Gå til innhold

Usikker etter mannens julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en idiot av en mann.

Det er jo ikke greit i det hele tatt. Mannen min hadde også ei venninne som var slik. Men hun mente jo også veldig klart at hun kan få alle mannevennene hennes, om hun hadde knipset med fingrene. Så han vokste vel fra henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg aldri funnet meg i !! Makan til respektløs oppførsel!!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn det som allerede er sagt. Så jeg bare signerer dere alle sammen.

Jeg hadde klikka om jeg var hi, og dessverre er jeg såpass kjip at jeg hadde trodd det var mer enn uskyldig flørt. For dette er IKKE normal oppførsel blant venner eller kolleger, verken av han eller henne!

Skrevet

uff fikk vondt av deg jeg.

Så lite respektfylt mot deg av din mann å tillate slik oppførsel.

Og denne dama, jeg har ikke ord. At ho er ute etter mannen din er tydelig, ikke sikkert at hun ønsker han direkte men ihvertfall å vise at hun kan få han.

Jeg ville tatt en skikkelig prat med din mann om hvor lite respektfullt hennes oppførsel er og hvor lite respekt han viser som tillater at hun holder på slik.

I tillegg ville jeg gjort han oppmerksom på hvordan det fikk meg til å føle og hva utroskap fører med seg.

Hvis han er villig til å gamble med å miste deg og ikke lenger se barn på hver dag................

Om han ikke klarer å se at det er galt og skal dytte skyld over på deg så vil jeg tro han er alt for klar over at dette er gal oppførsel men liker for godt å ha det slik at han ikke bryr seg om å såre deg. Og enten har han vært utro eller er på god vei mot å komme dit.

Eller så mangler han en stor del sosial intelligens og rett og slett må få slått inn i hodet at han og kollegaen ikke oppfører seg på en normal og akseptabel måte.

Så jeg ville vist han denne tråden så han får det svart på hvit.

Nor det gjelder denne dama så er det jo en liten sjanse at hun mangler sosial intelligens og ikke forstår hvordan oppførselen hennes er og er fullstendig uskyldig.

Og en veldig stor sjanse at hun ønsker å få tak i mannen din enten for at han skal være hennes eller bare for å vise at hun kan.

Og hun er fullstendig klar over at hennes oppførsel er beste måten å skape splid dere i mellom og gjøre deg usikker.

Anonym poster: 4e03f074329554fffc3b5c084d7d7703

Skrevet

hmm...ja skjønner tankegangen din jeg, hadde ikke trivdes om min samboer hadde hatt en kollega som det der.

Forøvrig fikk jeg meg en øyeåpner i helgen jeg også. Samboern min var med en større bedrift i distriktet her på julebord til utlandet. Derfra ringer samboern min meg og forteller at bortimot alle mannfolka han var der med hadde vært på horehus og en god del av dem hadde kjøpt seg både det ene og det andre. Dette er snakk om gifte menn, og familiefedre. Jeg ble helt forferdet og innser nå at det nok foregår enda mer på diverse festligheter osv enn jeg hadde forestilt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...