Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #26 Skrevet 4. desember 2012 Mine hjerter: Klart det er deg jeg mener Får visst ikke sitert deg, skriver på mobilen..:S Så koselig. Tusen takk igjen, varmer godt:) Og til deg, fantastisk artig profilbilde.Syns du var skikkelig søt i det innlegget om hva folk gjør som nesten ingen andre vet at du gjør Sikker på at du har et nydelig hår
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. desember 2012 #27 Skrevet 4. desember 2012 Jeg vil berømme Mamman til Will&Ailo for å ha bein i nesa, og stå rakrygget når folk har vært usaklige og stygge mot henne. Sterk dame!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #28 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har lyst til å gi et kompliment til Lykke Fryd (nå Jule Fryd ). Hun virker som et varmt menneske med omsorg og sympati for andre. Synes ofte hun gir gode svar. Vil samtidig nevne at jul opp mordi er ei utrolig kul dame. Digger humoren din!
Countess Skrevet 4. desember 2012 #29 Skrevet 4. desember 2012 Jeg liker elsker livet jeg ..og mange andre da! Men jeg merker meg henne fordi hun alltid har noe pent og reflektert og si. Hun står for hvem hun er og hvilke verdier hun og mannen har. Selv om vi alle er anonyme her inne, bak hvert vårt nick så er vi jo mennesker bak nickene. De er tøff og sterk de som i dagens samfunn tørr å stå for noe som er litt annerledes. Stå for meningene sine, og alltid være saklig og snill..det er elsker livet Og jul opp mor di er det beste nicket
Gjest Heartbroken Skrevet 4. desember 2012 #30 Skrevet 4. desember 2012 Cath68 virker som en klok, sympatisk og reflektert dame som alltid svarer saklig og holder seg for god til å ta igjen samme hvor ufine anonyme kan være mot henne.
kosemamma<3 Skrevet 4. desember 2012 #31 Skrevet 4. desember 2012 Jeg liker veldig godt Kvinne79 Du virker som en helt fantastisk hyggelig og koselig dame. Virkelig jordnær og bare deg selv, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #32 Skrevet 4. desember 2012 Gjeeeeesp...... Anonym poster: 5e95e44668e4e12a4c12edd1cf699c29
kosemamma<3 Skrevet 4. desember 2012 #33 Skrevet 4. desember 2012 ..Når jeg tenker meg om, så tror jeg hun heter 79kvinne..?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. desember 2012 #35 Skrevet 4. desember 2012 Cath68 virker som en klok, sympatisk og reflektert dame som alltid svarer saklig og holder seg for god til å ta igjen samme hvor ufine anonyme kan være mot henne. Veldig enig Det er så mange fine her inne, men jeg er jo forferdelig dårlig på å¨ta sånne ting på sparken.. Veldig synd egentlig, for tror at det er viktig at alle blir husket innimellom
mrsrogaland. Skrevet 4. desember 2012 #36 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Captain Hindsigh (skrives det slik?) Jeg liker henne og er enig i mye hun skriver. Endret 4. desember 2012 av mrsrogaland
Snøkrystaller Skrevet 4. desember 2012 #37 Skrevet 4. desember 2012 Hun med en katt med melon hjelm:-) Ha ha ha! fantastisk type:-) Er det Hybelkanina? husker ikke helt... Og mange andre da... men siden man bare fikk nevne en...
PintSizedDictator Skrevet 4. desember 2012 #38 Skrevet 4. desember 2012 Det er jo så mange som fortjener noen fine ord! Men Kira Bjeffer Julen inn har verdens koseligste julenick og jeg er veldig glad for at hun er tilbake
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #39 Skrevet 4. desember 2012 Cath68 virker som en klok, sympatisk og reflektert dame som alltid svarer saklig og holder seg for god til å ta igjen samme hvor ufine anonyme kan være mot henne. Veldig enig Det er så mange fine her inne, men jeg er jo forferdelig dårlig på å¨ta sånne ting på sparken.. Veldig synd egentlig, for tror at det er viktig at alle blir husket innimellom Dette kunne ha vært en koselig tråd for alle, om dere hadde holdt dere til det som hi sa i innlegget sitt. Nevn en, og ikke nevne samme brukeren på nytt. Men det klarer tydeligvis ikke folk her inne. Så da utvikler denne tråden seg til å bli like forutsigbar og kjedelig som alle andre nevn den og den du liker best trådene. Veldig synd fordi jeg trodde denne tråden kanskje kunne inkludert flere. Ikke bare de som er gjengangere i alle trådene Anonym poster: ab770fbd82d06111ca57463bbdeb5afa
Gjest Vicky Pollard Skrevet 4. desember 2012 #40 Skrevet 4. desember 2012 Haha Forventet ikke å bli nevnt i denne tråden jeg da Flere nevnte jeg kunne tenkt meg å kompliment til, men gir til Undrende ullteppe fordi jeg bare liker henne, og karimari - fordi hun er en liten tøs - hun vet hva jeg mener.
Gjest peacock Skrevet 4. desember 2012 #41 Skrevet 4. desember 2012 Må også gi et kompliment til elsker livet. Synes det er tøft å stå for sine meninger på den måten hun gjør, selv om vi er veldig veldig uenige til tider. Stå på, du beriker diskusjonene her!
Gjest peacock Skrevet 4. desember 2012 #42 Skrevet 4. desember 2012 Må også gi et kompliment til elsker livet. Synes det er tøft å stå for sine meninger på den måten hun gjør, selv om vi er veldig veldig uenige til tider. Stå på, du beriker diskusjonene her!
Elsker livet Skrevet 4. desember 2012 #43 Skrevet 4. desember 2012 I dag går hederen til Elsker Livet som både har en fortreffelig humor, og klarer beholde humør og fatning her inne, selv om mange tramper over både den ene og den andre streken. Tenkte på deg her om dagen da jeg lurte mannen. Var våken en stund før han kom i seng. Han var sent hjemme fra jobb og ville sitte en time. Lå på hans side av senga, noe jeg aldri har gjort før. Hadde åpent vinduet så det var ekstra kaldt. Sniker meg over på min side og "sover" i det han kommer. Så lukker han vinduet og kryper under dyna, som naturligvis føles veldig varm. Han dytter litt i meg og spør om jeg har lagt i dyna hans, og jeg svarer "i halvsøvne" : nei? Du har jo ligget der lenge. Han ble faktisk redd. Jeg tilsto etter få sekunder da, ellers hadde han vært i gang med å lete etter spøkelser og gale innbruddstyver Hahaha Det var koselig, og godt at du spøkte med mannen din. Det liker jeg
Elsker livet Skrevet 4. desember 2012 #44 Skrevet 4. desember 2012 Må også gi et kompliment til elsker livet. Synes det er tøft å stå for sine meninger på den måten hun gjør, selv om vi er veldig veldig uenige til tider. Stå på, du beriker diskusjonene her! Det er hærlig med litt hete diskusjoner, og det er bare fint at ikke alle er enige. Det hadde blitt kjedelig.
Gjest jule-Juliea Skrevet 4. desember 2012 #45 Skrevet 4. desember 2012 Å liker alle jeg! Men je velger Scania <3 Hun er morsom god og svarer bra i tråder syntes jeg! Håper veldig hun får sitt babyønske oppfylt snart unner henne bare godhet
Gjest jule-Juliea Skrevet 4. desember 2012 #46 Skrevet 4. desember 2012 Takk for dere som nevnte meg det varmer g var stas! Tusen takk
Von Hertelhofen Skrevet 4. desember 2012 #47 Skrevet 4. desember 2012 Jeg savner Gulltopp og Lillebjørn, har ikke sett henne på en stund. Har hun julenick kanskje? Hun skriver så koselig, virker som ei nydelig jente!
Nirgal Skrevet 4. desember 2012 #48 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Åh, jeg ler og koser meg med så mangen av dere, hvem som skriver hva og hvor går jeg sånn i surr i, men jeg syntes Pashla(!?!) virker som ei tøff dame, det syntes jeg og snart mamma 2013 og Peacock er Endret 4. desember 2012 av Frk Vimse
CaptainHindsight Skrevet 4. desember 2012 #49 Skrevet 4. desember 2012 Captain Hindsigh (skrives det slik?) Jeg liker henne og er enig i mye hun skriver. Åh, tusen takk :3 Åååh, det er mange jeg liker her inne, men jeg får gi et kompliment tilbake til deg, tror jeg Du er alltid så snill og god i svarene dine, og virker som en skikkelig koselig person I mange tråder har jeg sett deg "komme til unnsetning" og det syns jeg er beundringsverdig (Huff, har lyst til å fortelle Miryks hvor mye jeg liker henne, og Miip hvor kul jeg syns hun er, og Catlady at hun virker tøff, og Kira bjeffer hvor snill hun virker og... Og... OG!!!)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #50 Skrevet 4. desember 2012 Hvor ble det av vinterflickan? Anonym poster: 123f948605844187dd49ad0e15343ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå