Gå til innhold

Hva tenker dere om dette? Hvem legger menn merke til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og hans nærmeste kompiser er veldig glad i damer med litt former. Det må ikke være for mye, slik at "magen henger over buksekanten" som mannen min sier. Men litt ekstra synes de er veldig fint. Store pupper og fyldig rompe er visst berre lekkert :-D

Men så har han også kompiser som liker best damer de kan ta begge nevene, og legge rundt livet deres. Vet ikke helt hvorfor det er så viktig, er vel bare en måleenhet :-D Men vi er alle forskjellige. Jeg liker godt menn som er litt høye og røsslige. Et slikt eksempel er han her:

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/anders-baasmo-christiansen-er-lei-av-kroppshysteriet-3679136.html

Lekker mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GENERELT er jeg enig, hvis menn kun skal dømme ut fra utseendet vil nok en god prosentandel av dem titte på den slanke dama fremfor hennes tykke venninne.

Basert på et førsteinntrykk tror jeg det er slik. Men hvis venninnen med de ekstra kiloene er blid og har en bra utstråling mens den tynne viser seg å ha sjarm som en tom pappeske så vil han antagelig raskt bytte "titte-objekt".

Skrevet

Det virker som om mange av dere tror at personlighet og utstråling ligger i fettet. Jo mer fett jo hyggeligere, og at tynne damer er noen hespetrær alle sammen.

Vel jeg har alltid vært tynn og godt trent samtidig som jeg er veldig snill og hyggelig. Jeg blir ofte festens midtpunkt på grunn av at jeg er morsom og får andre til å le. Jeg har mange slanke veninner og kolleger som også er veldig hyggelige. Selvfølgelig finnes det drittsekker også, både slanke og fyldige.

Så vil jeg leggetil at det å være slank ikke er ensbetydende med mangel på former. Jeg har både pupper og bak selv om jeg ikke har mage og tykke lår.

Anonym poster: 97b3b932993ee818e10a0c97d079a7b0

Skrevet

Det virker som om mange av dere tror at personlighet og utstråling ligger i fettet. Jo mer fett jo hyggeligere, og at tynne damer er noen hespetrær alle sammen.

Vel jeg har alltid vært tynn og godt trent samtidig som jeg er veldig snill og hyggelig. Jeg blir ofte festens midtpunkt på grunn av at jeg er morsom og får andre til å le. Jeg har mange slanke veninner og kolleger som også er veldig hyggelige. Selvfølgelig finnes det drittsekker også, både slanke og fyldige.

Så vil jeg leggetil at det å være slank ikke er ensbetydende med mangel på former. Jeg har både pupper og bak selv om jeg ikke har mage og tykke lår.

Anonym poster: 97b3b932993ee818e10a0c97d079a7b0

Njææææhhhh..... Dette er ikke ment som selvskryt, bare deling av erfaringer.

Men jeg har vært både tynn og litt overvektig, og jeg har ikke inntrykk av at kroppsfasong/ vekt er avgjørende for hvordan jeg oppfattes. Jeg hadde like mye "draget" på gutta da jeg veide 69 kg som nå som jeg veier 56 kg.

Men selv om jeg veide 13 kg mer før, så er personligheten min lik. Og det var det som avgjorde for meg, menn likte tydeligvis å omgås meg uavhengig av om det sto L eller S i jakkelappen.

Så jeg holder fortsatt en knapp på at menn tiltrekkes av personlighet, sjarme og utstråling :)

Anonym poster: 5df0c8336ddf75b33060334bb9313e46

Skrevet

Skjære alle over en kam!

Anonym poster: 70d9036ea4b4bbacd1f875e79a87ddc7

Skjære alle over en kam??

Hvordan er det du bruker en kam?

Gre alle under samme kam!!

Anonym poster: c5323c018cc906be6b722705cd7d7d35

Skrevet

Du tar feil. Skjære over samme kam. Sjekk ordboka, du. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...