Gå til innhold

Kosetråd! utfordring: Gi en bruker et kompliment!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere med? Kanskje vi kan dytte masse på den og la den stå litt? :). Altså! Utfordringen deres er å gi ett nick dere har lagt merke til et kompliment. Kan fint gis anonymt :) Men dere kan ikke gi kompliment til en bruker som allerede er komplimert(hehe, heter det det forresten?) på den måten kan denne tråden bli hakket mer inkluderende enn disse "hvilket nick liker du best" trådene.

Anonym poster: da1b411d22e2a265af93d8fbb2a19d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julia- kukløsklan- syns hun har en egen evne til å være positiv og å se det beste i mye.

Heartbroken- tøff dame som står for sine meninger og har mye vettugt å komme med.

Anonym poster: 82808b5b70e0e49fb2d473a49ce574b4

Skrevet

Men seriøst, skal det være en kosetråd om hvilke brukere man liker best hver uke eller er det bare alltid at TS håper å se sitt eget nick nevnt? Ikke for å være partypooper.

Anonym poster: cbd2283e26753f0f7e20354b7887fbf6

Skrevet

Julia- kukløsklan- syns hun har en egen evne til å være positiv og å se det beste i mye.

Heartbroken- tøff dame som står for sine meninger og har mye vettugt å komme med.

Et nick sa jo hi

Anonym poster: ab770fbd82d06111ca57463bbdeb5afa

Skrevet

Et nick sa jo hi

Anonym poster: ab770fbd82d06111ca57463bbdeb5afa

Du får da virkelig beklage;)

Skrevet

dytt:)

Anonym poster: da1b411d22e2a265af93d8fbb2a19d83

Skrevet

Jeg vil gi et kompliment til Intimenissmors julekuker. Du er kul :D

Anonym poster: 3be089f01ec9d3b33b0150c40450ef05

Skrevet

Prækes virker som ei oppegående dame. :)

Anonym poster: 4263a9be403980b0c795bdbc0d6971ad

Skrevet

Vicky Pollard er min favoritt.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Vicky er veldig søt på profilbildet sitt ;)

Neida, men har sansen for dem som har ryggrad og tørr å si sin mening :)

tar en til jeg;

Julia virker som ei veldig snill og oppegående frøken :)

Skrevet (endret)

I dag går hederen til Elsker Livet som både har en fortreffelig humor, og klarer beholde humør og fatning her inne, selv om mange tramper over både den ene og den andre streken. Tenkte på deg her om dagen da jeg lurte mannen. Var våken en stund før han kom i seng. Han var sent hjemme fra jobb og ville sitte en time. Lå på hans side av senga, noe jeg aldri har gjort før. Hadde åpent vinduet så det var ekstra kaldt. Sniker meg over på min side og "sover" i det han kommer. Så lukker han vinduet og kryper under dyna, som naturligvis føles veldig varm. Han dytter litt i meg og spør om jeg har lagt i dyna hans, og jeg svarer "i halvsøvne" : nei? Du har jo ligget der lenge. Han ble faktisk redd. Jeg tilsto etter få sekunder da, ellers hadde han vært i gang med å lete etter spøkelser og gale innbruddstyver

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Da går kvoten min til Mine hjerter som har verdens søteste bilde, en herlig signatur og alltid er vennlig i svarene sine. En tvers igjennom likande dame.

Må jo også få nevne jul opp mordi. Beste julenicket :D

Skrevet

I dag går hederen til Elsker Livet som både har en fortreffelig humor, og klarer beholde humør og fatning her inne, selv om mange tramper over både den ene og den andre streken. Tenkte på deg her om dagen da jeg lurte mannen. Var våken en stund før han kom i seng. Han var sent hjemme fra jobb og ville sitte en time. Lå på hans side av senga, noe jeg aldri har gjort før. Hadde åpent vinduet så det var ekstra kaldt. Sniker meg over på min side og "sover" i det han kommer. Så lukker han vinduet og kryper under dyna, som naturligvis føles veldig varm. Han dytter litt i meg og spør om jeg har lagt i dyna hans, og jeg svarer "i halvsøvne" : nei? Du har jo ligget der lenge. Han ble faktisk redd. Jeg tilsto etter få sekunder da, ellers hadde han vært i gang med å lete etter spøkelser og gale innbruddstyver

hi hi du er genial,musemora;)
Skrevet

Juliea, du virker så positiv og glad i livet! Og jeg tror du har et STORT hjerte :)

Skrevet

Mitt kompliment idag går til Mine <3 <3 <3 . Jeg tenkte på det nicket først da jeg registrerte her i en annen tråd igår at vi var veldig enige og fordi det er et flott nick og et søtt profilbilde :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)
Mitt kompliment idag går til Mine <3 <3 <3 . Jeg tenkte på det nicket først da jeg registrerte her i en annen tråd igår at vi var veldig enige og fordi det er et flott nick og et søtt profilbilde :)
Nei å nei :) Tusen takk :) Elsker profilbildet ditt og, søte julepusen <3 Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Da vil jeg skryte av Alva. Virker som en veldig jordnær og koselig jente. Kan forestille meg at det er behagelig å være i samme rom som henne.

Skrevet

Kira bjeffer julen inn :)

Virker som en dame med bein i nesa, og som er sympatisk, klok og fin i svarene hun gir her

Skrevet

Jeg liker Sug lut og hennes flotte evne til å få meg til å le :D Husker henne godt fra sist jeg var gravid og hang her :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Da går kvoten min til Mine hjerter som har verdens søteste bilde, en herlig signatur og alltid er vennlig i svarene sine. En tvers igjennom likande dame.

Må jo også få nevne jul opp mordi. Beste julenicket :D

Litt usikker på om det er meg du mener, men tar det til meg likevel jeg ;D Så tusen takk :)

Skrevet

Snart mamma2013 fordi hun er tøff :)

Skrevet

Ikke for å være slem, men man fikk ikke lov til å "komplimere" et nick som allerede er nevnt?

Det var det HI sa.

Anonym poster: fd5545f25ed500f802598afff8a44cfd

Skrevet

Bondejenta og Kira

Flotte eksemplar av menneskeheten :D

Skrevet

Myriks, bare lest hyggelige og gode svar fra henne :)

Skrevet

Mine hjerter: Klart det er deg jeg mener :D

Får visst ikke sitert deg, skriver på mobilen..:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...