Gå til innhold

Slukker dere julelysene til natta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slår av nesten all julebelysning. Eneste unntaket er utelysene og to led julestjerner som henger i vinduene inne.

 

Ellers pleier lyset i gangen å stå på omtrent hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slår også av alt. Liker å føle meg trygg når jeg legger meg ;)

Skrevet

Ja, har alltid gjort det. Har vanen med meg hjemmefra.

 

Skrevet

SELVFØLGELIG!!!!!

 

For det første: det er brannfarlig (som alt annet elektrisk), gjerne mer også fordi man ofte ikke er så nøye på kvalitet/sikkerhet rundt slike ting, og man tenker ikke over at det er brannfarlig, (er en grunn til at det er dobbelt så mye branner i desember som ellers i året)

For det andre: Jeg har ikke god nok råd til å fordoble strøregninga for en måned. Så her ikke bare skrus det av, men kontakten dras ut.

 

Jeg har opplevd brann så jeg er ekstra opptatt av brannsikkerhet.

Skrevet

Adventstjernene i metall står på, men dei andre sløkkjer me om natta og når me går ut. Har høyrt at dei sjuarma kan vere skumle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...