Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #26 Skrevet 5. desember 2012 Jeg skal jobbe med en oppgave som skal leveres i morgen. Skulle bruke hele dagen, men hittil har jeg levert barn, sovet ett par timer, vært i butikken, sett american horror story og spilt xbox! Godt jeg nesten er ferdig med oppgaven! Anonym poster: c55b24108a9e79eaa9cbe535db17d91a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #27 Skrevet 5. desember 2012 Sitter faktisk å gråter fordi jeg ikke klarer å ta vare på meg selv eller barna i en periode fremover pga sykdom. Synes det var en veldig tøff sak å innrømme ovenfor meg selv at jeg ikke klarer det, også veldig tøft å måtte be noen andre om å ta ansvar for mine små fremover. Det eneste jeg håper på nå er at jeg blir fort frisk og at noen ordner i stand slik at barna får en fin julemåned. Anonym poster: 9d3932ce865efe2a476266af8e4e91f9
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2012 #28 Skrevet 5. desember 2012 Jeg ligger på sofaed bed dyde, te, paracet, kdeedex og pleier febered og ded vodde halsed.
mrsrogaland. Skrevet 5. desember 2012 #29 Skrevet 5. desember 2012 Jeg ligger på sofaed bed dyde, te, paracet, kdeedex og pleier febered og ded vodde halsed. Lurte på hva du hadde sniffet et sekund nå... Men så forsto jeg greia.
Gjest Julemusa83 Skrevet 5. desember 2012 #30 Skrevet 5. desember 2012 Har lesedager før eksamen.alt annet er mer interesangt
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 5. desember 2012 #31 Skrevet 5. desember 2012 Har støvsugd huset, vasket et par maskiner med klær, trillet tur med barna og nå har jeg endelig fått litt alenetid mens de sover. Også havnet jeg plutselig her
kaklemor Skrevet 5. desember 2012 #32 Skrevet 5. desember 2012 Har vært våken siden halv fem, så har ryddet huset Vasket klær, brettet klær og storebror våknet. Leverte i bhg og vært på kontroll med lillebror Nå sitter jeg og mannen i sofaen og slapper av
DotM Skrevet 5. desember 2012 #33 Skrevet 5. desember 2012 Prøver å lese til eksamen, det går ikke så bra
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #34 Skrevet 5. desember 2012 Har bakt kakemenn, og skal nå sette meg ned og nyte en kopp te og smake på kakene før jeg rydder noe som helst. Må nyte det mens ungene har besøk og leker fint! Anonym poster: c5f4cec51fc7703607522444527102e8
May the force be with you Skrevet 5. desember 2012 #35 Skrevet 5. desember 2012 Her ser jeg på alt som burde vært gjort:P Har pakka inn noen julegaver, lekt litt med sønnen, sett på tv og surfa på nettsider:P ..skulle ha satt sammen pepperkake-kirka, rydda i klesvasken, tørka litt støv, fiksa bildekalendere.. Ja...går og henter posten jeg:P
L-8 Skrevet 5. desember 2012 #36 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har hatt eksamen tre av fire denne uken!! Nå skal jeg lese til morgendagens eksamen, prøve å fyre opp litt varme i dette huset og vurdere og lage litt god middag til mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage. Men FØRST skal jeg belønne meg selv med en kaffekopp og marsipangris under pleddet fordi jeg var så sabla flink på dagens eksamen ;-)
★julestjerne★ Skrevet 5. desember 2012 #37 Skrevet 5. desember 2012 Har laga aprikosmos. Burde både handle og vaske, kanskje i morgon..
Gjest vinterbrud Skrevet 5. desember 2012 #39 Skrevet 5. desember 2012 Her gjøres ingenting i dag omtrent,men har ryddet litt og støvsugd litt. Vinduene ser ikke ut,men det får bare vente siden det er iskaldt her. Nå lager jeg middag,og skal snart hente min datter på sfo. Rommet hennes skulle vært rydda,men der dominerer hytta hennes som hun er så glad i.Det er gøy med hyttebygging med tepper og stoler.
mrsrogaland. Skrevet 5. desember 2012 #40 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har hatt eksamen tre av fire denne uken!! Nå skal jeg lese til morgendagens eksamen, prøve å fyre opp litt varme i dette huset og vurdere og lage litt god middag til mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage. Men FØRST skal jeg belønne meg selv med en kaffekopp og marsipangris under pleddet fordi jeg var så sabla flink på dagens eksamen ;-)
L-8 Skrevet 5. desember 2012 #41 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har hatt eksamen tre av fire denne uken!! Nå skal jeg lese til morgendagens eksamen, prøve å fyre opp litt varme i dette huset og vurdere og lage litt god middag til mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage. Men FØRST skal jeg belønne meg selv med en kaffekopp og marsipangris under pleddet fordi jeg var så sabla flink på dagens eksamen ;-) Jeg FORTJENER det :*
<3 O&O <3 Skrevet 5. desember 2012 #42 Skrevet 5. desember 2012 Har hatt 2 av barna hjemme i dag. Vi har bakt både smultringer og serinakaker i dag. Etterpå rydda vi gulvene slik at jeg fikk støvsugd. Vaskemaskinnen går for fullt og snart skal middagen på kok. Godt med en fridag:)
CaptainHindsight Skrevet 5. desember 2012 #43 Skrevet 5. desember 2012 Jeg hadde noen timer alene før mannen kom hjem så tenkte jeg kunne overraske med rent hus og pakke inn den ene julegaven til han (Beste tekruset noensinne. Er bilde av Mr. T og det står Mr. Tea på Haha) Begynte å pakke inn pakken, rolig og kjærlig. Men søren, fant ikke teip-enden. Neivel, da får vi trå til med tapetkniven da. Men oi, skar gjennom to-tre lag, okay, der fikk jeg det til. Teipe langsiden, so long so good. Brette inn kan--- Nei, der ble det bulk. Prøve igjen. Brette inn og stram--- Nei, der røk papiret gitt. Så da hev jeg den halvpakkede julegaven i vinduskarmen og lagde meg kakao i steden. Ryddig hus er overvurdert.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #44 Skrevet 5. desember 2012 Farger håret rååsa og tegner min neste tattoo. Harry? Jupp, that's me! Anonym poster: 5f7fb28caad71c8acfd1d0d18bc5dc8a
PintSizedDictator Skrevet 5. desember 2012 #45 Skrevet 5. desember 2012 Gråter nesten selv i frustrasjon. Jeg har absolutt ingenting å ta meg til Alt av husarbeid er gjort... gjerne dobbelt og trippelt opp fordi jeg -må- ha noe å holde på med om dagene, men nå har jeg faktisk ikke mer klær å vaske, gulvene er vasket og dassen har aldri vært så ren før... ikke badet heller. Faen og D: Jeg trenger en hobby, men det er ikke noe som frister å holde på med. *syte & klage* Du kan få rydde og vaske huset mitt. Da har du sikkert jobb frem til jul Anonym poster: e9c3a3c8fbecf49435e7a29b16e8d8c8 Jeg hadde gjort det med glede! Så lenge det får tiden til å gå Kan du ikke komme hit også?? Pretty please?? ) helt ærlig ble jeg nesten litt kvalm av deg her jeg ligger i rot til oppunder ørene og gjør nada nix.. Neida.. Du er kjempeflink! Haha jeg kan forsikre deg om at dette ikke er noe hverdagslig for meg Men når kjedsomheten blir for mye så kan jeg finne på å gjøre slike ting
Lille- MO Skrevet 5. desember 2012 #46 Skrevet 5. desember 2012 har dusja meg og mini, skulle egentlig til sverige å handle med søsteren min og gutten hennes men siden man brått må ha pass for å dra til sverige(frem til den 12.des) så utsatte vi turen til slutten av neste uke. ) de kom heller hit på besøk så har vi kost oss med grønnsakssuppe. jo også har jeg vasket klær og fikset tørketrommelen
Gjest Miryks Skrevet 5. desember 2012 #48 Skrevet 5. desember 2012 Akkurat henta eldstejenta i barnehagen. Med bil. For første gang. It felt gooooood
Gjest Heartbroken Skrevet 5. desember 2012 #49 Skrevet 5. desember 2012 Jeg ligger på sofaed bed dyde, te, paracet, kdeedex og pleier febered og ded vodde halsed. Huffda, stakkars deg! God bedring! Jeg sitter sove-vakt på Gullungen. Dvs at jeg med ujamne mellomrom må putte tutten i han siden han er kjempetrøtt men ikke klarer helt å finne søvnen om dagene. Det kan gå alt fra 2 min til et kvarter mellom hver gang, derfor gidder jeg ikke begynne med noe, for da kan du banne på at han mister tutten Derfor er det myyyye lurere å sitte på Dib mellom turene bort til vuggen!
Gjest jule-Juliea Skrevet 5. desember 2012 #50 Skrevet 5. desember 2012 Sitter da for fader og griner jeg også! Havna utpå i går g eksamens forberedende dag i dag og eksamen i morgen :/ Dårlig prioritering vin og sex vant over sosialkunnskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå