Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #76 Skrevet 7. desember 2012 Jeg bor i Eidsvoll, og kunne gjerne fått flere venner Anonym poster: 2ee33acaa25e6ef019bc7bcbdc36b865
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. desember 2012 #77 Skrevet 7. desember 2012 Jeg bor i Eidsvoll, og kunne gjerne fått flere venner Anonym poster: 2ee33acaa25e6ef019bc7bcbdc36b865 Ta gjerne kontakt om du vil! Kjenner ingen selv, og hadde vært så koselig å fått nye bekjentskaper.. =)
lyccke Skrevet 7. desember 2012 #78 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har heller ikke andre enn familie, kjæreste og datter. Mistet alle vennene da jeg gikk ut av ungdomsskolen, og ble gravid.. Jeg bor i nærheten av Drammen, og vil gjerne ha venner! Så er bare å sende meg pm!
Ei rosa og en blå:) Skrevet 7. desember 2012 #79 Skrevet 7. desember 2012 Har ikke så mange venner, får også dekt det sosiale på jobb, men er i permisjon nå og merker det er litt ensomt. Skulle gjerne hatt flere venner:) bor i Larvik
Nissefisen Skrevet 7. desember 2012 #80 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har ikke veldig mange venner, men de jeg har er jeg veldig glad i. En av mine beste venner møtte jeg i barselgruppen til storesøster på 3år. Så har jeg fått igjen kontakten med ei barndoms venninne av meg etter vi flyttet nærme byen. Jeg vil si jeg har 3 veldig gode/nære venner og to jeg møter nå og da. Så det er ikke flust av venner rundt meg heller.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #81 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Jeg bor 30 min nord for Egersund
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #82 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Ja men da tar jeg meg en tur bort til deg så tar vi en tur i sofaen om det ikke akkurat er ute vært nå!? Vi sitter jo her i hver vår ende Si en dag som passer Ev. send pm
Von Hertelhofen Skrevet 7. desember 2012 #83 Skrevet 7. desember 2012 Karmøy i Rogaland bor jeg.. er HI.. Jeg gjør nok ikke så mye for å få venner, har liksom glemt ut hvordan man gjør! Anonym poster: 62bcbf93739b01b79a3793ae0766d4d5 Hei HI, vi bor i samme kommune Jeg har veldig lyst til å bli kjent med deg, bare send meg en pm!
Toocute Skrevet 7. desember 2012 #84 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Jeg bor 30 min nord for Egersund Aaa ok, i nærheten av bryne?
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #85 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Jeg bor 30 min nord for Egersund Aaa ok, i nærheten av bryne? Nei ikke så langt. Bruker du bare 30 min til Bryne? Hehe vi bruker 25 min til Hellvik
Nirgal Skrevet 7. desember 2012 #86 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Bor på Moi jeg.
mrsrogaland. Skrevet 7. desember 2012 #87 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Ja men da tar jeg meg en tur bort til deg så tar vi en tur i sofaen om det ikke akkurat er ute vært nå!? Vi sitter jo her i hver vår ende Si en dag som passer Ev. send pm @ Hehe, ja vi gjør så. Spiller ingen trille for meg om vi går en tur eller sitter inne å skravler. Koselig med besøk! Jeg får kjøpe inn pepsi max da Og du, si i fra når du ikke har fullt opp eller er veldig sliten. For meg passer det stort sett hele tiden. Er jo bare hjemme å tråkker med minsten på 11 mnd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #88 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Ja men da tar jeg meg en tur bort til deg så tar vi en tur i sofaen om det ikke akkurat er ute vært nå!? Vi sitter jo her i hver vår ende Si en dag som passer Ev. send pm @ Hehe, ja vi gjør så. Spiller ingen trille for meg om vi går en tur eller sitter inne å skravler. Koselig med besøk! Jeg får kjøpe inn pepsi max da Og du, si i fra når du ikke har fullt opp eller er veldig sliten. For meg passer det stort sett hele tiden. Er jo bare hjemme å tråkker med minsten på 11 mnd. Hva med mandag eller neste fredag? Om du ikke har pm tar jeg gjerne med altså
mrsrogaland. Skrevet 7. desember 2012 #89 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Ja men da tar jeg meg en tur bort til deg så tar vi en tur i sofaen om det ikke akkurat er ute vært nå!? Vi sitter jo her i hver vår ende Si en dag som passer Ev. send pm @ Hehe, ja vi gjør så. Spiller ingen trille for meg om vi går en tur eller sitter inne å skravler. Koselig med besøk! Jeg får kjøpe inn pepsi max da Og du, si i fra når du ikke har fullt opp eller er veldig sliten. For meg passer det stort sett hele tiden. Er jo bare hjemme å tråkker med minsten på 11 mnd. Hva med mandag eller neste fredag? Om du ikke har pm tar jeg gjerne med altså Neinei. Det er det minste jeg kan gjøre. Oppvarte slankevennen min med litt brus. Sunt og godt Skal i hvertfall ikke sette fram kjeks eller kake Neida, vi får se hva slags sunne fristelser jeg kan finne på. Fra torsdag-mandag neste uke får jeg besøk av ei vennine som kommer nordfra. Så det må bli mandag. Vi kan jo si det sånn da, med et lite forbehold om noe skulle dukke opp. Blir kjekt å treffe deg Trodde det var klin umulig å bli kjent med noen her nede når jeg tråkker hjemme i permisjon. Regner med nettverket tar seg opp når jeg får begynt i jobb og gutten begynner i barnehage i August. Har en del av samboeren min sine venner og familie men det blir ikke helt det samme. Alle har godt av eget nettverk. Noe annet er usunt! Er så vant til å ha familie og venner rundt meg når jeg bodde i nordnorge, så overgangen har vært stor. Jeg har møtt mange på helsestasjonen men de fleste er enten en del eldre eller like gammel/yngre. De på min alder, og yngre, går jeg ikke så godt sammen med og står et helt annet sted i livet. Og de som er eldre er ofte lite åpen for å bli kjent med meg som er yngre. Litt kjedelig at der sånn, men jeg skjønner det jo veldig godt. Har du godt nettverk og gode veninner? Stor overgang å gå fra jobb til hjemme?
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #90 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Ja men da tar jeg meg en tur bort til deg så tar vi en tur i sofaen om det ikke akkurat er ute vært nå!? Vi sitter jo her i hver vår ende Si en dag som passer Ev. send pm @ Hehe, ja vi gjør så. Spiller ingen trille for meg om vi går en tur eller sitter inne å skravler. Koselig med besøk! Jeg får kjøpe inn pepsi max da Og du, si i fra når du ikke har fullt opp eller er veldig sliten. For meg passer det stort sett hele tiden. Er jo bare hjemme å tråkker med minsten på 11 mnd. Hva med mandag eller neste fredag? Om du ikke har pm tar jeg gjerne med altså Neinei. Det er det minste jeg kan gjøre. Oppvarte slankevennen min med litt brus. Sunt og godt Skal i hvertfall ikke sette fram kjeks eller kake Neida, vi får se hva slags sunne fristelser jeg kan finne på. Fra torsdag-mandag neste uke får jeg besøk av ei vennine som kommer nordfra. Så det må bli mandag. Vi kan jo si det sånn da, med et lite forbehold om noe skulle dukke opp. Blir kjekt å treffe deg Trodde det var klin umulig å bli kjent med noen her nede når jeg tråkker hjemme i permisjon. Regner med nettverket tar seg opp når jeg får begynt i jobb og gutten begynner i barnehage i August. Har en del av samboeren min sine venner og familie men det blir ikke helt det samme. Alle har godt av eget nettverk. Noe annet er usunt! Er så vant til å ha familie og venner rundt meg når jeg bodde i nordnorge, så overgangen har vært stor. Jeg har møtt mange på helsestasjonen men de fleste er enten en del eldre eller like gammel/yngre. De på min alder, og yngre, går jeg ikke så godt sammen med og står et helt annet sted i livet. Og de som er eldre er ofte lite åpen for å bli kjent med meg som er yngre. Litt kjedelig at der sånn, men jeg skjønner det jo veldig godt. Har du godt nettverk og gode veninner? Stor overgang å gå fra jobb til hjemme? Jeg sender en pm
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #91 Skrevet 7. desember 2012 Noen fra Kolbotn? Anonym poster: cd7d30b7dca94a8a7720498b1403aad8
Toocute Skrevet 7. desember 2012 #92 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Jeg bor 30 min nord for Egersund Aaa ok, i nærheten av bryne? Nei ikke så langt. Bruker du bare 30 min til Bryne? Hehe vi bruker 25 min til Hellvik Ja, det var nesten. Da er det snakk om 10 min hellvik til egersund med bil bare, men med tog så er det bare 5 min Har bodd på hellvik før i min tid, kjedelig sier jeg bare. Hehe
Gjest Malore Skrevet 7. desember 2012 #93 Skrevet 7. desember 2012 Noen som bor i lillestrøm og omegn her da? Jeg bor i aurskog-høland... Innflytter og vennene mine bor dessverre i byen jeg flytta fra! Veldig trist:/
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2012 #94 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har det også sånn. Hadde veldig mye venner og familie rundt meg men så flytet jeg til Rogaland med samboeren min. Fikk barn og er i permisjon. Har ikke blitt kjent med noen enda. Savner å ha gode veninner her. Det er såå mange som er i denne situasjonen. Skjønner ikke hvorfor det skal være tabu. Håper noen vil ta kontakt med meg om de vil bli kjent! Hvor i rogaland bor du? Sandnes. Holder til en del i Stavanger. Nesten 2 timer med tog fra meg til deg Å hvor bor du i området da? Jeg bor i egersund. Jeg bor 30 min nord for Egersund Aaa ok, i nærheten av bryne? Nei ikke så langt. Bruker du bare 30 min til Bryne? Hehe vi bruker 25 min til Hellvik Ja, det var nesten. Da er det snakk om 10 min hellvik til egersund med bil bare, men med tog så er det bare 5 min Har bodd på hellvik før i min tid, kjedelig sier jeg bare. Hehe Bor midt imellom Bryne og Egersund
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #95 Skrevet 7. desember 2012 Noen "venneløse" fra Lillehammeromerådet? Anonym poster: 04471781fd5e68a32afc4998884096cd
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #96 Skrevet 7. desember 2012 Noen som bor i lillestrøm og omegn her da? jeg bor ikke så langt fra lillestrøm Anonym poster: c238e9d24258d670ef83d7a066332e25
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #97 Skrevet 7. desember 2012 Hei!Jeg bor i Grimstad(homborsund) og har også få venner.Kunne gjerene tenke meg å bli kjent med noen.Jeg har ikke,og kan dessverre ikke få barn...sikkert mye derfor mine tidligere venninner ikke er så interesserte lenger.Men jeg evner å være god venninne likevel.Har heldigvis en snill mann:-)Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen:-) Anonym poster: df5918fa39f2a6f52292372df55c59ac
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #98 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har heller ingen venner. Mistet dem etterhvert da vi begynte på videregående og da jeg fikk psykiske problemer dessverre. Orket ikke folk rundt meg. Anonym poster: 845189854fd5f6f8afac01b95a5a30c9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2012 #99 Skrevet 7. desember 2012 Samme som meg, anonym over her. Har hatt nok med meg selv de siste årene med depresjon, så de vennene jeg hadde er nå borte. Klarte ikke å treffe de, orket knapt å sende meldinger med de. Så ikke rart de ikke orket.. Nå som jeg er bedre savner jeg noen å treffe innimellom. Anonym poster: 04471781fd5e68a32afc4998884096cd
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. desember 2012 #100 Skrevet 7. desember 2012 Noen som bor i lillestrøm og omegn her da? Jeg bor i aurskog-høland... Innflytter og vennene mine bor dessverre i byen jeg flytta fra! Veldig trist:/ Jeg er ofte i aurskog-høland - så om du vil ha besøk eller ha noen å snakke med innimellom så si fra! Blir gjerne kjent med folk, så send gjerne en PM! Hadde vært så koselig. Som sagt, om dere bor i lillestrøm, skedsmo eller noe - eller andre veien opp mot eidsvoll og odal ++ gjør ikke meg noe.. Jeg har bil og kan kjøre. Man kan også bli kjent på FB og prate litt der, før man tar steget ut for å møte hverandre. Jeg håper iallefall noen vil ta kontakt på PM. Hadde vært koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå