Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #26 Skrevet 5. desember 2012 Hvilket fylke bor venninnen din i? Landsforeningen uventet barnedød kan sikkert være til hjelp, de hjalp oss veldig da vi mistet. De har fylkeslag bl.a. Anonym poster: e955c41afcf3b9b5c306560abc4b72c1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #27 Skrevet 6. desember 2012 Hvordan går det med henne? Anonym poster: e955c41afcf3b9b5c306560abc4b72c1
Mamsenoglillegutt Skrevet 6. desember 2012 #28 Skrevet 6. desember 2012 Så vondt å høre... Det er flott at du stiller opp for veninna di. Husk at den største sorgen og savnet kommer etterhvert, så hun trenger nok å ha noen som vil støtte henne og være der når ting har roet seg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå