Gå til innhold

Juger dere noen ganger om egenmelding da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg innimellom. Syke barn er en slager her :)

Anonym poster: bdd5efc43fce304d9dfedd82622bf826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri, ikke en gan g den gangen jeg glemte å komme på jobb (jobbet da skift i klesbutikk...) Jeg tror det lønner seg å fortelle sannheten i lengden, og heller ta avspasering eller ulønnet (ufrivillig i mitt tilfelle) fri :-)

Skrevet

Nei, jeg må nesten tvinges til og være hjemme, elsker jobben min, men de på jobben er veldig flink og sender meg hjem, kan gå på jobb uansett hvor syk jeg er

Skrevet

Oh yes! Har ikke hatt barn før nå- men har lett tatt en egenmelding og to. Å ikke har jeg fått dårlig samvittighet heller! Sykt barn kommer til å bli brukt i fremtiden.

Anonym poster: 14130ae1409fd31e39b7f2ef5e0d14d0

Skrevet

Ja, i morgen har jeg sykt barn, gitt. Tror det er omgangssyken vi ar denne gang.

Anonym poster: 04e8102fad673813f1f87d433f6e2f8b

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, plutselig trenger jeg de 10 sykt-barn-dagene...

Skrevet

Ja, vi veksler litt mellom omgangssyke og feber her hjemme. Unga er på skolen og mor slapper av hjemme. Helt supert synes jeg :D

Skrevet

Syns det er utrolig trist hvor lav arbeidsmoral flere av dere her inne har......Innfør karensdager NÅ!

Skrevet

håper og de på jobben deres finner ut at de jukser slikt de får sparken

Skrevet

Har hendt en sjelden gang. Men jeg bruker aldri barna som grunn. Da sier jeg heller at jeg føler meg uggen selv. Sikkert like moralsk forkastelig det men jeg vil ikke dra inn ungene i slikt et skittent spill;)

Anonym poster: c907121d0a57218eb52ba73266792b70

Anonym poster: c907121d0a57218eb52ba73266792b70

Skrevet
Ja, vi veksler litt mellom omgangssyke og feber her hjemme. Unga er på skolen og mor slapper av hjemme. Helt supert synes jeg :DAnonym poster: bdd5efc43fce304d9dfedd82622bf826

Jeg håper noe skjer slik at skolen må ringe etter deg på jobb i morgen!!!!

Blir kvalm av holdningen til enkelte!

Så til spørsmålet:

Nei, det ville ikke falt meg inn. Selv om jeg noen ganger, i det stille, skulle ønsket at jeg ble rammet av skulkesyken i perioder hvor jeg er ekstra sliten...

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, så dårlig arbeidsmoral har jeg ikke.

Men siden jeg jobber blant flere hundre mennesker, så har jeg ikke ekstremt høy terskel for å være hjemme med snørr, nys, hoste osv.

Skrevet

Det gjør jeg innimellom. Syke barn er en slager her :)

Nei, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har stilt opp for kolleger på mine frihelger ( i min gamle jobb) fordi de lå "dødssyk" hjemme med førti i feber. Vel, bildene de posta opp på facebook med tomlene i været på vei til hyttetur med en sekspakning øl bak i bilen sa noe annet. Fins ingenting mer irriterende enn lav arbeidsmoral..

Skrevet

Nei, jeg må nesten tvinges til og være hjemme, elsker jobben min, men de på jobben er veldig flink og sender meg hjem, kan gå på jobb uansett hvor syk jeg er

Men, det må jo være bedre for de på jobben din om de får beskjed tidlig på morgenen om at du er syk slik at de har muligheten til å ringe vikar? Det er vel ikke så lett å få tak i vikar når de må sende deg hjem i 11-tiden..? Sånt hadde jeg blitt litt irritert på, faktisk

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men innrømmer glatt at jeg har gjort det et par ganger i min ungdom.

Skrevet

vi bruker ikke vikarer hvis noen er syke,vi får hjelp fra de andre fra andre avdelinger

Skrevet

vi bruker ikke vikarer hvis noen er syke,vi får hjelp fra de andre fra andre avdelinger

Ok, da skjønne jeg at du prøver. Så lenge du ikke har en smittsom sykdom da :P

Skrevet

Går selvsagt ikke når jeg har omgangsyke og slike ting,men har gått når jeg er potte tett og har hatt migrene,går jo mest utover meg selv, i alle Fall når det gjelder migrene

Skrevet

Går selvsagt ikke når jeg har omgangsyke og slike ting,men har gått når jeg er potte tett og har hatt migrene,går jo mest utover meg selv, i alle Fall når det gjelder migrene

Hodepine eller migrene?

Når jeg har migrene ser jeg ikke ordentlig, er helt fjern og spyr. Jeg kunne IKKE ha gått på jobb med migrene..

Anonym poster: 8a2d389534657d9f0274fc7f43810ad3

Skrevet

Hadde ikke turt å skylde på ungene for så å sende de i bhg/på skole, tenk om det blir oppdaget....!

Anonym poster: e75e3319b0d562bb3ea4073015aef8fe

Skrevet

Nei ser ikke meningen med det.

Anonym poster: ac9b4af37a8e878e5d634bd6964a3475

Skrevet

Har ikke samvittighet til å være syk jeg, jeg skal virkelig være dårlig for å ikke komme på jobb. Kan ikke skjønne at folk har samvittighet til å bruke falske egenmeldinger :/

Anonym poster: bd2e0074efae0414f1c61c257748e89c

Skrevet

Jeg spyr av unnasluntrere. Innfør karensdager NÅ!

Skrevet

Tror det hadde blitt enda verre med karensdager. Da hadde folk hatt god sammvittighet for å ta fri.

Jeg kjenner mange som er sykemeldte/uføre som jeg vet ikke feiler noe mer en mange andre som er arbeidsfør. De sier rett ut at de ikke ønsker å jobbe. De gangene jeg bruker en egenmeldig tenker jeg alltid på disse. Når de kan gå hjemme hver dag så kan vel jeg ta en dag av og til.

Anonym poster: b2bbddba3901de02b8bf90f976bf5d56

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn. Mange som har lav arb moral her ser jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...