Gå til innhold

Har ingen venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet alle når jeg fikk barn lenge før alle andre. De fleste jeg var med har ikke barn enda heller. Har liksom synes at det har vært helt greit, har fått dekket mine sosiale behov på jobben og med familie. Har en svigerinne som jeg snakker mye med.

Nå leser jeg mange statuser om juleklubb osv på facebook, og skulle ønske jeg hadde noen venner å gå i juleklubb med... Savner virkelig å ha en god venninne nå.

Andre i samme situasjon?

Anonym poster: 62bcbf93739b01b79a3793ae0766d4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det på samme måte. Har ingen nære venner. Kun et par stykker jeg møter hver 1-2 mnd... Synes det er veldig trist.

Skrevet

Ja desverre :/. Har ihvertfall veldig få igjen.. og har ingen "gjeng" jeg kan danne klubb med liksom. Alenemor i tillegg så blir litt ensomt til tider. Uff, stakkars oss :P

Anonym poster: aec18f22474b5cf15ded0e17c7e841a7

Skrevet

Samme her. Har to venninner som jeg ikke ser så ofte pga avstand. Ellers er jo jobben der jeg får dekket mest sosialt behov. Ønsker meg også en sånn jentegjeng som finner på ting.

Skrevet

Dere er ikke alene.

Blir alltid så sjalu når jeg leser på Face om jenteturer, tentekvelder og takk til verdens beste jenter osv.

Slikt skulle vært forbudt å skrive, he he.

Anonym poster: 301847ef67b3c695caea64f12fb365b8

Skrevet

Ja sånn har jeg det og!

Å ekstra kjedelig ettersom jeg heller ikke har kjæreste.

Anonym poster: 580e9e9e51b2a6b0376de1c21ec5a44a

Skrevet

I tillegg er jeg arbeidsløs.

Ganske trist igrunn...

Anonym poster: 301847ef67b3c695caea64f12fb365b8

Skrevet

Jeg savner også noen nære venninner! Rart at det er så mange som gjør det egentlig... (Det burde jo være mulig å finne hverandre...)

Anonym poster: b196e2fbacc776ea6d57bbddfc739f88

Skrevet

Jeg har heller ikke så mange venner rundt her jeg bor. Og mange av de jeg kjenner jobber på dagen når jeg går hjemme.. Med en samboer som jobber konstant overtid blir det lite muligheter for å dra ut på ettermiddagene og så sent for barna etter bhg, skole, lekser og middag..

Kjenner til følelsen ja :(

Skriv hvor du bor, mange her som har kommet i kontakt fordi de er ensomme men bor på samme plass som andre her inne :)

Skrevet

Hva gjør dere for å få dere venner da?

Anonym poster: 89826d4877d282bc23f68935648999ea

Skrevet

Hva gjør dere for å få dere venner da?

Anonym poster: 89826d4877d282bc23f68935648999ea

Jeg er sjenert så må innrømme at jeg ikke akkurat gjør noe for å få venner.

Ja jeg vet at da kan jeg bare takke meg selv,men er faktisk ikke så lett å bare få venner i "voksen" alder.

Skrevet

Tror det er litt tabu å innrømme at man er ensom når man ikke er 60+...

Vil virkelig ha gode venner igjen. Ensomt å bare forholde seg til familien. Har jo samboer og datter pluss baby på vei, og god kontakt med øvrig familie, men blir ikke det samme som gode venninner!!

jeg bor i grenland, Telemark så ta kontakt med meg hvis noen av dere bor her :-)

Mulig litt dumt av meg å si hvor jeg kommer fra når jeg er en ganske aktiv person her inne, men er litt desperat etter venner :-)

Skrevet

Jeg bor i Bergen.

Var jeg som skrev at jeg er alenemamma.

Skrevet

Karmøy i Rogaland bor jeg.. er HI.. Jeg gjør nok ikke så mye for å få venner, har liksom glemt ut hvordan man gjør!

Anonym poster: 62bcbf93739b01b79a3793ae0766d4d5

Skrevet

Jeg har få venner her jeg bor. Eller få nære venner, venner jeg snakker med vær og vind om har jeg jo noen av.

Er ikke noe jeg savner så veldig mye akkurat nå, skal snart begynne på skole og vet ting kan endre seg da. Det jeg savner er å bare dra på besøk til en venninne en kveld jeg er litt lei meg, men er alenemor, og har uansett sjelden energi eller tid til å dra noen plass.

Skrevet

Har heller ingen nære venninner. Er ganske sjenert og har problemer med å bli kjent med nye folk. Slik har jeg alltid vært og har derfor aldri hatt mange venninner. Hadde et par i ungdomstiden, men har nesten ikke kontakt med dem lenger.

Skrevet

Jeg blir og nesten litt misunnelig når jeg hører om slike 'jenteklubber', men jeg er nok dessverre ikke typen til det selv. :P Så egentlig føler jeg meg mer sær enn misunnelig, men når jeg leser her ser jeg jo at jeg ikke er så sær likevel som ikke har en egen flokk :)

Skrevet

Noen som bor i lillestrøm og omegn her da?

Jeg. Jeg svarte litt lengre opp om Facbook-statuser som burde være forbudt. Men vet ikke om jeg tør å gi meg til kjenne her inne.

Skikkelig flaut er det jo, har jo ikke alltid vært slik.

Skrevet

Jeg har heller ingen venner. mange bekjente, men ingen nære venner.. Syns det er leit når jeg leser om andres klubber, verksteder og julekos.. Men jeg klarer aldri å komme forbi det lille steget fra bekjente til venner. Jeg vet ikke hvordan, og er nok litt sjenert.

Jeg er fra sørlandet, og opplever at de fleste her har nok med seg selv og sine.

Anonym poster: a6c9fae2a464fe424deb3841da365d15

Skrevet

Ja og der glemte jeg anonymiteten.

F@?*

Skrevet

Jeg vet ikke hvem du er selvom du glemte knappen :-P

Skrevet

Jeg har heller ingen omgangskrets. Bor i vestfold...

Anonym poster: 06375db19615a8168236f6962ca80379

Skrevet

Noen fra Oslo her da?

Anonym poster: cc5bdb700247f97d62e7b1c02189a995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...