Gå til innhold

Hvor kan man levere piller ol til analyse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant noen piller på gulvet etter håndverkerne. Disse var bittesmå og lå helt inni hjørnet på barnerommet de pusser opp. Jeg skulle gjerne likt å vite hva de strør om seg i et rom der en 1-åring tusler rundt og putter det meste i munnen.. Noen som vet hvor man kan få svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politiet? Samboeren fant masse stæsj på jobben etter en kunde, og leverte det inn til politiet. De fortalte hva det var der og da, da.. Men er jo mulig de kan sende det inn til analyse så lenge det er mistenkelig?!

Så utrolig ekkelt forresten å finne piller på barnerommet :/

Skrevet

Hvis de er merket med bokstaver eller nr kan du prøve å Google de og.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ta de på apoteket først og fremst. lykke til!

Skrevet

Politiet? Samboeren fant masse stæsj på jobben etter en kunde, og leverte det inn til politiet. De fortalte hva det var der og da, da.. Men er jo mulig de kan sende det inn til analyse så lenge det er mistenkelig?!

Så utrolig ekkelt forresten å finne piller på barnerommet :/

Ja, utrolig guffent. Får så vondt i magen av å tenke på hva som kunne ha skjedd! Tenker at det er litt flaut å levere til politiet hvis det er hodepinetabletter eller blodfortynnende eller noe :-)

Skrevet

Hvis de er merket med bokstaver eller nr kan du prøve å Google de og.

Bra tips. Skal sjekke.

Skrevet

Ta de på apoteket først og fremst. lykke til!

Takk! Tror jeg gjør det.

Skrevet

Hva stod det på de? Nysgjerrig!

Anonym poster: 6a606ff3def46c6ad59f46b10ffd1898

Skrevet

Apoteket analyserer ingenting, Vi bruker bare linken som himmel og hav la ut. Bare å søke selv :-)

Skrevet

Hva stod det på de? Nysgjerrig!

Anonym poster: 6a606ff3def46c6ad59f46b10ffd1898

Helt umerkede. Kommer ingen vei!

Skrevet

Du kjenner ingen sykepleier som jobber mye med medisiner? Feks hjemmespl? Kanskje hun/han kan gjenkjenne de :)

Lukter de noe?

Skrevet

Lukter det noe av de da?

Prøver å lukte, men jeg er litt sår under nesen, og har nettopp smurt på eight hour cream (som lukter utrolig sterkt..)! Passet ganske dårlig ;)

Skrevet

Lukter det noe av de da?

Prøver å lukte, men jeg er litt sår under nesen, og har nettopp smurt på eight hour cream (som lukter utrolig sterkt..)! Passet ganske dårlig ;)

Skrevet

Det er ikke suketter da?

Kan godt være!! Jeg er jo helt grønn ;-D Blir veldig flau hvis det er det.

Skrevet

Du kjenner ingen sykepleier som jobber mye med medisiner? Feks hjemmespl? Kanskje hun/han kan gjenkjenne de :)

Lukter de noe?

Nei.. Ikke som bor i nærheten. Men jeg begynner å få en følelse av at denne historien har mistenkelige paralleller til nicket ditt :-)

Skrevet

Det er ikke suketter da?

Er de hvite, runde, flate, 2-3 mm i diameter og uten merkinger i det hele tatt. I så fall:

Putt en av dem, eller en bit av en i varmt vann (kokende varmt) og se om den bruser. Om den bruser, så hold den mot tunga og kjenn om den smaker så sterkt søtt at det er bittert.

Skrevet

Det er ikke suketter da?

Er de hvite, runde, flate, 2-3 mm i diameter og uten merkinger i det hele tatt. I så fall:

Putt en av dem, eller en bit av en i varmt vann (kokende varmt) og se om den bruser. Om den bruser, så hold den mot tunga og kjenn om den smaker så sterkt søtt at det er bittert.

Ok, skal prøve..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...