Gå til innhold

Mannen mener jeg bør slanke meg ...,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes du skal be mannen din dra litt mer i penisen sin, så den blir litt lengre. Si at den er for liten å at han må gjøre noe med det:D

Anonym poster: e37c09aba8fe9473d00f4cf306b96be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint an å la være å være ti kilo overvektig uten å ha utseende som hovedfokus altså. Det er bare å ikke ha spising og/eller godteri som hovedfokus heller.

Noen få kilo er neppe grunn til skilsmisse nei, men ti kilo, gjerne sammen med å ikke lenger gidde å barbere legger, fett hår med ettervekst, posete kosedresser hjemme...

Anonym poster: c3d32c5cffa21769bbb2c2ed4e8ecdc0

Så du mener ti kilo overvekt er ensbetydende med ubarberte legger, fett hår og kosedresser?

Anonym poster: 139721f1361c5619133492220049f3b6

Huff og huff.... hva med meg som er 20 kg for fet?? Løper inn på rommet og henter kosedressen og lar pelsen gro tongue.png

Ja, rett på rommet med seg..! ;) Skamme seg...! :D

Movember sier jeg !!! Her skal mannen få lete med kart og kompass gjennom skog & kratt :P

Og håret mitt skal bli såååå fett, at jeg kan smøre vaffeljernet med det :D

Skrevet
Det går fint an å la være å være ti kilo overvektig uten å ha utseende som hovedfokus altså. Det er bare å ikke ha spising og/eller godteri som hovedfokus heller. Noen få kilo er neppe grunn til skilsmisse nei, men ti kilo, gjerne sammen med å ikke lenger gidde å barbere legger, fett hår med ettervekst, posete kosedresser hjemme... Anonym poster: c3d32c5cffa21769bbb2c2ed4e8ecdc0
Så du mener ti kilo overvekt er ensbetydende med ubarberte legger, fett hår og kosedresser? Anonym poster: 139721f1361c5619133492220049f3b6
Huff og huff.... hva med meg som er 20 kg for fet?? Løper inn på rommet og henter kosedressen og lar pelsen gro tongue.png
Ja, rett på rommet med seg..! ;) Skamme seg...! :D
Movember sier jeg !!! Her skal mannen få lete med kart og kompass gjennom skog & kratt :P Og håret mitt skal bli såååå fett, at jeg kan smøre vaffeljernet med det :D

Haha..! Oh, herliga jul...! :P Tipper mannen din blir vill av..... Ja... Ett eller annet i allefall...! ;)

Gjest peacock
Skrevet

Synes dessverre mannen din virker svært overfladisk.. Kanskje pirke litt tilbake? Jeg ville vært fristet til det i alle fall.

Om han forventer seg at du skal se ut som en 18åring resten av livet har dere ingen fremtid. Hva skjer når det begynner å komme rynker, grå hår osv? Skal han da finne seg en yngre utgave uten barn?

Skrevet

Hallo liksom... ber gubben om å ikke dusje på 14 dager, slik vi får ekstra "smøring" ... Men ups... han som er så tynn- hvordan kan ha tenne på feite meg?

Hmmm kanskje fordi han liker damer MED kjøtt på?

Skrevet
Men det gjelder vel andre veien også. Mange menn som går rundt og ser ut som en dass, ubarbert, ikke dusjer hver dag, joggebukse osv. Og forventer samtidig at damene deres skal se ut som fotomodeller...

Helt klart. Regner med han selv ser ut som et glansbilde av en calvin klein reklame siden han kommenterer HI's kropp negativt.

Utrolig mange dvaske ekle menn som kommer med frekke kommentarer om kvinner. Naboen er slik. Sorry, men før han har vært ca 100 timer på gymmen har han bare ikke uttaleleserett... Rart at de ikke ser det selv? Er man en 3'er på en skala fra 1-10 kan man ikke regne med å få seg en 8'er dama altså.

Jeg hadde engang en kjæreste som sa dette til meg da vi våkna etter en fest sammen med familien hans : Faen som jeg skjemtes over deg i går kveld, du så skikkelig feit ut. Du ser ikke ut. Du ser ikke like fin og slnk ut som du var da vi møttes. Hvis du har tenkt til å ese ut mer slik at du blir seende ut som en gris vil jeg ikke ha deg. Du ser allerede ut som ei ku.

What the fuck? Styggeste jeg har hørt :(

Anonym poster: c3d32c5cffa21769bbb2c2ed4e8ecdc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...