Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. desember 2012 #26 Skrevet 4. desember 2012 605 står det på deg Så har akkurat hatt jubileum Gratulerer
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. desember 2012 #27 Skrevet 4. desember 2012 Wohooii! hurra for meg da regner jeg med det ikke er telly med fra de andre årene jeg var her som prøver og forrige graviditet da hadde jeg nok sprengt skalan
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. desember 2012 #28 Skrevet 4. desember 2012 hmm, hva slags jubileum ligger jeg an til da tro? Du da! 2150!! Din lille Bin/Dib tøs
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. desember 2012 #29 Skrevet 4. desember 2012 jepp, dib is my love and my life <3 <3 <3 Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå