene som i de fake. Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Disse dyrevernere er så opptatt av sin egen boble at de skriver masse tull. Avle opp prærieulv? Hvem i all verden som gidder det? Jeg fikk forresten også høre at her i Norge så blir elg og hjort foret av myndighetene slik at folk skal kunne fortsette å jakte på dem... Dette var dyrevernernes svar på mitt innlegg om at jeg bruker elgskinn, kjøtt osv, og at kvoter på elg utstedes for at elgen skal slippe å bli påkjørt og bidra til trafikkulykker, samt lide sultedød på grunn av manglende beite. Noen link kunne hun heller ikke komme med. Anonym poster: 661764e4027ac00a7dc51885614b00d4 De som tar betalt 7000,- for en jakke, de gidder det! Ikke er jeg noe dyrevenn heller, jeg bare liker ikke at folk mishandler dyr for egen vinnings skyld Anonym poster: ed04659a03208390382f73ce4f3e079e Ingen har coyotefarmer i Canada. Slutt å trolle. Anonym poster: 661764e4027ac00a7dc51885614b00d4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #24 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Vet du hva du snakker om egentlig? Har du sett hvordan de stakkars coyotene lider? Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Jeg skriver "Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned." Det betyr vel at jeg er klar over at de bruker fotfeller for å fange dem. Så selv om du vet at dyret har lidd helt ubeskrivelig så bruker du fremdeles jakken med god samvittighet? Da sier jeg som en annen i tråden, du må ha svekket sjelsevne. Skremmende! Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265
Cat.68 Skrevet 17. desember 2012 #25 Skrevet 17. desember 2012 For meg er det en vesentlig forskjell. Kjøper man de fake jakkene støtter man en stygg og kriminell industri.Her avler man opp hunder eller mårhunder KUN for å slakte dem for pelsens skyld. Man ripper høner for fjær levende og ofte finner man også beinrester og klør sammen med dunen i jakka. I de ekte jakkene bruker man riktig nok pelsen til Coyote . Men samme om hva man måtte mene om fangstmetoden så fyller den en hensikt.Coyote bestanden i Canada er blitt så stor at den truer viltbestanden.Det finnes nesten ikke lenger rene ulveflokker i Canada lenger og er man dyrevernere bør man også se på denne biten.Samme om det ikke var blitt laget slike jakker hadde Coyote bestanden vært nødt til å bli holdt nede.Er det ikke i det minste bedre at pelsen blir brukt da til noe en at de bare blir drept ? Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned.Dette er gode varme jakker og jeg bruker min uten dårlig samvittighet . Vet du hva du snakker om egentlig? Har du sett hvordan de stakkars coyotene lider? Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Jeg skriver "Selvsagt kan jaktmetoden diskuteres, men ikke at bestanden må ned." Det betyr vel at jeg er klar over at de bruker fotfeller for å fange dem. Så selv om du vet at dyret har lidd helt ubeskrivelig så bruker du fremdeles jakken med god samvittighet? Da sier jeg som en annen i tråden, du må ha svekket sjelsevne. Skremmende! Anonym poster: a6aed565a920214e42a90206f9816265 Da spør jeg deg. synes du det er bedre at dem dreper dyret og bare kaster skrotten da. For Coyote bestanden må holdes nede i Canada samme pokker om vi liker fangstmetoden eller ikke. Jakmetoden er lovlig der og det vil den fortsette å være samme om vi kjøper Jakkene eller ikke. Alternativet vil da være at de bare dreper dyret uten noen som helst nyttegjørelse av skrotten. Hvis det gjør meg til et menneske du mener har svekkede sjelsevner så får du bare mene det. DU kjenner meg ikke så hva du mener plager meg ikke så veldig. Jeg har derimot en revmatisk lidelse og sliter med kroniske smerter i vinterhalvåret og da spesielt når jeg fryser og det er kaldt.Denne jakka holder meg varm og det betyr mer en hva du mener om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå