Gå til innhold

Mistet baby :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket fylke bor venninnen din i? Landsforeningen uventet barnedød kan sikkert være til hjelp, de hjalp oss veldig da vi mistet. De har fylkeslag bl.a.

 

Anonym poster: e955c41afcf3b9b5c306560abc4b72c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det med henne?

 

Anonym poster: e955c41afcf3b9b5c306560abc4b72c1

Skrevet

Så vondt å høre... :( Det er flott at du stiller opp for veninna di. Husk at den største sorgen og savnet kommer etterhvert, så hun trenger nok å ha noen som vil støtte henne og være der når ting har roet seg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...