Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #26 Skrevet 8. desember 2012 Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort! Så heldig jeg er som får flere barn allikevel:) Je tar gjerne et av dine også alltid ønsket med 3 barn Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis. Kom deg ut av bobla di før du går på en helvetes smell. Anonym poster: 1b7fb19007993087ac8a195eebf80b90 aiaiai!! ser ut som at du trenger litt julekos, kan få mannen min gratis du. Anonym poster: dde8ecdf3261163302a5984186cb3db8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #27 Skrevet 8. desember 2012 Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort! Så heldig jeg er som får flere barn allikevel:) Je tar gjerne et av dine også alltid ønsket med 3 barn Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis. Kom deg ut av bobla di før du går på en helvetes smell. Anonym poster: 1b7fb19007993087ac8a195eebf80b90 Ikke bekymre deg for meg du. Skal iallefal møte sønnen hans. Så tenkte stemor er lettere å si. Så flott Juliea :-) Anonym poster: dde8ecdf3261163302a5984186cb3db8
malingus Skrevet 8. desember 2012 #28 Skrevet 8. desember 2012 Ingen som ikke har stebarn skal åpne munnen sin når det kommer til dette! Ikke engang de av oss med stebarn, kan dömme andre for at de ikke får det til. Får dere det til å funke med alle mennesker dere har rundt dere? Dummeste utsagnet ever: Velger du en mann med barn, velger du hele pakka..." Sier hvem? Og hva er hele pakka? Fölger samma lista med alle "pakkene" hvor det står hvordan man skal og må väre som stemor? Jeg valgte min samboer. Sen så hadde han en datter fra för. Hun kom med på köpet ja. Men ikke må jeg gå inn å ta noen mammarolle for henne eller i det hele tatt se henne som MIN familie for det om jeg ikke vil. Eller denne: "Du visste hva du gav deg inn på..." Nei og nix! Det gjorde man såvisst ikke. Like lite som man visste hva man ga seg inn på da man fikk egne barn. Man kunne lest seg gul og blå om barn generellt og hvordan mange familier löser saker. Men du kunne aldri lest deg til hvordan DITT barn er og hvordan livet med akkurat dette barn skulle bli. Bra å kjöre små tester iblandt. Folk bör faen tenke seg om för dem slenger ut av seg saker som "skam deg!" og andre saker som blir sagt her. Ingen skal skamme seg!
malingus Skrevet 8. desember 2012 #29 Skrevet 8. desember 2012 Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort! Så heldig jeg er som får flere barn allikevel:) Je tar gjerne et av dine også alltid ønsket med 3 barn Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis. Kom deg ut av bobla di før du går på en helvetes smell. Anonym poster: 1b7fb19007993087ac8a195eebf80b90 Ikke bekymre deg for meg du. Skal iallefal møte sønnen hans. Så tenkte stemor er lettere å si. Ikke for å virke sur og kjip altså... Men ville bare si at det er bra du er lykkelig og nyforelska og har en positiv innstilling til hans barn fra för. MEN tror du skal passe deg litt for å kalle deg stemor allerede, om dette er helt nytt. Ikke at jeg tror du kaller deg det når hans barn hörer det eller så, men uansett. Ikke definer deg som noe ennå er mitt råd! Ellers masse lykke til!
Gjest jule-Juliea Skrevet 8. desember 2012 #30 Skrevet 8. desember 2012 Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort! Så heldig jeg er som får flere barn allikevel:) Je tar gjerne et av dine også alltid ønsket med 3 barn Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis. Kom deg ut av bobla di før du går på en helvetes smell. Anonym poster: 1b7fb19007993087ac8a195eebf80b90 Ikke bekymre deg for meg du. Skal iallefal møte sønnen hans. Så tenkte stemor er lettere å si. Ikke for å virke sur og kjip altså... Men ville bare si at det er bra du er lykkelig og nyforelska og har en positiv innstilling til hans barn fra för. MEN tror du skal passe deg litt for å kalle deg stemor allerede, om dette er helt nytt. Ikke at jeg tror du kaller deg det når hans barn hörer det eller så, men uansett. Ikke definer deg som noe ennå er mitt råd! Ellers masse lykke til! Kommer ikke akkurat til å kalle meg deg for sønnen hans. Men han og jeg har pratet om dette og har bestemt oss for om vi skal satse må barna være en del av pakken og vi er gjerne steforeldre for hverandres barn. Det var hans ord jeg bare rir den bølgen jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå