Gå til innhold

Sovemedisin til gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 30 uker å får overhode ikke til å sove lengre!! Jevla fans drittgraviditet!

Kan jeg ringe lege å få sovemedisin i morgen da? Noen som har bruk det? Erfaringer?

Anonym poster: e5bed6af6c9e2bdfa7730cb793142371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen trøst, så får du heller ikke sove når den kommer ut, og da kan du ikke bruke noe sovemedikamenter.

Og er heller ikke anbefalt å bruke det under graviditet. Sjekk ut Felleskatalogen.no og les hva det står om sovepiller :)

Skrevet

jeg ville ha det selv,men fikk det ikke ,er ikke bra for ungen min,og han går uansett først

Skrevet

Får nok sikkert sove mer enn 2-4 timer i døgnet. Problemet er at jeg er avhengig av å ligge helt eller delvis på magen for å sove, men det går ikke lengre...

Jeg er tredjegang å vet alt om tiden etter!

Noen som har tips til å få i gang fødselen lenge før tiden da?

Skrevet

er jo ikke bra for ungen i magen din og komme mange uker for tidlig, hold heller ut :)

Skrevet

Får nok sikkert sove mer enn 2-4 timer i døgnet. Problemet er at jeg er avhengig av å ligge helt eller delvis på magen for å sove, men det går ikke lengre...

Hehe her var jeg fjerde gangen og trodde jeg visst hva jeg gikk til. Jommen sa jeg smør!!! Så feil kan man ta.:P

Har vel ikke sovet sammenhengende siden jeg var 25 uker på vei og nå er minsten 9 mndr...

Skrevet

Men hvis ikke fødselen kan startes tidligere, jeg ikke får medisin hos lege, så får jeg dope meg ned på 2-3 paralgin forte så lenge det varer, og evt få tak i sovepiller hos andre... Blir gal av å ikke få sove!!

Gjest ________
Skrevet

Jeg ble innlagt på sykehus pga bekkenløsning i uke 25 fordi jeg ikke fikk sove, fikk da en sprøyte med smertestillende/beroligende i ene rompeball og så en sprøyte mef sovemedisin i andre rompeball

Skrevet

Bra innstilling, TENK PÅ BARNET I MAGEN,før deg selv. Er flere gravide som sliter med og sove.

Anonym poster: c91250911244dc17ecfd495dd11e3808

Skrevet

Kjøp en stor ammepute. Legg den i bue rundt magen. Ta en vanlig pute under puppene. Det gjorde jeg sist gang jeg var gravid og klarte å ligge på magen.

Skrevet

Hehe her var jeg fjerde gangen og trodde jeg visst hva jeg gikk til. Jommen sa jeg smør!!! Så feil kan man ta.:P

Har vel ikke sovet sammenhengende siden jeg var 25 uker på vei og nå er minsten 9 mndr...

Siste barnet sov så å si aldri, så ja jeg vet hva jeg går til !

Skrevet

Bra innstilling, TENK PÅ BARNET I MAGEN,før deg selv. Er flere gravide som sliter med og sove.

Anonym poster: c91250911244dc17ecfd495dd11e3808

Barnet i magen er ikke alt! Jeg har 2 barn utafor magen som jeg også skal fungere samens med!

Skrevet

Kjøp en stor ammepute. Legg den i bue rundt magen. Ta en vanlig pute under puppene. Det gjorde jeg sist gang jeg var gravid og klarte å ligge på magen.

Bare så synd det er så langt for å få tak i... Bor langt fra slike butikker.

Skrevet

Jeg har fått en allergimedisin som gjør en trøtt denne er helt ufarlig.fått den i samråd med fastlege og lege på ahus.vallergan tror jeg den heter.

Skrevet

kjøp på nett??

Anonym poster: ea4856e7d466875eb8dbb285deddd801

Skrevet

Hva med å knipe beina resten av livet, slik at du aldri får noe flere barn?? Maken til grinebiter av ei kjærring da!!! Eller kan jeg kalle deg et TRØLL!!!!

Anonym poster: e8b64a6206a8b60cec28bacc044789f1

Skrevet

PHENERGAN heter de sovetablettene du kan få som gravid. Er egentlig allrgimed, men har som bivirkning at man blir trøtt.

Har fått dem i begge mine svangerskap

Helt forferdelig å ikke få sove.

Lykke til

Anonym poster: bfbee685389a377fe986b7976eaab895

Skrevet

Må være et troll dette:/ Huff...

Jada helt sikkert! Hadde du ikke brydd deg om barna du har utfor magen for å kun leve for den i magen? Alt som ikke er gull og grønne skoger, må liksom være troll??

Nei, dette mener jeg! Dritalei hele graviditeten, barn utfor magen som krever mer enn jeg klarer og gi, og til slutt en samboer som gir faen i alt og bare vill krangle!

Skrevet

Hva med å knipe beina resten av livet, slik at du aldri får noe flere barn?? Maken til grinebiter av ei kjærring da!!! Eller kan jeg kalle deg et TRØLL!!!!

Anonym poster: e8b64a6206a8b60cec28bacc044789f1

jada, nøyer meg med 3 barn. Så skal strengene klippes :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du kan ikke ta paralgin forte, og phenergan skal kun brukes dersom fordelene oppveier ulempene. Sorry, du må nok bare stå i det :(

Skrevet

Jada helt sikkert! Hadde du ikke brydd deg om barna du har utfor magen for å kun leve for den i magen? Alt som ikke er gull og grønne skoger, må liksom være troll??

Nei, dette mener jeg! Dritalei hele graviditeten, barn utfor magen som krever mer enn jeg klarer og gi, og til slutt en samboer som gir faen i alt og bare vill krangle!

Du var jammen meg sjarmerende... Virker jo ikke riktig i hue!!

Skrevet

Du kan ikke ta paralgin forte, og phenergan skal kun brukes dersom fordelene oppveier ulempene. Sorry, du må nok bare stå i det :(

PF har jeg tatt en del av i det siste pga bekkenplager.

Skrevet

Du var jammen meg sjarmerende... Virker jo ikke riktig i hue!!

Mulig det. Men slik er min hverdag!

Skrevet

kjøp på nett??

Anonym poster: ea4856e7d466875eb8dbb285deddd801

så jeg skal ikke sove på 1,5 uke da? Tar tid med posten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...