Gjest Gullguttene Skrevet 7. desember 2012 #26 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skjønner hva du mener! Første var gutt, fikk ingen kommentarer på det. Andre ble også gutt og da kunne folk komme med bemerkninger om kjønn. "Når kommer jenta?" "Neste gang blir det sikkert en jente." "Så dumt at det blir enda en gutt." osv. Jeg syns det er stas med gutter, de er begge to go' guttene mine, ville aldri bytta de med jenter.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #27 Skrevet 7. desember 2012 Nei, det er det ikke for meg. Anonym poster: fbe97d74356c094e6ffba8202fd5d2f8
Turidtruseløs Skrevet 7. desember 2012 #28 Skrevet 7. desember 2012 Jeg kan ikke se for meg at noe kan være mer stas en den lille gutten min! Men hadde jeg fått jente hadde jeg nok sagt det samme
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #29 Skrevet 7. desember 2012 Da får jeg være litt kjærringa mot stømmen da. Helt ærlig så ønsket jeg meg en jente, men jeg sa det aldri til noen.. Jeg følte under hele svangerskapet at det ble en jente og jeg hadde rett. Jeg må si at det er et spesielt bånd mellom oss fordi jeg og datteren min er så like. Jeg kjenner meg så igjen i henne, på mange områder: Interessene, væremåten, personlighetstrekkene, følsomheten. Men jeg tror ikke at å få jente er ensbetydende med at mor får en kopi av seg selv. Personligheten kan like gjerne være vidt forskjellig. Jeg vet at jeg ville blitt like glad i en gutt, men det ville nok vært en annen type kjærlighet. Jeg ville nok ikke kjent meg selv igjen i like stor grad. Anonym poster: 4292587337edffc7cf0f8aaf306545e1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #30 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skjønner hva du mener! Første var gutt, fikk ingen kommentarer på det. Andre ble også gutt og da kunne folk komme med bemerkninger om kjønn. "Når kommer jenta?" "Neste gang blir det sikkert en jente." "Så dumt at det blir enda en gutt." osv. He, he, jeg har to jenter, og vi håper å få et tredje barn etter hvert. Da er jeg temmelig sikker på at jeg kommer til å få kommentarer på at nå er det vel gutten vi prøver på...;-) Anonym poster: b9e8bf1f4db7842a44786df16e290d69
pifi med tre nurk Skrevet 7. desember 2012 #31 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har en jente og en gutt og elsker begge like høyt, helt betingelsesløst! Mitt intrykk er at folk er veldig opptatt av kjønn så lenge de er i magen... med gang de er kommet ut kunne det ikke betydd mindre. Da er det nettopp det barnet som kom som var riiktig
Gjest Gullguttene Skrevet 7. desember 2012 #32 Skrevet 7. desember 2012 Jeg skjønner hva du mener! Første var gutt, fikk ingen kommentarer på det. Andre ble også gutt og da kunne folk komme med bemerkninger om kjønn. "Når kommer jenta?" "Neste gang blir det sikkert en jente." "Så dumt at det blir enda en gutt." osv. He, he, jeg har to jenter, og vi håper å få et tredje barn etter hvert. Da er jeg temmelig sikker på at jeg kommer til å få kommentarer på at nå er det vel gutten vi prøver på...;-) Anonym poster: b9e8bf1f4db7842a44786df16e290d69 Det skal du ikke se bort ifra. Men hvorfor er folk så opptatt av kjønn? Et barn er like stas uansett om det er gutt eller jente
DotM Skrevet 7. desember 2012 #33 Skrevet 7. desember 2012 Jeg gleder meg masse til gutten min kommer i mars. Tror det blir veldig stas!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #34 Skrevet 7. desember 2012 Har to jenter og en gutt.. Og gutten min er bare så... Han er min:) elsker jentene like høyt men å ha en gutt er hrlt spesielt! Mulig det er sånn innstilling alle disse gærne svigermødrene har ;-) De som aldri klarer å gi slipp på sønnene sine, og ikke vil innse at det er kommet en ny kvinne inn i livet hans. Anonym poster: 114129168025174a920ccd322e0d026c
Fomle84 Skrevet 7. desember 2012 #35 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har to jenter og er kjempe glad i de og derfor veldig glad for at jeg får oppleve å være jentemamma. Når vi ble gravid med nr. 3 spurte mange om det var gutten vi prøvde på... Og nei det var ikke det.. Både jeg og mannen hadde egentlig forventet en jente til, trodde vi bare kunne det.. Det blir en gutt, men vi hadde vært lykkelige uansett. Alle "forventer" at mannen skal være så glad for en gutt; men han bryr seg ikke. Men vi synes nå at vi er kjempe heldige som får oppleve begge kjønn
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #36 Skrevet 7. desember 2012 Heldigvis synes jeg det er AKKURAT like stas med begge deler! Anonym poster: bddac62a17f9c8c41d9a54d12c87c64e
Gjest ________ Skrevet 7. desember 2012 #37 Skrevet 7. desember 2012 Jeg hat selv gutt og vet ikke enda hva som er i magen, men merker at folk rundt meg hinter etter jente. Kjenner jeg bli lei meg for selv ønsker jeg en lillebror i magen fordi jeg synes det er så søtt med storebror og lillebror føler at ingen rundt meg ikke vil forstå at jeg ikke vil ha en av hver og at de nesten blir skuffet om det ikke er jente osv... Det værste jeg vet er de som har en av hver som sier "ja vi er en av de HELDIGE som har en av hver" som at vi som bare får gutter eller bare jenter ikke er like heldige??? Blir nesten kvalm av slik selvhøytidelighet
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #38 Skrevet 7. desember 2012 Ja, men det verste er de som absolutt skal mene noe om hvilket kjønn det er! Som sier helt uoppfordret at "jeg tror det er en gutt men det ville jo vært stas med en jente". HOLD KJEFT for svingende! Jeg har da ikke bedt deg om hva du TROR det er? Eller de som spør rett etter UL? Hva blir det? Jeg later som eg ikke forstår spørsmålet og forteller at det ser ut til at det er et frisk barn med ti finge, ti tær og hjertet funket og alle organer er intakte. Hva faen feiler folk? JA, jeg er hormonell Anonym poster: 7537d7466f64b2858bec8cfe857971a1 Vet du jeg håper virkelig at du ikke er bekjent av meg. Gjetting på kjønn er også feil...? Lås deg inne til hormonene er under kontroll så slipper omverden å plages med dem. Anonym poster: fedb0e3fe3c9251c31475f7e489f35a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå