what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Gleder meg til 500 flere sammen med dere:)
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Hohoi, du kommer deg Blir litt irritert jeg, har vært her siden 2004..og på siden min vises det laaangt flere innlegg enn det som vises offentlig her ;( de starta vel på null da de forandra på sidene her sikkert. Skikkelig fornærma ;( .. Neida
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2012 Hohoi, du kommer deg Blir litt irritert jeg, har vært her siden 2004..og på siden min vises det laaangt flere innlegg enn det som vises offentlig her ;( de starta vel på null da de forandra på sidene her sikkert. Skikkelig fornærma ;( .. Neida Jeg gjør det:) Har til og med fått en ekstra prikk og stiger dermed et hakk opp på rangstigen, hihi! Det tror jeg det gjør på alle sine sider. Enten fordi noen føler for å signere anonymt i blant eller at de har lagt sammen totalinnlegg eller noe.. Men ikke få panikk, vi vet du har et liv utenom her!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Hohoi, du kommer deg Blir litt irritert jeg, har vært her siden 2004..og på siden min vises det laaangt flere innlegg enn det som vises offentlig her ;( de starta vel på null da de forandra på sidene her sikkert. Skikkelig fornærma ;( .. Neida Jeg gjør det:) Har til og med fått en ekstra prikk og stiger dermed et hakk opp på rangstigen, hihi! Det tror jeg det gjør på alle sine sider. Enten fordi noen føler for å signere anonymt i blant eller at de har lagt sammen totalinnlegg eller noe.. Men ikke få panikk, vi vet du har et liv utenom her! Først og fremst, gratulerer med prikken ;)Alltid stas med en ekstra prikk Ü Njaaa, liv og liv..Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2012 Hohoi, du kommer deg Blir litt irritert jeg, har vært her siden 2004..og på siden min vises det laaangt flere innlegg enn det som vises offentlig her ;( de starta vel på null da de forandra på sidene her sikkert. Skikkelig fornærma ;( .. Neida Jeg gjør det:) Har til og med fått en ekstra prikk og stiger dermed et hakk opp på rangstigen, hihi! Det tror jeg det gjør på alle sine sider. Enten fordi noen føler for å signere anonymt i blant eller at de har lagt sammen totalinnlegg eller noe.. Men ikke få panikk, vi vet du har et liv utenom her! Først og fremst, gratulerer med prikken ;)Alltid stas med en ekstra prikk Ü Njaaa, liv og liv..Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Og da skal vi stå parat i cheerleaderkostymer med konfetti og Moët i glassene:D Masse god bedring til de små hjertene:)
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2012 Antall innlegg? Hvor står der? Under nicket og bildet ditt
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Hohoi, du kommer deg Blir litt irritert jeg, har vært her siden 2004..og på siden min vises det laaangt flere innlegg enn det som vises offentlig her ;( de starta vel på null da de forandra på sidene her sikkert. Skikkelig fornærma ;( .. Neida Jeg gjør det:) Har til og med fått en ekstra prikk og stiger dermed et hakk opp på rangstigen, hihi! Det tror jeg det gjør på alle sine sider. Enten fordi noen føler for å signere anonymt i blant eller at de har lagt sammen totalinnlegg eller noe.. Men ikke få panikk, vi vet du har et liv utenom her! Først og fremst, gratulerer med prikken ;)Alltid stas med en ekstra prikk Ü Njaaa, liv og liv..Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Og da skal vi stå parat i cheerleaderkostymer med konfetti og Moët i glassene:D Masse god bedring til de små hjertene:) Hehe, nice B-) Takk for det, gubben er og syk nå... og alle vet hvordan det er
L-8 Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Antall innlegg? Hvor står der? Under nicket og bildet ditt Oi!! Jizez... Jeg dibber tydeligvis mer enn jeg trodde XD
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Velkommen skal du være Og jeg har som Ingrid Espelid Hovig pleier å si, nemlig jukset litt. Ny profil, og da starter man på null igjen
It's all about me Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil vil dette innlegget bli halvveis til 4000.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil vil dette innlegget bli halvveis til 4000. Absolutt ;D
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil vil dette innlegget bli halvveis til 4000. Grattis Her når vi milepæler rett som det er
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg
min<3 Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg Hei 3 ganger til, så har du også jubileum
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg Hei 3 ganger til, så har du også jubileum Hehe, det hadde du jaggu meg rett i
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg Hei 3 ganger til, så har du også jubileum Hehe, det hadde du jaggu meg rett i Hei-hei-hei
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg Hei 3 ganger til, så har du også jubileum Hehe, det hadde du jaggu meg rett i Hei-hei-hei
min<3 Skrevet 4. desember 2012 #21 Skrevet 4. desember 2012 Akkurat nå så er syke barn, julekakebaking og dinbaby min verden ;D Så ja, vi får se om jeg når opp til 2000 før jula kommer, vi får se Jeg heier på deg Hei 3 ganger til, så har du også jubileum Hehe, det hadde du jaggu meg rett i Hei-hei-hei En gang til å så er du der
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #22 Skrevet 4. desember 2012 Sånn Og med dette ønsker jeg dere en god natt! Skal følge eksemplet til han som snorker ved siden av meg.
what a drittkjerring Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #23 Skrevet 4. desember 2012 Sånn Og med dette ønsker jeg dere en god natt! Skal følge eksemplet til han som snorker ved siden av meg. Da kan man ikke annet enn å gratulere:D Natta!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. desember 2012 #24 Skrevet 4. desember 2012 hmm, hva slags jubileum ligger jeg an til da tro?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. desember 2012 #25 Skrevet 4. desember 2012 Kan noen gå inn å sjekke meg?? Nå ble jeg nysgjerrig her greier ikke sjekke fra mobilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå