Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2012 #26 Skrevet 4. desember 2012 Absolutt ikke! Jeg kom senere på jobb en dag, jeg hadde liggi hele natta og hosta. Hosta på meg vondt i rygg og nakke. Sov ikke den natta, så jeg ga beskjed til sjefen at jeg kom senere på jobb...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2012 #28 Skrevet 4. desember 2012 Jeg håper en del av dere som sier dere misbruker ordningene sier det bare for å provosere. Det som er synd er at det fort blir så alminnliggjort at flere velger å gjøre det fordi de tror det er vanlig og sossialt akseptabelt. Anonym poster: e0312be9377826d6df1b5baff6276e3f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. desember 2012 #29 Skrevet 4. desember 2012 Nei, det tør jeg ikke, for plutselig har jeg bruk for dem- så har jeg brukt dem opp på tull? Dessuten er jeg glad i jobben min og kollegaene mine, så jeg vil helst gå på jobb, og dessuten unner jeg ikke dem å slite ræva av seg mens jeg er borte uten god grunn.
Suppehue Skrevet 4. desember 2012 #30 Skrevet 4. desember 2012 Nei. Jobber selvstendig så det går kun ut over meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå