Gå til innhold

noen som vil ha et Stebarna til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan få min! Jeg har tre

Anonym poster: 952e35d199672907d6a0c9fbfc3ab377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, veldig gjerne! Skulle gjerne hatt et barn til eller to:)

Anonym poster: 51a0ec1351db59e48ecedc581267e65b

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener, har du et stebarn du ikke vil feire jul med? I så fall er det helt forkastelig, og du bør skamme deg!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort!

Så heldig jeg er som får flere barn allikevel:)

Je tar gjerne et av dine også alltid ønsket med 3 barn :)

Skrevet

"...et Stebarna...."

Er det du, snartmamma2013? Vet ikke om så mange andre som bruker stor bokstav midt i en setning :D

Anonym poster: e8fbe72c8ef68fd159224700636d6e58

Skrevet

Juliea, for en fin ting å si! Sikkert på at det ville vært mange flere lykkelige skilsmissebarn hvis flere stemødre som var som deg!

Skrevet

Neida han er bare litt håpløs i dag;) blir nok en fin jul med alle sammen.

Neida men fra spøk til alvor. lurte bare på hvor lang tid det tok før den første skam deg kommentaren kom. hadde jeg ikke skrevet stebarn men bare barn så ville ikke folk reagert sånn. ingen som har vært litt frustrert over sitt eget barn før? Er det ikke lov å bli frustrert over stebarn også?

Kom skrivefeil i overskriften, skulle være stebarn i entall.

Skrevet

Autokorrektur som gav stor bokstav. jeg er ikke snartmamma.

Skrevet

Gir du bort mannen/samboeren din i samme slengen eller.

Sikkert mange som kunn trengt litt julekos..

Skrevet

Hvis du velger og gå inn i et forhold med barn fra før,må du bare regne med det. Slutt og være så negativ

Skrevet

Hehe. les svaret mitt litt over. stebarnet er bare en liten terrorist i dag;) og ingen ville reagert om det var mitt eget barn jeg sa det om.

Skrevet

Ja takk :) Jeg trenger hjelp til å lage (og spise) julekaker, så her er alle barn velkomne!

Skrevet

Jo alle ville reagert om det var dine barn også. Kanskje du hadde fått verre reaksjoner faktisk.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja takk :-D Ønsker oss 3 barn, men slik kroppen min er nå, tørr vi ikke å tenke på nytt svangerskap.. Kan ta flere også jeg, om du eller andre har, er jo så herlig med unger <3

Desuten, velger du en mann som har barn, så velger du barna også, for du viste om de når du valgte å satse på forholdet.

Skrevet

Har dere aldri hørt "du kan få han gratis av meg" når man er litt oppgitt. man mener det ikke bokstavelig da;) nei ingen får noen av barna mine, verken stebarn eller barnet jeg har født selv. alle er så pigger ut med en gang man nevner stebarn. hva med hun i andre tråden som hadde en liten terrorist da. ikke ta alt så bokstavelig og les svaret over. dette var en test.

Gjest Morn du
Skrevet

Noen ganger, da ungene var mindre, satt jeg med en følelse av at jeg gjerne kunne gi de bort. Det hendte at jeg var dønn sliten og lei. Men jeg skrev aldri om det på nett, jeg jobbet heller med meg selv for å snu det negative. Det har hjulpet veldig :). Men uansett, er det ikke heldig å "gi bort" unger.

Skrevet

Je vil gjerne! Jeg er så heldig å få møte mitt stebarn snart og jeg gleder meg stort!

Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis.

Kom deg ut av bobla di før du går på en helvetes smell.

Anonym poster: 1b7fb19007993087ac8a195eebf80b90

Skrevet

Noen ganger, da ungene var mindre, satt jeg med en følelse av at jeg gjerne kunne gi de bort. Det hendte at jeg var dønn sliten og lei. Men jeg skrev aldri om det på nett, jeg jobbet heller med meg selv for å snu det negative. Det har hjulpet veldig :). Men uansett, er det ikke heldig å "gi bort" unger.

Men til syvende og sist skrev du om det på nett alikevel...

Skrevet

Stebarn allerede? Gi deg da. Dere har vært sammen hvor lenge? 1 mnd? Ta å ro ned, slutt å være så høy på pæra. Det er bare latterlig å snakke som om dere har vært sammen i årevis.

Hvorfor bryr du deg? Hvis hun lever i en lykkelig boble, hva så? Unner du ikke din neste å være lykkelig? Lenge leve janteloven!

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg skal ha tre barn, to stebarn og to tantebarn til jul, jeg. I alle aldre, fra 5 år til nærmere 20. GLEDER meg vanvittig! Kos deg med små og store terrorister, HI!

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ikke bekymre deg for meg du. Skal iallefal møte sønnen hans. Så tenkte stemor er lettere å si.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Næmmen så sinna da?

Skrevet

Jeg har tre stebarn allerede, og de er en berikelse i livet mitt og fantastiske søsken til vesla. Hvis du leter, så har du det sikkert i deg.

Gjest Morn du
Skrevet

Men til syvende og sist skrev du om det på nett alikevel...

He he, har i hvert fall ikke klaget på det og bedt om råd. Har ikke hatt noe ønske om å gi de bort til fremmede på DIB.

Skrevet

Jeg ba ikke om råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...