S_Dreams Skrevet 4. desember 2012 #26 Skrevet 4. desember 2012 Slår av nesten all julebelysning. Eneste unntaket er utelysene og to led julestjerner som henger i vinduene inne. Ellers pleier lyset i gangen å stå på omtrent hele tiden.
GodFisk Skrevet 4. desember 2012 #28 Skrevet 4. desember 2012 Jeg slår også av alt. Liker å føle meg trygg når jeg legger meg
<3 O&O <3 Skrevet 4. desember 2012 #29 Skrevet 4. desember 2012 Ja, har alltid gjort det. Har vanen med meg hjemmefra.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. desember 2012 #30 Skrevet 4. desember 2012 SELVFØLGELIG!!!!! For det første: det er brannfarlig (som alt annet elektrisk), gjerne mer også fordi man ofte ikke er så nøye på kvalitet/sikkerhet rundt slike ting, og man tenker ikke over at det er brannfarlig, (er en grunn til at det er dobbelt så mye branner i desember som ellers i året) For det andre: Jeg har ikke god nok råd til å fordoble strøregninga for en måned. Så her ikke bare skrus det av, men kontakten dras ut. Jeg har opplevd brann så jeg er ekstra opptatt av brannsikkerhet.
soleia Skrevet 4. desember 2012 #31 Skrevet 4. desember 2012 Adventstjernene i metall står på, men dei andre sløkkjer me om natta og når me går ut. Har høyrt at dei sjuarma kan vere skumle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå