ana_fi_hob_ Skrevet 7. desember 2012 #26 Skrevet 7. desember 2012 Neeei, ingen som er misunnelige... Men mannen har en kompis som er millionær som ønsker seg huset og eiendommen vår. Det synes jeg egentlig bare er litt koselig, for den kan ikke kjøpes for millionene hans Ellers både gir og får jeg komplimenter, er ærlig talt ikke så opptatt av det perfekte om det var noen tvil om det meget sunn innstilling. Jeg liker :-)
lille sprelle Skrevet 7. desember 2012 #27 Skrevet 7. desember 2012 Tror ikke jeg har opplevd det siden tenårene.
Mamma4livet Skrevet 7. desember 2012 #28 Skrevet 7. desember 2012 Årh.. Jeg er IKKE ute etter å fiske komplimenter!! Jeg får sjeldent det. Og det syns jeg er litt vondt til tider, akkurat som om jeg ikke er god nok osv. Er ikke snakk om å flashe med nye ting, klær, mitt hus er finere enn ditt osv. Er snakk om at min b venninne aldri gir meg ros for noe. Og det etter at det føles jo godt å få et kompliment inni mellom vel uten å måtte fremstå som grådig vel? hi Jeg er ei voksen dame og har også ei venninne som aldri gir meg komplementer. Hun er bare ikke slik. Jeg selv liker å rose andre, dette faller meg naturlig. Selv om min venninne ikke er overstrømmende med komplementer til daglig så var det fra henne jeg fikk den flotteste talen i min førtiårsdag. Det var i en slik setting naturlig for henne å gi ros. Jeg har aldri tenkt at hun er missunnelig på meg selv om jeg noen ganger har savnet litt ros fra henne. Mange er ikke oppvokst med foreldre som roser barna sine. Kanskje din venninne er slik? Anonym poster: 39589b6bb4b79a97a4035b8215fac104
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #29 Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror ikke noen av mine venniner er misunnelige på meg, heldigvis. Har forstått det sånn at de er glad på mine vegne for det jeg har oppnådd i min unge alder. Egen bolig, to barn, fin bil osv. Jeg er ikke perfekt og det er ikke boligen min heller, ikke til enhver tid i hvertfall Alle har sitt og det har jeg og. Anonym poster: 0d370f2e23006ffeeca2115ddcf266e9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #30 Skrevet 7. desember 2012 Jeg legger ALDRI merke til nye ting hos venner da dette ikke er viktig for meg. Det betyr ikke at jeg er sjalu. Kanskje din venninne er slik også? Nei.hun er ikke slik. Hun gjør ofte dette med maange hun er hjemme hos utenom meg tydeligvis.. hi Anonym poster: 39589b6bb4b79a97a4035b8215fac104 Okay, så du går altså og baksnakker denne jenta med andre venninner? Okeeeii, du høres jo ut som ei trivelig dame.... Anonym poster: 2a55e1093db37b969ee1e3c178018b00 Nei nei jeg baksnakker henne ikke! Jeg vet det pga når meg og venninna mi er på besøk hos andre. Syforening å slike samlinger. Så da er jeg jo der og hører det. Skjønner ikke helt hvordan du fikk det får deg at jeg baksnakker henne ? Det hører fjortis tiden til.. Anonym poster: 39589b6bb4b79a97a4035b8215fac104
nagini Skrevet 7. desember 2012 #31 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har flere venninner som er misunnelige på at jeg er slank, eller at mannen min er så snill. Men ikke en stygg bitter misunnelse. Jeg er misunnelig på venninner som har tykt krøllete hår, eget hus, og for tiden alle som blir gravide. Jeg blir likevel glad på deres vegne, og gir komplimenter der det føles naturlig. Har heldigvis et slikt forhold til mine venner at de kan si "jeg hater deg litt når vi er på stranden i bikini sammen", eller jeg kan si "æsj, klipp av deg det håret, det der er bare dårlig gjort!". Pleier aldri å kommentere at noen har kjøpt noe nytt, selv om det er fint, heller aldri fått den type komplimenter. Sier gjerne noe pent om huset om det er første gang jeg er på besøk, eller det er pusset opp, men en ny lysestake, liksom? Nei, det ser jeg ikke. Lurer forøvrig på hvor folk her inne har det fra at hvis noen misliker deg handler det om misunnelse. Om folk ikke liker meg og snakker dritt om meg er det mye sannsynlig fordi de bare ikke liker meg, går ikke rundt og tror jeg er så fortreffelig at alle må elske meg, og at kun misunnelse kan få folk til å si og tenke noe negativt om meg.
Elsker livet Skrevet 7. desember 2012 #32 Skrevet 7. desember 2012 Neeei, ingen som er misunnelige... Men mannen har en kompis som er millionær som ønsker seg huset og eiendommen vår. Det synes jeg egentlig bare er litt koselig, for den kan ikke kjøpes for millionene hans Ellers både gir og får jeg komplimenter, er ærlig talt ikke så opptatt av det perfekte om det var noen tvil om det meget sunn innstilling. Jeg liker :-) Sunn og sunn, det er vel lite som er sunt med VickyP?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. desember 2012 #33 Skrevet 7. desember 2012 Neeei, ingen som er misunnelige... Men mannen har en kompis som er millionær som ønsker seg huset og eiendommen vår. Det synes jeg egentlig bare er litt koselig, for den kan ikke kjøpes for millionene hans Ellers både gir og får jeg komplimenter, er ærlig talt ikke så opptatt av det perfekte om det var noen tvil om det meget sunn innstilling. Jeg liker :-) Sunn og sunn, det er vel lite som er sunt med VickyP? Nei vet du hva, nå må du slutte å være så fordomsfull her! Husk hvem som ser deg
ana_fi_hob_ Skrevet 8. desember 2012 #34 Skrevet 8. desember 2012 Neeei, ingen som er misunnelige... Men mannen har en kompis som er millionær som ønsker seg huset og eiendommen vår. Det synes jeg egentlig bare er litt koselig, for den kan ikke kjøpes for millionene hans Ellers både gir og får jeg komplimenter, er ærlig talt ikke så opptatt av det perfekte om det var noen tvil om det meget sunn innstilling. Jeg liker :-) Sunn og sunn, det er vel lite som er sunt med VickyP? Håper no det var en litt sånn intern spøk mellom dere :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #35 Skrevet 8. desember 2012 Det der har jeg aldri vært bort. Når jeg kjøper noe nytt til huset, kommenterer jeg det ikke. Om noen av vennene mine kjøper noe nytt til huset, kommenterer ikke dem det. Det er ikke i våres tanker å kommentere slike ting Av og til legger jeg merke til nye ting hos andre, andre ganger gjør jeg ikke det. Vennskapene jeg har handler om alt annet en nye ting vi har kjøpt. Såååå..jeg skjønner egentlig ikke hva du prater om. Anonym poster: 19c855315f014b4c8e467630d08d13ad
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2012 #36 Skrevet 8. desember 2012 Tipper juliea tror alle venninnene hennes er misunnelige på henne.. Anonym poster: 306c8a2f73f281b8717c81b81958325e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå