Gå til innhold

Mannen mener jeg bør slanke meg ...,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 164 høy og veier 64,8kg. Jeg har jobbet hardt det siste året og Komt meg ned snart 10kg. Det har ikke vært lett så akkurat nå er jeg veldig fornøyd. Men min "kjære" mann vil gjerne at jeg kommer meg tilbake til slik jeg var før fødselen for 2 år siden men jeg føler at kroppen er helt forandret og ser ikke helt hvordan jeg skal klare det jeg..,

Anonym poster: 6a42b33a019234fcefa376095444891b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør virkelig skjerpe seg, du har kjempe fin vekt

Skrevet

Kan du ikke bare spise det du bør spise, altså fornuftig i forhold til hvordan din kropp fungerer. Så er du i helt passelig aktivitet. Går det du ned så er det flott, viss ikke er du sansynligvis der du skal være.

Jeg er 82 kg og 173 cm, lengre ned går ikke jeg uten å sulte meg. Da får jeg bare ta til takke med selv om jeg skulle ønske jeg var 5-10 kg. lettere. Men min mann foretrekkerr litt ekstra, så jeg er vel heldig sånn sett.

Skrevet

syns mannen din burde klappe igjen...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Makan..

Her har du vært super flink å gå ned i vekt, fordi DU vil det. HAN kan ikke bestemme noe over det, enten støtter han deg i dine valg om din kropp, eller så kan han holde fred..

Jeg vet å bruke gaffa-tape o.O Han kunne trenge noen lag akurat nå tror jeg!

Skrevet

Mannen din bør være fornøyd, du har vært flink!!

Men det skal sies at jeg er 1.66 selv og føler meg stor når jeg bikker 55 kg. Så folk er forskjellige. Her er det ikke gubben som hadde klaget, men eg selv.

Anonym poster: 0c31e87a4469e3ad0aa3c004d7f8e103

Skrevet

Nå banner jeg vel i kirken, men jeg synes det er fint om mannen min synes jeg er ok å se på, og hadde blitt lei meg om han hadde latt seg selv bli feit bare fordi vi er gift... Ikke rart det bkir mye skilsmisser når folk slutter å bry seg med hvordan man ser ut.

Når det er sagt blir jeg irritert på at mannen ikke kan støtte meg litt når jeg vil slanke meg. Han sier alltid at jeg er helt passe og at om jeg går ned en kilo blir jeg for tynn. Jeg hadde foretrukket litt støtte, da er det lettere å gå ned. Så gikk jeg ned 5 kilo, og hva sier han? Åh, du er så vakker, helt passe. Selv om han noen måneder tidligere påsto at jeg ville bli for tynn om jeg gikk ned 1. Menn altså.

men siden du skriver "kjære" i hermetegn virker det ikke som det er det eneste skjæret i sjøen?

Anonym poster: c3d32c5cffa21769bbb2c2ed4e8ecdc0

Skrevet

Ikke rart det bkir mye skilsmisser når folk slutter å bry seg med hvordan man ser ut.

For en merkerlig mening om hvorfor det blir skilsmisser..

Anonym poster: 930d30834dc31cfda128c14e8041c823

Skrevet

Mannen din bør være fornøyd, du har vært flink!!

Men det skal sies at jeg er 1.66 selv og føler meg stor når jeg bikker 55 kg. Så folk er forskjellige. Her er det ikke gubben som hadde klaget, men eg selv.

Anonym poster: 0c31e87a4469e3ad0aa3c004d7f8e103

Jeg er 160 og er mager om jeg veier 55 kilo. Jeg må opp til iallefall 64 kilo for å være kvinnelig i formen.

Så ja, folk er forskjellige...

Mannen din høres ut som en dust egentlig.

Anonym poster: 139721f1361c5619133492220049f3b6

Skrevet
Ikke rart det bkir mye skilsmisser når folk slutter å bry seg med hvordan man ser ut. Anonym poster: c3d32c5cffa21769bbb2c2ed4e8ecdc0
For en merkerlig mening om hvorfor det blir skilsmisser.. Anonym poster: 930d30834dc31cfda128c14e8041c823

Noen kilo til og fra er sjelden grunnen til en skilsmisse. Det er vel heller ikke snakk om å ikke bry seg om hvordan en ser ut. Det går an å bry seg uten å legge all sin energi i det. For noen mennesker er hovedfokuset utseende. Bortkastet spør du meg.

Skrevet

Det går fint an å la være å være ti kilo overvektig uten å ha utseende som hovedfokus altså. Det er bare å ikke ha spising og/eller godteri som hovedfokus heller.

Noen få kilo er neppe grunn til skilsmisse nei, men ti kilo, gjerne sammen med å ikke lenger gidde å barbere legger, fett hår med ettervekst, posete kosedresser hjemme...

Skrevet

Det går fint an å la være å være ti kilo overvektig uten å ha utseende som hovedfokus altså. Det er bare å ikke ha spising og/eller godteri som hovedfokus heller.

Noen få kilo er neppe grunn til skilsmisse nei, men ti kilo, gjerne sammen med å ikke lenger gidde å barbere legger, fett hår med ettervekst, posete kosedresser hjemme...

Så du mener ti kilo overvekt er ensbetydende med ubarberte legger, fett hår og kosedresser?

Skrevet

10 kg. ekstra (i forhold til den berømte BMI målinga) betyr ikke nødvendigvis at man spiser for mye altså. Jeg er for tung, men ingen oppfatter meg som overvektig selv om min BMI er litt over 27. Jeg både spiser sunt, fjerner kroppshår, vasker håret, går jevnlig til frisøren og kler meg pent hjemme. 10 kg. overvekt betyr ikke at man ikke prøver å se attraktiv ut. Ser minst like ofte tynne mennesker med ustelt hår, gule tenner, clogger og joggebukse.

Skrevet

Jeg syns du skal finne DIN trivselsvekt og drite i hva mannen din mener!! Viss ikke får du begynn å pirke på hans kropp så får han se hvor morsomt det er...

I en periode så la jeg på meg ganske raskt, gikk fra 56 til 64 kg, og dette kommenterte kjæresten min på en litt frekk måte "Du har virkelig fått en stor one-pack i det siste", etter dette utsagnet var jeg dødelig fornærmet i ukevis, og i protest hadde vi kun slankemat i huset (han måtte også spise det :P ) etter det har han aldri kommentert noe negativt om min kropp!

Skrevet

Mannen din er egoistisk, kravstor og stor i kjeften. Hvem er han som kan komme å si til deg at han ønsker at DU skal bli som du var for 2 år siden? Dummeste jeg har hørt..

Du har vært knallflink.

Skrevet
Jeg syns du skal finne DIN trivselsvekt og drite i hva mannen din mener!! Viss ikke får du begynn å pirke på hans kropp så får han se hvor morsomt det er... I en periode så la jeg på meg ganske raskt, gikk fra 56 til 64 kg, og dette kommenterte kjæresten min på en litt frekk måte "Du har virkelig fått en stor one-pack i det siste", etter dette utsagnet var jeg dødelig fornærmet i ukevis, og i protest hadde vi kun slankemat i huset (han måtte også spise det :P ) etter det har han aldri kommentert noe negativt om min kropp!

hehehe, den likte jeg. ;)

Skrevet

Synes mannen din er ganske urimelig. Greit nok at man skal se på hverandre og like det man ser. Og jeg kunne forstått han om du var veldig overvektig, men det er du jo ikke.

Man kan ikke forvente at kroppen blir den samme igjen etter en graviditet.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Men det gjelder vel andre veien også. Mange menn som går rundt og ser ut som en dass, ubarbert, ikke dusjer hver dag, joggebukse osv. Og forventer samtidig at damene deres skal se ut som fotomodeller...

Skrevet

Så du mener ti kilo overvekt er ensbetydende med ubarberte legger, fett hår og kosedresser?

Huff og huff.... hva med meg som er 20 kg for fet?? Løper inn på rommet og henter kosedressen og lar pelsen gro :P
Skrevet

Er han modell selv, da, eller? Hvis ikke kan han likegodt holde kjeft.

Du har dessuten født barn, og hvis han innbiller seg at du skal forbli den samme utseendemessig gjennom hele deres samliv (som man jo da får håpe varer livet ut), så kan han fort bli skuffet, altså.

Jeg trodde man elsket hverandre for den man er jeg, ikke den man var når man var 20 og ikke hadde fått noen barn enda.

Skrevet

Nå er jeg 164 høy og veier 64,8kg. Jeg har jobbet hardt det siste året og Komt meg ned snart 10kg. Det har ikke vært lett så akkurat nå er jeg veldig fornøyd. Men min "kjære" mann vil gjerne at jeg kommer meg tilbake til slik jeg var før fødselen for 2 år siden men jeg føler at kroppen er helt forandret og ser ikke helt hvordan jeg skal klare det jeg..,

Anonym poster: 6a42b33a019234fcefa376095444891b

Javel? Synes vekta di høres normal ut.

Skrevet

Jeg hadde engang en kjæreste som sa dette til meg da vi våkna etter en fest sammen med familien hans :

Faen som jeg skjemtes over deg i går kveld, du så skikkelig feit ut. Du ser ikke ut. Du ser ikke like fin og slnk ut som du var da vi møttes.

Hvis du har tenkt til å ese ut mer slik at du blir seende ut som en gris vil jeg ikke ha deg. Du ser allerede ut som ei ku.

Han ble en eks den samme dagen. Aldri angret.

Mannen jeg giftet meg med elsker meg akuratt slik jeg er.. Det er slik det skal være.

Føler virkelig med deg. Er du fornøyd med deg selv, så kan du be mannen din klappe igjen.

Skrevet

Huff og huff.... hva med meg som er 20 kg for fet?? Løper inn på rommet og henter kosedressen og lar pelsen gro tongue.png

Ja, rett på rommet med seg..! ;) Skamme seg...! :D

Skrevet

Jeg hadde engang en kjæreste som sa dette til meg da vi våkna etter en fest sammen med familien hans :

Faen som jeg skjemtes over deg i går kveld, du så skikkelig feit ut. Du ser ikke ut. Du ser ikke like fin og slnk ut som du var da vi møttes.

Hvis du har tenkt til å ese ut mer slik at du blir seende ut som en gris vil jeg ikke ha deg. Du ser allerede ut som ei ku.

Han ble en eks den samme dagen. Aldri angret.

Mannen jeg giftet meg med elsker meg akuratt slik jeg er.. Det er slik det skal være.

Føler virkelig med deg. Er du fornøyd med deg selv, så kan du be mannen din klappe igjen.

Å, Herrejesus for en dust! Godt du ikke lot deg pille på nesa! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...