Gå til innhold

Dette gjør meg sur og irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville passet på at hun drakk masse med kveldsmaten og alltid tisset før hun gå og legger seg.

Ikke stå opp av senga og ingen service her i gården etter at man har lagt seg vil jeg tro hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og lillemann kan få vann hvis han våkner opp og er tørst, men ikke en time etter at han har drukket mye ;-)

Skrevet

Kutt på dagsoving og prøv å legg senere. Jr her har Aldrig trengt like mye søvn som andre barn så han legger seg senere enn andre. Sjeldent han har sovet mer enn 10 timer i døgnet, selv som baby.

Skrevet

Sett deg ned og forklar henne det nye opplegget en stund før leggetid, så må du bare bite tennene sammen og stå for det du har sagt, for hun kommer til å protestere på mat/vann-nekt på natta til å begynne med! Vi har vært gjennom akkurat det samme med vår nå for ikke lenge siden... Så kan du jo forsøke å trekke deg stadig litt unna når hun skal sove. Jeg pleier å si at jeg skal på do, og at jeg kommer tilbake når jeg er ferdig. Går ut og komemr inn igjen etter en stund, og gått litt inn og ut. etterhvert gått over til å sitte utafor døra, og nå sier jeg natta og så går jeg! Det er håp, men det er slitsomtå Snu vaner/uvaner om du vil.. Beklager talentløs rettskriving og tegnsetting og store og små bokstaver i hytt og gevær! Skriver fra tlf som lever sitt eget liv føles det ut som ;-)

Lykke til med nye soverutiner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...