Gå til innhold

nrk sin julekalender,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Da skal jehova se den nå. Takk! :D

 

Går julekongen i reprise? Vi rakk ikke hjem i tide i dag. :)

 

Den går også på NRK nett tv :)

 

Anonym poster: e7e0bd2cf14729460522cdd215298678

 

Haha, tviler på at jehova vil se julekalender:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på nesten 4 koser seg og stiller masse spørsmål. "Hvorfor dytter Peder", "er det hansken til en star wars" etc etc... he he

 

Synes det med mobbingen egentlig var litt fint for da fikk vi snakket om mobbing, men det forutsetter jo at man ser det sammen med barna.

Skrevet

Her sitter hele familien klistret :)

 

Synes den er kjempebra, gleder meg til å se videre hva som skjuler seg i skogen bak hulen til Kevin.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Står vel et syvtall oppe i hjørnet når de sender, betyr det ikke fra syv år?

 

nei det var på Pakten, som går klokka 19 :)

 

Anonym poster: 45c0959a91717bb5ef66f48a1fbeb4f4

 

Ah..har med andre ord ikke sett julekalenderen altså :P

Skrevet

Vi kan ikke beskytte barna våre for alt. så godt at dattern din har evnen til å føle med andre HI.

Sønnen min på 5 blir også litt trist og nesten bekymret. Men dette er føleser jeg synes det er godt å se han har evne til å ta inn over seg.

 

Jeg husker selv at sånne fortellinger hvor man gikk inn i en hule grotte, også kom ut et magisk sted var helt magisk. Det aller mest spennende barne-TV jeg kunne se.

Skrevet

Syns det er grei, men får liksom ikke helt det store julestemninga av den. =/ Satser på at det blir mer jul etterhvert :)

Skrevet

Har lest at det ikke er nisser og skikkelig julesteming i den serien, så jeg er dritskuffa. Treåringen her vil se nisser, så vi ser jul i blåfjell

 

Anonym poster: e093fcaaaeb7f3a7c6d485daaface4e5

Skrevet

Hurra! Da skal jehova se den nå. Takk! :D

 

Går julekongen i reprise? Vi rakk ikke hjem i tide i dag. :)

 

Den går også på NRK nett tv :)

 

Anonym poster: e7e0bd2cf14729460522cdd215298678

Haha, mulig jeg er litt sliten, men jeg klarer ikke slutte å le! Jehova!!!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Kjempe fin serie :) Skjønner godt at den har fått en 6er av de største avisene :) Barna mine på 8 og 6 elsker den, det gjør vi voksne og :) Kvalitetsserie!

Skrevet

Her liker vi den også, men synes det er litt rart at hverken julenissen eller Jesus er med. Det er tross alt en sentral del av jula.

Skrevet

Selve serien kan være bra den, men føler ikke den har noe med jul og gjøre.

Julekalender for meg på tv skal være koslig, med gjerne litt sang og slik. mulig jeg er litt gammeldags.

Denne serien kunne de nok sent når som helst ellers også virker det som.

Så her ser vi heller da jul i skomakergata.

Hadde hun ville sett på så hadde hun skulle fått lov til det, og forklarer gjerne. hun såg pakten i går også og ville til slutt ikke se på for ble trist av de som er så slemme.

Skrevet

Snart treåringen er for opptatt til å klare å følge med og sitte stille :P Men JEG liker den kjempegodt! Endelig en norsk serie som får til ting som aldri har blitt gjort her. Ordentlig filmmusikk, barneskuespillere som faktisk gjør en god jobb, stiliserte karakterer osv osv. Supert :)

Skrevet

Har kjøpt Amalies Jul og Skomakergata jeg :) Mye bedre og Koseligere, mer julestemming :)

Skrevet

Vi liker den kjempe godt! 4åringen får brukt hele følelsespekteret, fra hysterisk fliring ved bæsjing pågulv, til litt skummelt, og ikke minst litt trist når Peder er slem. Mamma'n synes det er ypperlig til å bruke til samtaler om hvor vondt det kan være når andre er slem, og hvor viktig det er å være god mot andre:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den er jo så fin! ungene liker den og:)

Skrevet

Hun på to er for liten og de på tinog tolv for store til at årets julekalender fenger skikkelig... Dessverre. Men mamman synes den er fin ;) Jeg ser gjerne både på ettermiddagen og reprisen på morgenkvisten :D

Skrevet

Fin serie. Tenker den formidler et flott budskap om empati og rett og galt.

Skrevet

Har en på 5 en på 9 og en på 11. De digger den alle og vi voksne og. Fantastisk serie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...