Gå til innhold

Bruker dere penger hver dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det til at jeg så og si drar kortet for et eller annet hver dag.. Og ds.går hundrelappene fort:(

 

Anonym poster: 4f16b51fed2acd91f72642c8a27c29aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hver dag, nei ^_^

Skrevet

Ja, dessverre.

 

Anonym poster: 87185abbd70bf1aecb08cf536c2c0f2f

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Stort sett hver dag, bortsett fra søndager ;)

Skrevet

Nei, langt i fra. I gjennomsnitt kanskje 2-3 ganger i uka + den dagen regningene trekkes. Men kan gå mange uker mellom hver gang jeg går på butikken.

 

Anonym poster: 8e2760ff181c325137725d3d15a8db5c

Skrevet

Nei. Men før kunne jeg gjerne det. Nå er mannen fulltidsstudent og har gått vesentlig ned i inntekt, så nå planlegges innkjøp. Blir lite småhandling.

 

Anonym poster: ac57b8bb0d8740f430beb4e8740c3929

Skrevet

Nei, langt i fra. I gjennomsnitt kanskje 2-3 ganger i uka + den dagen regningene trekkes. Men kan gå mange uker mellom hver gang jeg går på butikken.

 

Anonym poster: 8e2760ff181c325137725d3d15a8db5c

 

Hvor får du mat fra da?

 

Anonym poster: ac57b8bb0d8740f430beb4e8740c3929

Skrevet

Nei, langt i fra. I gjennomsnitt kanskje 2-3 ganger i uka + den dagen regningene trekkes. Men kan gå mange uker mellom hver gang jeg går på butikken.

 

Anonym poster: 8e2760ff181c325137725d3d15a8db5c

 

Hvor får du mat fra da?

 

Anonym poster: ac57b8bb0d8740f430beb4e8740c3929

 

Fryseren og kjøleskapet... Bor på landet, så vi må handle når vi først er i byen. Kan ikke kjøre to timer for en liter melk liksom.

 

Anonym poster: 8e2760ff181c325137725d3d15a8db5c

Skrevet

Nei, heldigvis ikke :) men bruker det gjennomsmittlig 3-4 ganger i uka regner jeg med.

 

Anonym poster: 2cc3d2ebe1dcb413f7c314f308095418

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei, 1-2 ganger i uka er normalen, og rundt midten av mnd blir det 1-2 dager ekstra, da det trekkes regninger...

Skrevet

Annenhver hvertfall. Ikke så flink til å planlegge:p

Skrevet

Nei bruker penger en dag i uka (noen ganger to) Da vi handler for en uke om gangen og innimellom handler vi ekstra brød/melk om det trengs. Ellers sånn utenom er jeg veldig flink til å legge igjen kortet mitt hver gang vi går på tur, for da får ikke kaffe på kafeen eller blad i kiosken ol. frista så fælt + at det er en fin måte å spare penger på og ikke kjøpe unødvendig mye ræl og stæsj man ikke tenker på at penger blir brukt til..

Skrevet

ja, jeg jobber slik at jeg må betale parkering hver dag..

 

Anonym poster: 0b95db703b216e6c454a3921da2a931d

Skrevet

Nei ikke hver dag, 2-3 dager i uka til vanlig.

Skrevet

Nei :) 2-3 ganger hver uke + lønningsdag når alle regninger blir betalt :)

Skrevet

Nei, som regel bare en gang i uka, noen ganger to og av og til flere ganger hvis jeg må betale en bussbilett eller noe sånt innimellom.

 

Anonym poster: e35fd7fa980a96c6b8860086cac258af

Skrevet

Ikke hver dag. Ble litt inspirert av luksusfellen sverige istad. Der var det ei dame som fikk beskjed om å ha en kalender på f.eks kjøleskapet som hun skrev 0 på de dagene hun ikke handlet, og beløpet på de dagene hun handlet. Da blir man bevisst på hvor ofte man bruker penger, og hvor mye :)

Skrevet

Ja, stort sett.

 

Anonym poster: fc9f82b3e851549fd1df5e03af8adac4

Skrevet

Bruker ikke kortet hver dag, men blir gjerne annenhver dag... Har ikke bil, så småhandler mye.

 

For en tid siden regnet jeg meg til hvor mye jeg kan bruke per dag. Kom på ca. 140 kr per dag (inkl. lørdager og søndager). Da var det straks enklere å følge budsjett :)

Skrevet

Nei. 3-4 dager i uka. Har ca 200 kr dagen å bruke på meg selv, så dersom jeg ikke handler på et par dager kan jeg kjøpe meg noe ekstra fint ;) Litt over 6000 pr mnd / 31 dager (ca). Bruker sjelden penger på søndager i hvert fall. Disse pengene inkluderer kun meg selv, ikke mat.

 

Handler mat en gang i uka. De andre gangene jg bruker penger er på bensin, regninger og shopping.

 

Anonym poster: 5de942d25b7f0006909ee6f368a70d66

Skrevet

Tja, 5-6 dager i uken blir det i alle fall. Stort sett på matbutikker, parkering , og nå for tiden også en del gaver. Småhandler heller litt her og der, siden jeg må ha med baby. Han liker ikke mange timers maraton på shopping :)

Skrevet

Som regel, men det blir skjerpings på nyåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...