Gjest Vicky Pollard Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Neida, det gjør jeg ikke Sitter å kjeder meg, gjør jeg. Mens jeg heller skulle vaska litt i huset. Meen gidder ikke. Ble bare så inspirert av alle tusen "sitter her og gråter" - overskriftene jeg har lest her i det siste. Hva gjør dere nå?
Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har studiedag og skulle vaske, rydde, pakke inn noen julegaver og så langt har jeg tatt av sengetøyet. Effektiv, ja ikke sant?
stearin Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Det samme... Bortsett fra at jeg ikke kjeder meg. Burde også vasket huset litt, ryddet og vasket klær. Håper internettet forsvinner til ikveld så jeg får gjort noe hehe
SagflisiHåret Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Venter på slankekrigen, mitt favoritt sykemeldt-pga-ekstrem-kvalme-og-oppkast-program:)
stearin Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har studiedag og skulle vaske, rydde, pakke inn noen julegaver og så langt har jeg tatt av sengetøyet. Effektiv, ja ikke sant? Wow, du har vært mye mer effektiv i dag enn det jeg har! Så flink du er
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Sitter og gråter. Anonym poster: 89a17b12a39b71c847ac7d706b175cf6
det er berre mordi Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Er sykemeldt ut uka og burde sikkert gjort alt mulig, men har fått beskjed om å ta det med ro, så da er det kanskje like greit at jeg ikke gjør noe. (selv om jeg egentlig ikke har tid til det).
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Sitter med dårlig samvittighet over å ikke gjøre noe Anonym poster: 4b5c244884d948c88c723c8f89c82fcc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Neida, jeg har faktisk pakket inn gaver i dag! En hel del faktisk. Snart skal jeg ut og handle inn et par flere gaver, et dåpskort, ingredienser til en kake jeg skal bake, og så skal jeg lage middag! Senere skal jeg steke noen cookies av en deig som har lagt og godgjort seg siden i går kveld. Innimellom blir det bim, for trenger pauser for at kvalmen ikke skal slå meg helt ut. Anonym poster: 89a17b12a39b71c847ac7d706b175cf6
Love my kidz Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Sitter og planlegger hva jeg skal ha på meg på julebord på lørdag, samt finne ut hva slags mat jeg skal bidra med (spleiselag)
Gjest cunning stunts Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Fillekjerring, nå skulle jeg inn og være julegod og trøste... skulle ha skikkelig feelgood-lunsj her nå. Men da får jeg bare finne noen å hetse til matpakka er fortært og så jobbe videre i stedet.
PintSizedDictator Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Gråter nesten selv i frustrasjon. Jeg har absolutt ingenting å ta meg til Alt av husarbeid er gjort... gjerne dobbelt og trippelt opp fordi jeg -må- ha noe å holde på med om dagene, men nå har jeg faktisk ikke mer klær å vaske, gulvene er vasket og dassen har aldri vært så ren før... ikke badet heller. Faen og D: Jeg trenger en hobby, men det er ikke noe som frister å holde på med. *syte & klage*
SmellyCat Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 Burde jobbet, men hodet mitt har tatt en veldig tidlig juleferie i år.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Sykemeldt med jobbabstinenser, har lurt meg inn og lest litt mail, vil så gjerne gå på jobb men er nyoperert :-( Anonym poster: 61b812977f67af2be50a6eb7599925fd
Mammaaaaaa Skrevet 5. desember 2012 #15 Skrevet 5. desember 2012 Driver å rydder i huset mens småen er med og hjelper til;) Nå er det en liten kaffepause før vi skal rydde litt til! Både jeg og Småen er forkjølet og ute er det kaaaldt, så blir innedag idag!
LilleBamBam+EnTil Skrevet 5. desember 2012 #16 Skrevet 5. desember 2012 Blæh......sitter her og holder på med eksamen, drittkjedelig. Ser ut som en dass og føler meg som en dass. Så skal jeg eeeeeeegentlig gå en tur, for det bør alle gravide gjøre hver dag. Men frister lite i nesten 20 minusgrader.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #17 Skrevet 5. desember 2012 Gråter nesten selv i frustrasjon. Jeg har absolutt ingenting å ta meg til Alt av husarbeid er gjort... gjerne dobbelt og trippelt opp fordi jeg -må- ha noe å holde på med om dagene, men nå har jeg faktisk ikke mer klær å vaske, gulvene er vasket og dassen har aldri vært så ren før... ikke badet heller. Faen og D: Jeg trenger en hobby, men det er ikke noe som frister å holde på med. *syte & klage* Du kan få rydde og vaske huset mitt. Da har du sikkert jobb frem til jul Anonym poster: e9c3a3c8fbecf49435e7a29b16e8d8c8
mrsrogaland. Skrevet 5. desember 2012 #18 Skrevet 5. desember 2012 Gikk en laang tur for å få sønnen min til å sove, 200m før vi var hjemme igjen sovnet han. ( ) Gikk inn døra, kledde av han og la han i senga. So far, so good. Trøtt og døsig. Lukket døra, gikk å satt meg i stua. VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL! Jaja, han sov 1 minutt ca.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. desember 2012 #19 Skrevet 5. desember 2012 Brukt formiddagen på å bake en haug med julemenn sammen med 2 åringen. Ser dobbelt og føler meg som en zombie.. Siden jenta bestemte seg for å våkne hver halvtime frem til kl 5 i natt.. Og stå opp kl 7. Zzzzzzz... Hva sa du igjen??! Jo! Så nå sover ho og jeg håper ho fortsetter med det til ca halv tre.. Ligger på sofaen og slumrer, men greier ikke sovne for jeg stoler ikke på babysitteren som piper i tide og utide fordi det er minusgrader ute.. Har lyst på en feit kebab og en iskald bokscola.. Og nå skal jeg si noe som gjør at sikkert noen ringer barnevernet.. Når hun våkner skal jeg sende henne bort til farmor slik at jeg kan slappe av frem til etter barnetv. Gleder meg!! Just me myself alone!! Sukk..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #20 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har vaska og rydde hele huset mens lille nyfødt tok luren sin. Såhar jeg baka brød, som jeg nå sitter og spiser mens lille ligger ved siden av meg på sofaen og kikker;) Og nå er det vel dags for litt ammin tenker jeg... Anonym poster: ad4311a3e7d1918b43bde4581bf16aea
PintSizedDictator Skrevet 5. desember 2012 #21 Skrevet 5. desember 2012 Gråter nesten selv i frustrasjon. Jeg har absolutt ingenting å ta meg til Alt av husarbeid er gjort... gjerne dobbelt og trippelt opp fordi jeg -må- ha noe å holde på med om dagene, men nå har jeg faktisk ikke mer klær å vaske, gulvene er vasket og dassen har aldri vært så ren før... ikke badet heller. Faen og D: Jeg trenger en hobby, men det er ikke noe som frister å holde på med. *syte & klage* Du kan få rydde og vaske huset mitt. Da har du sikkert jobb frem til jul Anonym poster: e9c3a3c8fbecf49435e7a29b16e8d8c8 Jeg hadde gjort det med glede! Så lenge det får tiden til å gå
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. desember 2012 #22 Skrevet 5. desember 2012 Gråter nesten selv i frustrasjon. Jeg har absolutt ingenting å ta meg til Alt av husarbeid er gjort... gjerne dobbelt og trippelt opp fordi jeg -må- ha noe å holde på med om dagene, men nå har jeg faktisk ikke mer klær å vaske, gulvene er vasket og dassen har aldri vært så ren før... ikke badet heller. Faen og D: Jeg trenger en hobby, men det er ikke noe som frister å holde på med. *syte & klage* Du kan få rydde og vaske huset mitt. Da har du sikkert jobb frem til jul Anonym poster: e9c3a3c8fbecf49435e7a29b16e8d8c8 Jeg hadde gjort det med glede! Så lenge det får tiden til å gå Kan du ikke komme hit også?? Pretty please?? ) helt ærlig ble jeg nesten litt kvalm av deg her jeg ligger i rot til oppunder ørene og gjør nada nix.. Neida.. Du er kjempeflink!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2012 #23 Skrevet 5. desember 2012 Jeg kom akkurat ned etter å ha ryddet og vasket doen oppe, tatt av sengtøyet til storesøster som har hatt omgangssjuka, hengt ut dynene til lufting, satt på en maskin med klær og støvsuget hele etasjen oppe og trappene ned. Nå måtte jeg ha en pause fordi jeg er så varm før jeg skal støvsuge og vaske litt nede.. Gjorde litt igår og håper jeg klarer resten idag. Så blir det pynting til jul om jeg orker
TPK Skrevet 5. desember 2012 #24 Skrevet 5. desember 2012 Sitter med minsten på 5 mnd på fanget, siden han ikke vil godta noe annet i dag. Sånn har vi stort sett sittet i hele formiddag. Har begynt litt på middagen da. Koker svineknoke til lapskaus. Og så har jeg vannet blomstene. Men nå ser det ut som han sovner, så da får jeg benytte sjansen til å gjøre noe!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. desember 2012 #25 Skrevet 5. desember 2012 Sitter på bussen inn til byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå