Gå til innhold

Takk for det, jævla huseier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skjønner huseier godt ja, men ikke HI?

Det virker som om mange her ikke engang leser hovedinnlegget.

Man har ikke forståelse eller sympati for en mann som ler deg opp i ansiktet når du kommer til han med problemet ditt.

Han kan heller ikke bare TA depositumet helt uten videre.

Han må bidra til at det skal finnes en løsning, og her er løsningen fremleie, der du finner flere interesserte for han.

Joda, det er midt i juuula, det er sliitsomt å finne nye leietakere osv osv..

Det endrer ikke hva som står i husleieloven!

Jeg hadde utrolig dårlig samvittighet da jeg sa opp leiligheten min med umiddelbar virkning pga muggsopp. Fordi jeg tenkte på de stakkars huseierne mine. Jeg flyttet med en gang jeg, og brukte husleieloven som beskyttelse.

Jeg sa til huseierne at jeg skulle vaske ned leiligheten, kunne betale for de dagene jeg måtte bruke for å komme meg ut, og jeg kunne hjelpe dem å finne nye leietakere etter de hadde fjernet soppen.

Da de kjeftet meg opp i ansiktet, ropte og skrek, krevde at jeg skulle bo der i to mnd, OG fjerne muggsoppen (som også tydeligvis var min feil at var der), da skjønte jeg at ikke alle er bare snille og greie.

Det de gjør nå er å leie ut en leilighet med muggsopp som er vasket bort med klor og vann!

Ikke alle huseiere er greie de heller.. Noen tenker kun på å få inn penger, uten å gi noe som helst selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...