Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Tenker ikke på utelys, men stjerner, adventsstaker og andre ting som lyser i vinduene. Står de på hele natta, eller skrur dere de av før dere legger dere? Mulig jeg er overnervøs, men jeg skrur av absolutt alt, med tanke på brannfare... Anonym poster: 67883e1d24a1ddbe910d8f5a9caf0cd0
Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Slukker julelys når vi sover og når vi er ute av huset
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Slukker alt. Tør ikke annet.. Anonym poster: babdbd9daa36e2ffd9a3bc39fbf99cfe
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Slukker de. Har akkurat vært på brannvernkurs hvor en brannmann virkelig fikk prentet inn i oss hva slags brannfeller særlig disse pappstjernene er så jeg slukker alt... Anonym poster: f13592704192039063d4c517e62b4f2e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Slukker alt. Anonym poster: 2c8a8b01f26281bd463e02db1f61791c
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Ikke de på treet i hagen, men alt annet ja.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Her står de på (stjernene i vinduene), juletreet også, når den tid kommer. Brannfaren er neppe større enn på andre typer lys. (Og vi har på lysene på badet, i yttergangen, i entreen og på barnerommene hele natta også) Anonym poster: 285f4043ac443fd7c513227912367651
Gjest Mrs. Careface Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Jepp. Av på natta utenom utelysa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 De står på hele tiden. Halve kosen er jo å stå opp eller komme hjem etter at det er mørkt til lysene i vinduene. Men har ikke slik vanlig stake da. Bare stjerne med sparepære som ikke blir varm og en annen stjerne med bittesmå diodelignende lys som heller ikke blir varme. Anonym poster: efa29985a1da5b4458a2977be45c1192
Kortslutning Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ja, vi slukker alt. Og man skal ikke la adventslys være på når man drar ut. Spesielt adventsstaker/slike med sju lys.. Endret 4. desember 2012 av Kortslutning
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #12 Skrevet 4. desember 2012 Alt i huset blir slukket utenom badet, uansett årstid. Anonym poster: ac14c1a1136317a4186a0b26b64559b0
Gjest Heartbroken Skrevet 4. desember 2012 #13 Skrevet 4. desember 2012 Jeg skrur av alt om natten, men når vi drar ut lar jeg de stå på. Det er jo så koselig å komme hjem til lys i (nesten) alle vinduer.
Inked girl Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Skrur av alle lys både på natta og når vi ikke er hjemme.
Audix78 Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Slår av alle lys på natta uansett ute og inne og taklamper.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Ja, slår av alt lys inne. Anonym poster: 18b3e7348532381abfe951ceaac91f0a
Gjest Julia1984 Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 Slår av alle lys på natta uansett ute og inne og taklamper. Hvorfor ute?
Nirgal Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 Her står de på - Men det er bare fordi de er i glass og metall, hadde de vært i tre/papp hadde jeg slukkett jeg og.
Audix78 Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Slår av alle lys på natta uansett ute og inne og taklamper. Hvorfor ute? Har bare julelys ute, men de er satt på med stikkontakter inne. Ledningene ligger gjennom dørsprekken (gammelt og skjevt hus med plass til det) så hvis det skulle bli elektrisk feil så kan det like gjerne skje inne.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 Jeps, skrur av, selv om det er veldig kos med lysa på
★julestjerne★ Skrevet 4. desember 2012 #23 Skrevet 4. desember 2012 Slår av alt, likar ikkje å sove i ei brannfelle..
TPK Skrevet 4. desember 2012 #24 Skrevet 4. desember 2012 De står på. Men er av metall da. Hadde ikke tatt sjansen med papirstjerne.
Ennai Skrevet 4. desember 2012 #25 Skrevet 4. desember 2012 Slukker alt, men det er mest fordi alt er koblet opp til to brytere som jeg skår av uansett om natta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå