Gå til innhold

Flere som ikkke liker stebarnet/a sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stygg tråd å opprette!!!

Har du ikke barn selv? Hva om de hadde fått en slik stemor som deg? Fysj, du burde ikke fått være sammen med mannen når du ikke liker stebarna! Blir kvalme av slike som deg, HI!

Jeg har 3 stebarn, og de er nesten som mine egne barn. De er like mye inkludert i alt, og det skulle bare mangle. Tar man mannen, må man ta med hele pakka, og ikke bare deler av den.

Her henger det familiebilder på veggene med hans barn, mine barn, våre barn, og alle barna sammen. Vi har tilsammen 7 barn! Barna til sambo er her 50% av tiden, og dem får komme og gå som dem vil. Noen ganger vil dem være her lengre, mens andre ganger vil dem dra hjem til mor tidligere. Barna får gå fritt frem, og jeg synes det er koselig at dem trives med å være her :) Barn er en gave, det finnes ikke noe vondt i barn- men man kan få frem vonde ting i dem med å oppføre seg som deg.

Har du noen gang blitt mobbet? For barn kan det føles å bli mobbet når dem har stemødre som ikke fordrar dem, de merker mye mer enn du tror!

Du burde skjemmes!

Anonym poster: cac68385b35c197e2a15c37c29b97e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg. Hater ungene til kona. Heldigvis kommer jeg til å be om skilsmisse etter jul. Skal stifte familie med kjæresten min der ingen av oss har barn fra før. Vi skal få våre egne barn, verdifulle barn.

Anonym poster: 5f1a0d1a506a5bf7a9c4c1f3c4b22799

Skrevet

Hvorfor er det slik at om en stemor sier hun ikke liker stebarnet sitt så antar alle at hun behandler barnet stygt?

Man kan ikke like et barn men allikevel forholde seg bra i forhold til barnet.

Jeg er ikke stemor, men jeg har jobbet i barnehage i en årrekke og det har alltids funnets noen barn som en blir uendelig glad i og barn man rett og slett ikke har kjemi med og ikke klarer å like av en eller annen grunn.

Det er sånn livet er noen mennesker blir man veldig glad i, noen har man et helt greit forhold til og noen har man et mer anstrengt forhold til.

Men det betyr ikke automatisk at man oppfører seg ufint mot de man ikke liker.

Er man bevisst hvordan man selv føler det så er det ofte lettere å jobbe med seg selv i de situasjonene man trenger det.

At man ikke elsker stebarnet over alt på jord trenger ikke bety at man ikke er snill med de, ikke hjelper de og er der for de i den grad de trenger.

Følelser er vanskelig å styre men handlinger kan vi styre.

Anonym poster: 3a8f6bc5d0bef5a77e28a26ecea1f15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...