Berta_78 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #26 Skrevet 5. desember 2012 Det er ikke suketter da? Kan godt være!! Jeg er jo helt grønn ;-D Blir veldig flau hvis det er det. Er de hvite, runde, flate, 2-3 mm i diameter og uten merkinger i det hele tatt. I så fall: Putt en av dem, eller en bit av en i varmt vann (kokende varmt) og se om den bruser. Om den bruser, så hold den mot tunga og kjenn om den smaker så sterkt søtt at det er bittert. Bruser litt, smaker intenst søtt og løser seg opp i kokvarmt vann. Jeg skylder kanskje håndverkerne en mental unnskyldning fordi jeg tenkte det verste om dem...?
*Miss Flua* Skrevet 5. desember 2012 #27 Skrevet 5. desember 2012 Det er ikke suketter da? Kan godt være!! Jeg er jo helt grønn ;-D Blir veldig flau hvis det er det. Er de hvite, runde, flate, 2-3 mm i diameter og uten merkinger i det hele tatt. I så fall: Putt en av dem, eller en bit av en i varmt vann (kokende varmt) og se om den bruser. Om den bruser, så hold den mot tunga og kjenn om den smaker så sterkt søtt at det er bittert. Bruser litt, smaker intenst søtt og løser seg opp i kokvarmt vann. Jeg skylder kanskje håndverkerne en mental unnskyldning fordi jeg tenkte det verste om dem...? Hehe, men det var jo godt at det ikke var noe annet skummelt! det er jo Såklart ekkelt når det dukker opp noe pillelignende på barnerommet som du ikke vet hva er! Tenk hvis du hadde troppet opp på apoteket hehe, nå måtte jeg flire litt
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #28 Skrevet 5. desember 2012 Så hva var det? Og hihi, vet ikke om jeg hadde tort å slikke på noe jeg fant på gulvet etter noen bygdningsarbeidere ass... Anonym poster: 3f550b3c71be4b4e6b2abd5b1f6e51ea
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #29 Skrevet 5. desember 2012 Suketter seff. Anonym poster: e3633a23b4ecbdfabbb896ca1facbe58
Berta_78 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #30 Skrevet 6. desember 2012 Det er ikke suketter da? Kan godt være!! Jeg er jo helt grønn ;-D Blir veldig flau hvis det er det. Er de hvite, runde, flate, 2-3 mm i diameter og uten merkinger i det hele tatt. I så fall: Putt en av dem, eller en bit av en i varmt vann (kokende varmt) og se om den bruser. Om den bruser, så hold den mot tunga og kjenn om den smaker så sterkt søtt at det er bittert. Bruser litt, smaker intenst søtt og løser seg opp i kokvarmt vann. Jeg skylder kanskje håndverkerne en mental unnskyldning fordi jeg tenkte det verste om dem...? Hehe, men det var jo godt at det ikke var noe annet skummelt! det er jo Såklart ekkelt når det dukker opp noe pillelignende på barnerommet som du ikke vet hva er! Tenk hvis du hadde troppet opp på apoteket hehe, nå måtte jeg flire litt Takk, flua! Lo godt selv med ansiktet bak puten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå